Видео | Онигоо | Хуулийн сан | Англи хэл | Санал асуулга | Лого цуглуулга | Тоглоом | Вирусээс хамгаалах | iPad & iPhone | Танилцая | Дуу хөгжим | Эротик

 

   он   


Бусад : » Санамж

2010-09-16 10:28:42 , Мэдээний дугаар: #1175907

Зам тээврийн осол хэрэг нь агшин зуур санамсар болгоомжгүй байдлаар үйлдэгддэг, энэ чанараар нь эрүүгийн хуулиар хүлээлгэх хариуцлагыг хөнгөрүүлэн үздэг юм. Гэтэл зам тээврийн хэрэг, ослын газраас зугтаах үйлдлийг санаатай үйлдэл гэж үзэн хүндэвтэр гэмт хэргийн төрөлд хамааруулан хуулинд заасан байдаг тул хүлээлгэх хариуцлага хүндэрдэг гэдгийг жолооны ард суугаа танд албан ёсоор анхааруулж байна.

Иймд эрхэм жолооч та согтуурсан буюу мансуурсан, эсвэл хэт ядарсан үедээ тээврийн хэрэгсэл жолоодохгүй байж, замын хөдөлгөөнд соёлтой ухамсартай, хүнлэг оролцож, осол хэргийн газраас зугтаахгүй зохих байгууллага, ажилтанд мэдэгдэж, мэдээ мэдээлэл солилцон хамтран ажиллахыг хүсье.

ЗАМЫН ЦАГДААГИЙН ГАЗАР
ЭРҮҮГИЙН ХЭРЭГ БҮРТГЭХ МӨРДӨН БАЙЦААХ ХЭЛТЭС
ХАРИЛЦАХ УТАС : 124. 93021040. 93021044. 93021033. 93021022



URL:
Энэ мэдээг Bookmark-д хадгалах бол Ctrl+D

Таньд энэ мэдээ таалагдаж байвал Tweet, Like хийгээрэй.


Манай сайт танд таалагдаж байвал LIKE, Follow хийгээрэй. Танд баярлалаа.



Буцах | Хуудасны эхэнд | Хэвлэх  Хэвлэх |   Сэтгэгдэл нэмэх | Сэтгэгдэлийн журам | [ RSS хэрэглэх ]

« Ємнөх мэдээ Холбоотой мэдээ Дараах мэдээ »
Оллоо Аяллын Хєтєч 2 єєр сонголттой болж, vнэ нь ч хямдарлаа 2010-07-14 17:56
.............................................................
Кевин Дурант улирлын үнэ цэнэтэй тоглогч боллоо 2014-05-07 19:32
.............................................................
Анжелина Жоли, Брэд Питт дахин хамтарч кинонд тоглоно 2014-05-07 19:29
.............................................................
Төрөөс боловсролын талаар баримтлах бодлогын төслийг хэлэлцэх асуудлыг долоо хоногоор хойшлууллаа 2014-05-07 18:54
Эрэн сурвалжилж байна 2010-09-16 12:58
.............................................................
Эрэн сурвалжилж байна 2010-09-16 13:12
.............................................................
Зуслангийн замуудад телекамер тавина 2010-12-29 15:59
Кевин Дурант улирлын үнэ цэнэтэй тоглогч боллоо (19:32)
Анжелина Жоли, Брэд Питт дахин хамтарч кинонд тоглоно (19:29)
Төрөөс боловсролын талаар баримтлах бодлогын төслийг хэлэлцэх асуудлыг долоо хоногоор хойшлууллаа (18:54)
Ашигт малтмалын хуулийг дэмжлээ (18:03)
Нийслэлийн хэмжээнд таван хэсэгт зам хаажээ (17:45)
НШГА-аас шүүхийн шийдвэрийг албадан гүйцэтгэж, Лениний музейг чөлөөллөө (17:07)
Энхтайваны өргөн чөлөөнд 25 мянган мод тарьжээ (17:03)
Бразилчууд цэнгэлдэх хүрээлэнгүүдээ амжиж ашиглалтад оруулах нь эргэлзээтэй байна (16:43)
Оршуулгын газрын хамгаалалтыг сайжруулах асуудлуудыг хэлэлцэнэ (16:19)
Ц.Оюунгэрэл сайд “хэрээ” биш (16:11)
Дэлхийн залуучуудын чуулган нээлтээ хийлээ (16:09)
Бурхан багшийн их дүйчин өдөр энэ сарын 14-нд тохионо (16:05)
Хороор “занималдагч” (15:55)
Ч.Баттуулын ялыг хэвээр үлдээлээ (15:51)
Зочид давамгайлсан хоёрдугаар шат (15:39)
Одесст 116 хүн амь үрэгдсэн гэжээ (15:36)
Даварсаар даварсаар Давгын оронд (15:32)
Л.Эрдэнэчимэг бүлгийн даргадаа хариуцлага тооцуулахыг хүсчээ (15:29)
Арьс ширний боловсруулах үйлдвэрийг 2016 онд ашиглалтанд оруулахаар төлөвлөжээ (15:27)
“Төрөөс хүмүүнлэгийн талаар баримтлах бодлого” сэдэвт нээлттэй хэлэлцүүлэг болов (14:11)
“Улаанбаатар-Марафон” олон улсын гүйлтийн тэмцээн ирэх сарын 07-нд болно (13:53)
Зөвхөн сайд нарын давхар дээлийг тайлмааргүй байна (13:51)
Тасганы овооноос МҮОНТВ рүү өгсдөг уулзварт явган зорчигчийн замыг гүйцээн тавих үүрэг өглөө (13:50)
Энэ сарын 9-нд цэрэг татлага эхэлнэ (13:34)
Хамгаалалтын зурваст зөрчил илрүүлжээ (13:30)
Чөлөөт бөхийн шинэчлэгдсэн чансаагаар манай бөхчүүд дээгүүр бичигджээ (13:15)
Жинхэнэ “Уолл стритийн чоно” Монголд ирнэ (12:15)
''Хатан туул'', ''МҮҮН'' хамтлагийнхан ДАШТ-д оролцох эрхээ өвөртөлжээ (12:07)
Өмнөговьчууд 3000 гаруй мод суулгав (11:55)
Төрийн өмчит компанийн ТУЗ-д хэн шургалдаг вэ (11:38)
Н.Алтанхуяг: Манай Засгийн газрын хувьд мөн ч их хусуулж, хуниуллаа (11:37)
Төрийн яамд агаарын бохирдлыг бууруулж чадах уу (11:21)
Машинтай болсноор өрхийн эмнэлгүүдийн чанар сайжрах уу (10:53)
Ц.Нямдорж: Н.Батбаярын үгээр явбал та нар сүйрнэ шүү (10:46)
Бондыг хянах бодлогын зөвлөл юу хийж байсан хэрэг вэ (10:21)
Хийморийн овооны хадаг яндрыг цэвэрлэнэ (10:17)
МИАТ дахин шинэ онгоцтой болно (10:17)
Тээврийн хэрэгслийн татвар хураалт энэ сарыг дуустал үргэлжилнэ (10:17)
Д.Эрдэнэбат гишүүн МАН-ынхны картыг сугалж “дэггүйтэв” (10:15)
ДЭМБ онц байдал зарлажээ (10:13)
Татвар төлөгчдөд зориулсан ухаалаг гар утасны программтай болно (10:04)
Сурталчилгаанаас болж хүн үхэх вий (09:57)
Д.Буянбал: Монголын төмөр нүүрснээс илүү үнэлэгдэнэ (09:50)
УИХ-ын чуулганы хуралдаан эхэллээ (09:48)
Хятад тоглоомуудыг хураажээ (09:42)
Будлиу Р.Бурмаа юу, мэдрэмжтэй Б.Мэдрээ юу? (09:38)
Өнөөдөр дараах газруудад цахилгааны хязгаарлалт хийнэ (09:33)
Соёмбот ууланд гарсан түймэр гадны нөлөөтэй байсан нь тогтоогджээ (09:32)
Ажилласан жил, нийгмийн даатгалын шимтгэл нөхөн тооцуулах иргэдийг ирэх сар хүртэл бүртгэнэ (09:29)
Канадын хөрөнгө оруулалтыг нэмэгдүүлэх чиглэлээр ажиллана (09:25)
LG-ийн ухаалаг гар утасны гол загварууд нь программ хангамжийн шинэчлэлтэй хамтаар KNOCK CODE™ функцийг хүлээн авна (09:18)
Цочир хүйтэрнэ (09:14)
Д.Эрдэнэтуул: Бид өдөрт 10 минут нар үздэг (09:09)
Нусаа гоожуулсан орос бакалтай жаалыг мундаг тамирчин болно гэж бодоогүй биз (08:59)
Д.Батмөнх: Эмийн бохир бизнесийг үндсээр нь таслан зогсооно (08:52)
Алдарт Г.Буяндоржид амьдралаа сүйтгүүлсэн хүмүүс (08:48)
Энэ жил 15 мянган өрхөд хүнсний талон олгожээ (08:44)
Ч.Хурц: Үндсэн хуульд оруулсан “Дордуулсан долоон заалт” төрийн дампуурлыг эхлүүлсэн (08:41)
Өнөөдөр болох үйл явдал (08:41)
BVO гэж бас юу вэ? (08:29)
Корнелус Гурлит 81 насандаа өөд боллоо (08:24)
Хууль бусаар мөнгө авдаг авто зогсоолуудыг хяналтандаа авъя (08:21)
Тайландын ерөнхий сайд хатагтай Инглик Шинаватра шүүхэд дуудагджээ (08:15)
Б.Бүлтэн:Манайд хяналтанд байсан нь үнэн (08:11)
Нохой жилтнээ аливаа үйлийг хийхэд эерэг сайн (07:50)
Банкууд дахь ам.долларын хадгаламж таван их наядад хүрчээ (07:49)
Улаанбаатарт 4-6 градус дулаан байна (07:48)


Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэлд olloo.mn хариуцлага хvлээхгvй болно.
ХХЗХ-ны журмын дагуу зvй зохисгvй зарим vг, хэллэгийг хязгаарласан тул ТА сэтгэгдэл бичихдээ хууль зvйн болон ёс суртахууны хэм хэмжээг хvндэтгэнэ vv. Хэм хэмжээг зөрчсөн сэтгэгдэлийг админ устгах эрхтэй. Сэтгэгдэлтэй холбоотой санал гомдолыг 772-01100 утсаар хvлээн авна.

Сэтгэгдэл Нэмэх
Таны Нэр:

Cэтгэгдэл: бичсэн: тэмдэгт / нэмж бичих боломжтой: тэмдэгт





Зочин 202.70.33.171, 2010-09-16 17:26:46
Sanaandgui hereg gej hongolood baihaar yaj hereg buurah um be Tegvel yalgui shahuu um bol zugtaasan ch zugtaagui ch sanaandgui um geed l uzchihgui yu Hunii ami nas hohiroochood bhad tensen ogdug l um bilee

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


Зочин 202.131.225.226, 2010-09-29 06:14:33
Зам дээр зогсож хүн харна. мессеж бичнэ. замын голоор гэртээ байгаа юм шиг алхана дайруулахгүй гээд яах вэ дээ аль нэг нь дайрах тохиолдол зөндөө гарна, байгаа замын цагдаа жолооч нарт хариуцлага торгохоос биш 1 удаа иргэнд шаардлага торгууль тавьсан уу

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


Зочин 202.179.11.90, 2010-10-01 16:46:57
Zamiin tsagdaa gazar.tsagdaa nartaa. hudulguund oroltsoj bga ywgan zorchigch nart torguuli tawij bh shaardlaga tawimaar yum aa.muu sain jolooch nariig l toiglood bhaas ywgan hvnd 1 vg heldeg yum uu er ni.vher ywgan hvn 2 yg adilhan bolson ene tsagt.hvn dairchihgvi ywna geheer ene ih tvgjirel dotor zogsoj bj baahan tsagaa vrchiheed ajildaa amjihiin tuld dawhihaas uur yahiin.tegej yarch ywtal uulzwariin mashinii nogoon gerleer zvtgeed bga ywgan hvniig yah uu.dairahgvi ni law zogsoj l taaraa sh dee.Vvnees bolj tvgjirel uur buhimdal zambaraagvi bdaluud bvgd l garch bga sh dee.hvn bvr vvniig medej bj l hudulguunii soyl garna shvv dee.ZamiinTSagdaag-n Gazar gantshan jolooch nart bish.hvn bvrt hvrchh vichilmeer yum aa.hvn bvrt ene huulia heregjvvlmeer yum.

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


Зочин 202.179.11.90, 2010-10-01 16:47:01
Zamiin tsagdaa gazar.tsagdaa nartaa. hudulguund oroltsoj bga ywgan zorchigch nart torguuli tawij bh shaardlaga tawimaar yum aa.muu sain jolooch nariig l toiglood bhaas ywgan hvnd 1 vg heldeg yum uu er ni.vher ywgan hvn 2 yg adilhan bolson ene tsagt.hvn dairchihgvi ywna geheer ene ih tvgjirel dotor zogsoj bj baahan tsagaa vrchiheed ajildaa amjihiin tuld dawhihaas uur yahiin.tegej yarch ywtal uulzwariin mashinii nogoon gerleer zvtgeed bga ywgan hvniig yah uu.dairahgvi ni law zogsoj l taaraa sh dee.Vvnees bolj tvgjirel uur buhimdal zambaraagvi bdaluud bvgd l garch bga sh dee.hvn bvr vvniig medej bj l hudulguunii soyl garna shvv dee.ZamiinTSagdaag-n Gazar gantshan jolooch nart bish.hvn bvrt hvrchh vichilmeer yum aa.hvn bvrt ene huulia heregjvvlmeer yum.

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


    Зочин 202.131.234.76, 2010-10-05 13:37:08
    осол нь агшин зуурын санамсар болгоомжгүй үйлдэл гэж ямар тэнэг нь тогтоосон юм бол замын цагдаагийн газар уу, хууль тогтоогчид уу аль нь ч байсан юу хийхээ мэдэхгүй улс байна

    [ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


Зочин 202.170.81.148, 2010-10-12 16:15:44
yavgan zorchigchiddoo hariutslaga davhar tootsdog bolmoor yuma. zam taviad ughuur saltaand ni yar urgasan yum shig yavj yadaad, yag gerel asaad hudluh geheer urduur zeregtsej tsuvaad, zarim ni bur denduu boldog bol yostoi palkat bolgood hayachmaar.

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


Зочин 202.72.245.146, 2010-10-14 19:56:57
zamiin osol hiisen hereg hongordog gedeg hudlaa

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


    Зочин 202.126.91.40, 2010-11-02 20:06:51
    hongorohkuee tanil tal bwl magad eswel hahul sain ogwol hongorno tsagdaa nar chun hahiild durtai humuus

    [ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


Зочин 202.126.91.40, 2010-11-02 20:02:20
zamin tsagdaa nar uilchilgeenii bguulga bj arai hund surtalta ymaa ded ahlagch Sh.Ganzorig bol bur ih zantai ajlin bairan deeree ajilaa hj chaddaggui nastai hun orj bhad cekc zurag bichleg uzej suudag arai denduu ymaa

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


Зочин 202.179.10.6, 2010-12-06 21:05:44
tanai zamiin tsagdaagiin ajiltanuud tanidag hvn n zam teewriin osol hiigeed zugtahaar tolboriig n hagas dutuu tolvvlcheed l yawuuldag tegeheer naad ervvgiin huil chine tanihgvi hvnd vilchileh vv.

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


Зочин 202.179.10.6, 2010-12-06 21:06:14
tanai zamiin tsagdaagiin ajiltanuud tanidag hvn n zam teewriin osol hiigeed zugtahaar tolboriig n hagas dutuu tolvvlcheed l yawuuldag tegeheer naad ervvgiin huil chine tanihgvi hvnd vilchileh vv.

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


Зочин 110.17.254.123, 2011-10-06 17:08:55
TSAGDAA NARAA SAIN SURGA XARITSAANII TAL DEER NI ONGIROO SAGSUU TM XVMVVS L TSAGDAA BX YUM XARITSAANII TAL DEEREE ANXAARAXGVI BOL TSAGDAAGIIN BAIGUULLAGIIN NER XVND ULAM L UNAX BOLNOO XEN CH TSAGDAAD DOROMJLUULCHIXAAD SAINAAR YARIXGVI. ZORCHIL XIICHIXEED TERVVNDEE TAARSAN TORGUULI ABAXDAA JOLOOCH NAR XARAMSDAGGVI. GANTSXAN TSAGDAAGIIN GARGAJ BGA TER TENEG HEGJVVN ZANG NI VZEN YADDAG TER XEREEREE TSAGDAAD MUULDAG XARAADAG TM UCHRAAS TSAGDAAGIIN AMIDRAL OLIGTOI BAIDAGGVI XVNEER XARAALGADAG UCHRAAS XANGALTAI OLSON NOGOO TALAAR NI URSAAD L GARDAG XAMGIIN MUUXAI SHINE JIL TSAGDAA NARIINX NI BOLDOG ONGIRGOO ZODOON...... VVNIIG TSAGDAA NARTAA ANXAARUUL

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


Rusty 192.99.2.75, 2014-01-29 12:10:24
You've really helped me untarsdend the issues. Thanks.

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


Adrian 198.245.51.165, 2014-02-05 22:25:13
Lot of smarts in that posntig!

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]