Видео | Онигоо | Хуулийн сан | Англи хэл | Санал асуулга | Лого цуглуулга | Тоглоом | Вирусээс хамгаалах | iPad & iPhone | Танилцая | Дуу хөгжим | Эротик

 

   он   


Бусад : » Б.Бүлтэн:Манайд хяналтанд байсан нь үнэн

2014-05-07 08:11:06 , Мэдээний дугаар: #1246634

Сүүлийн жилүүдэд хүн бүрийн шүүмжлэлийг дагуулж буй эрүүл мэндийн салбарын бас нэгэн эмгэнэлт мэдээ энэ долоо хоногоос эхлэн олон нийтийн сүлжээгээр цацагдаж байна. Тодруулбал манайдаа нэр хүндтэй, чадвартай хэмээгддэг Монгол улсын хүний гавьяат эмч Б.Бүлтэн эмчийн хяналтанд байсан нэгэн бүсгүй 50 кг хаван нэмж хугацаанаасаа өмнө нэлээд хүндрэлтэй Эх хүүхдийн эрүүл мэндийн үндэсний төвд амаржжээ. Одоогоор эх, хүүхдийн биеийн байдал хэвийн байгаа аж. Гэвч бүсгүй “Таны төлөө бид” гэх Б.Бүлтэн эмчийн хувийн өндөр төлбөртэй эмнэлэгт найман сар хяналтанд байсан хэрнээ эцэст нь маш их хавагнаж үүнээсээ болоод хүндрэлтэй төрсөн тул бусад эхчүүдийг эрүүл мэндээрээ бүү хохироосой гэсэндээ сэрэмжлүүлэг болгон олон нийтийн цахим сүлжээгээр мэдээлсэн юм.

Бид энэ талаар Бүлтэн эмчтэй холбогдож тодруулахад тухайн эмэгтэйг өөрийнх хувийн эмнэлэгт найман сар хяналтанд байсан гэдгийг хэлээд сүүлд дөрөв хоног хэвтэн эмчлүүлж байгаад биеийн байдлаас нь болж хуулийн дагуу дараагийн шатны эмнэлэг рүү явуулсан хэмээн хэлсэн юм. Тэрбээр цааш нь хэлэхдээ тухайн бүсгүйг бөөрний хууч өвчтэй байсан мөн сэтгэл санаанаас болоод хаван нь нэмэгдсэн хэмээсэн юм. Харин ч ийм өвчтэй хүнийг хүүхдээ тээхэд нь тусалж эмчилж байсан гэсэн юм. Төрөх дөхсөн үед хүндрэл гарсан тохиолдолд ямар ч эмч, эмнэлэг дараагийн шатны эмнэлэг рүү явуулдаг хуулийн заалттай гэсэн юм. Түүнээс биш бүсгүйн хэлсэнчлэн техник, хэрэгсэл муутайдаа Эх хүүхдийн эрүүл мэндийн төв рүү явуулаагүй гэсэн юм.

Бүсгүйн захиа

"Сүүлийн сар гаруй хугацаанд амьдралд минь маш олон зүйл давхцан өнгөрлөө. Аз жаргал, баяр баясгалангаа угтаж авахаар хүлээж байсан миний амьдралд хамгийн том гарз тохиосон юм. Өнгөрсөн гурван сард хайрт аавыгаа алдаж энэ үед би долоон сартай жирэмсэн байсан. Амьдрал орвонгоороо эргэх болсон аймшигт, гунигт өдрүүд үргэлжилж байна. Яагаад ийм зүйл миний амьдралд тохиох болсныг асууж барахгүй юм. Би дээрээ эгчтэй. Эгч маань мөн адил аавыг өнгөрөхөд таван сартай, гурав дахь хүүхдээ тээж байлаа. Хөөрхий муу ээжийгээ хараад элэг минь урагдах шиг, хаашаа ч хашгираад давж барахгүй мэт гүнзгий хар нүхэнд унасан юм шиг санагдаж байсан. Аавыгаа алдаад яг нэг сар, нэг хоногийн дараа миний бие муудаад хугацаанаасаа 20 хоногийн өмнө хүүхдээ гаргахаар болсон. Шалтгаан нь миний бие битүү усан хавантай болоод хүүхэд маань бүтэлттэй, мөн хавантай болсон байсан. Өөрийн биеийн жин дээр огцом 30 кг хаван нэмсэн гэсэн үг. Та бүхэн гайхаж байгаа байх. Намайг ийм болтлоо юу хийж байсан юм бол гээд. Би хувийн эмнэлэгт нэг сартайгаасаа эхлээд хяналтад орж энэ хугацаанд гурван удаа хаван буулгах эмчилгээ, тонусны эмчилгээг хэвтэж байх хугацаандаа хийлгэсэн. Үр дүн бага, хаван буухгүй, нүүр гар хөл хүн танихын аргагүй болтлоо өөрчлөгдсөн. Та бүхэн итгэхэд бэрх ч би өмнө 63 кг жинтэй байсан ч төрөхдөө 113 кг болж нэмсэн. Бүхэл бүтэн 50 кг нэмэгдсэн байхад Монголын урдаа барьдаг, гайхалтай нэр хүндтэй эмч миний хаваг наадах чинь чиний идэж идэж ууж байгаагаас болсон. Энэ бол хаван биш, чи дэндүү тарган болсон байна гэж хэлээд онцын эмчилгээ хийдэггүй байсан. Ийм хүнд байхад нэр хүндтэй хэдэн сар хяналтад нь байгаа эмчдээ би итгээд л таргалчихаж хэмээн өөрийгөө бодож байлаа. Гэтэл хүүхдийн маань зүрх гурван удаа зогсоход тэр өндөр төлбөртэй эмнэлгийн эмчилэгч эмч нар “Одоо өөрөө л мэд. Бид хийх зүйлээ хийсэн, чи Эх нялхас явсан дээр байх аа. Бид нар хүүхдийг чинь болно бүтнэ гэж хэлэхгүй, манайд хүүхдийн аппарат хэрэгсэл байхгүй. Түүнээс бол хагалаад авах амархан гэж байсан. Бүхэл бүтэн найман сар сэтгэл санаа, эдийн засгаараа хохироод дээр нь хүүхдээ алд гэж хэлсэн. Ингээд би маш яаралтай Эх нялхаст ирж шинжилгээ өгөөд яаралтай хагалгаанд ороход эмчлэгч эмч нар маань мэл гайхаад “Арай ч дээ ийм болтлоо эмнэлэг бараадахгүй хаагуур явж байсан юм бэ" гэж асуугаад Бүлтэн эмчийг гэж хэлэхэд тэр хүн чинь гавьяат эмч шүү дээ гэж толгой сэгсэрч байсан. Сэхээний тасаг руу намайг шилжүүлж яаралтай хагалгаанд ороход нуруу маань тэр чигтээ хавантай, мэдээ алдуулалт хийхэд нугас олдохгүй маш хүндрэлтэй байсан. Ямартай ч миний охин аврагдаад архаг бүтэлттэйгээр нярайн тасагт тусдаа эмчилгээ хийлгэж байж тэнхээ орсон. Хэт их хаван хүүхдийн амьсгалах орчинг багасгадаг бөгөөд бүтэлт удаан үргэлжилвал маш муу үр дагавартай байдаг юм билээ. Охин маань бас хавантай төрсөн. Хөөрхий үр минь битүү хавантай маш хүнд байсан. Намайг болон охиныг минь ийм болтол нь найман сар юу ч хийж чадаагүй Бүлтэн болон Байгальмаа эмчид би үнэхээр гомдолтой байна. Би итгэж байсан шүү дээ тэгээд охин бид хоёрён амь нас юу биш юм шигээр хандаж болно гэж үү? Одоо би төрөөд найм хонож байна. Энэ хугацаанд миний биеийн жин 15 кг хассан маш их хавантай учир эмчилгээний үрд дүнд 1-3 кг хасаж байна. Энэ их усан хавантай, даралт 150-аас буухгүй хэвтэж байхад Бүлтэнгийн эмнэлэг ямар ч арга хэмжээ аваагүй. Та бүхнийг "Таны төлөө бид эмнэлэг"-ийг зорихгүй байгаасай гэж хүсэж байна. Удахгүй биед гарч буй өөрчлөлтийг та бүхэнд хуваалцах болно. Хавантай зургаа орууллаа, та хөл хүнд таны биеийн жин огцом нэмэгдэж байгаа бол эмчид яаралтай хандаарай.



Б.Сансартуяа
Оллоо.мн

URL:
Энэ мэдээг Bookmark-д хадгалах бол Ctrl+D

Таньд энэ мэдээ таалагдаж байвал Tweet, Like хийгээрэй.


Манай сайт танд таалагдаж байвал LIKE, Follow хийгээрэй. Танд баярлалаа.



Буцах | Хуудасны эхэнд | Хэвлэх  Хэвлэх |   Сэтгэгдэл нэмэх | Сэтгэгдэлийн журам | [ RSS хэрэглэх ]

« Ємнөх мэдээ Холбоотой мэдээ ( бусад ) Дараах мэдээ »
Нохой жилтнээ аливаа үйлийг хийхэд эерэг сайн 2014-05-07 07:50
.............................................................
Банкууд дахь ам.долларын хадгаламж таван их наядад хүрчээ 2014-05-07 07:49
.............................................................
Улаанбаатарт 4-6 градус дулаан байна 2014-05-07 07:48
Тайландын ерөнхий сайд хатагтай Инглик Шинаватра шүүхэд дуудагджээ 2014-05-07 08:15
.............................................................
Хууль бусаар мөнгө авдаг авто зогсоолуудыг хяналтандаа авъя 2014-05-07 08:21
.............................................................
Корнелус Гурлит 81 насандаа өөд боллоо 2014-05-07 08:24
Кевин Дурант улирлын үнэ цэнэтэй тоглогч боллоо (19:32)
Анжелина Жоли, Брэд Питт дахин хамтарч кинонд тоглоно (19:29)
Төрөөс боловсролын талаар баримтлах бодлогын төслийг хэлэлцэх асуудлыг долоо хоногоор хойшлууллаа (18:54)
Ашигт малтмалын хуулийг дэмжлээ (18:03)
Нийслэлийн хэмжээнд таван хэсэгт зам хаажээ (17:45)
НШГА-аас шүүхийн шийдвэрийг албадан гүйцэтгэж, Лениний музейг чөлөөллөө (17:07)
Энхтайваны өргөн чөлөөнд 25 мянган мод тарьжээ (17:03)
Бразилчууд цэнгэлдэх хүрээлэнгүүдээ амжиж ашиглалтад оруулах нь эргэлзээтэй байна (16:43)
Оршуулгын газрын хамгаалалтыг сайжруулах асуудлуудыг хэлэлцэнэ (16:19)
Ц.Оюунгэрэл сайд “хэрээ” биш (16:11)
Дэлхийн залуучуудын чуулган нээлтээ хийлээ (16:09)
Бурхан багшийн их дүйчин өдөр энэ сарын 14-нд тохионо (16:05)
Хороор “занималдагч” (15:55)
Ч.Баттуулын ялыг хэвээр үлдээлээ (15:51)
Зочид давамгайлсан хоёрдугаар шат (15:39)
Одесст 116 хүн амь үрэгдсэн гэжээ (15:36)
Даварсаар даварсаар Давгын оронд (15:32)
Л.Эрдэнэчимэг бүлгийн даргадаа хариуцлага тооцуулахыг хүсчээ (15:29)
Арьс ширний боловсруулах үйлдвэрийг 2016 онд ашиглалтанд оруулахаар төлөвлөжээ (15:27)
“Төрөөс хүмүүнлэгийн талаар баримтлах бодлого” сэдэвт нээлттэй хэлэлцүүлэг болов (14:11)
“Улаанбаатар-Марафон” олон улсын гүйлтийн тэмцээн ирэх сарын 07-нд болно (13:53)
Зөвхөн сайд нарын давхар дээлийг тайлмааргүй байна (13:51)
Тасганы овооноос МҮОНТВ рүү өгсдөг уулзварт явган зорчигчийн замыг гүйцээн тавих үүрэг өглөө (13:50)
Энэ сарын 9-нд цэрэг татлага эхэлнэ (13:34)
Хамгаалалтын зурваст зөрчил илрүүлжээ (13:30)
Чөлөөт бөхийн шинэчлэгдсэн чансаагаар манай бөхчүүд дээгүүр бичигджээ (13:15)
Жинхэнэ “Уолл стритийн чоно” Монголд ирнэ (12:15)
''Хатан туул'', ''МҮҮН'' хамтлагийнхан ДАШТ-д оролцох эрхээ өвөртөлжээ (12:07)
Өмнөговьчууд 3000 гаруй мод суулгав (11:55)
Төрийн өмчит компанийн ТУЗ-д хэн шургалдаг вэ (11:38)
Н.Алтанхуяг: Манай Засгийн газрын хувьд мөн ч их хусуулж, хуниуллаа (11:37)
Төрийн яамд агаарын бохирдлыг бууруулж чадах уу (11:21)
Машинтай болсноор өрхийн эмнэлгүүдийн чанар сайжрах уу (10:53)
Ц.Нямдорж: Н.Батбаярын үгээр явбал та нар сүйрнэ шүү (10:46)
Бондыг хянах бодлогын зөвлөл юу хийж байсан хэрэг вэ (10:21)
Хийморийн овооны хадаг яндрыг цэвэрлэнэ (10:17)
МИАТ дахин шинэ онгоцтой болно (10:17)
Тээврийн хэрэгслийн татвар хураалт энэ сарыг дуустал үргэлжилнэ (10:17)
Д.Эрдэнэбат гишүүн МАН-ынхны картыг сугалж “дэггүйтэв” (10:15)
ДЭМБ онц байдал зарлажээ (10:13)
Татвар төлөгчдөд зориулсан ухаалаг гар утасны программтай болно (10:04)
Сурталчилгаанаас болж хүн үхэх вий (09:57)
Д.Буянбал: Монголын төмөр нүүрснээс илүү үнэлэгдэнэ (09:50)
УИХ-ын чуулганы хуралдаан эхэллээ (09:48)
Хятад тоглоомуудыг хураажээ (09:42)
Будлиу Р.Бурмаа юу, мэдрэмжтэй Б.Мэдрээ юу? (09:38)
Өнөөдөр дараах газруудад цахилгааны хязгаарлалт хийнэ (09:33)
Соёмбот ууланд гарсан түймэр гадны нөлөөтэй байсан нь тогтоогджээ (09:32)
Ажилласан жил, нийгмийн даатгалын шимтгэл нөхөн тооцуулах иргэдийг ирэх сар хүртэл бүртгэнэ (09:29)
Канадын хөрөнгө оруулалтыг нэмэгдүүлэх чиглэлээр ажиллана (09:25)
LG-ийн ухаалаг гар утасны гол загварууд нь программ хангамжийн шинэчлэлтэй хамтаар KNOCK CODE™ функцийг хүлээн авна (09:18)
Цочир хүйтэрнэ (09:14)
Д.Эрдэнэтуул: Бид өдөрт 10 минут нар үздэг (09:09)
Нусаа гоожуулсан орос бакалтай жаалыг мундаг тамирчин болно гэж бодоогүй биз (08:59)
Д.Батмөнх: Эмийн бохир бизнесийг үндсээр нь таслан зогсооно (08:52)
Алдарт Г.Буяндоржид амьдралаа сүйтгүүлсэн хүмүүс (08:48)
Энэ жил 15 мянган өрхөд хүнсний талон олгожээ (08:44)
Ч.Хурц: Үндсэн хуульд оруулсан “Дордуулсан долоон заалт” төрийн дампуурлыг эхлүүлсэн (08:41)
Өнөөдөр болох үйл явдал (08:41)
BVO гэж бас юу вэ? (08:29)
Корнелус Гурлит 81 насандаа өөд боллоо (08:24)
Хууль бусаар мөнгө авдаг авто зогсоолуудыг хяналтандаа авъя (08:21)
Тайландын ерөнхий сайд хатагтай Инглик Шинаватра шүүхэд дуудагджээ (08:15)
Б.Бүлтэн:Манайд хяналтанд байсан нь үнэн (08:11)
Нохой жилтнээ аливаа үйлийг хийхэд эерэг сайн (07:50)
Банкууд дахь ам.долларын хадгаламж таван их наядад хүрчээ (07:49)
Улаанбаатарт 4-6 градус дулаан байна (07:48)


Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэлд olloo.mn хариуцлага хvлээхгvй болно.
ХХЗХ-ны журмын дагуу зvй зохисгvй зарим vг, хэллэгийг хязгаарласан тул ТА сэтгэгдэл бичихдээ хууль зvйн болон ёс суртахууны хэм хэмжээг хvндэтгэнэ vv. Хэм хэмжээг зөрчсөн сэтгэгдэлийг админ устгах эрхтэй. Сэтгэгдэлтэй холбоотой санал гомдолыг 772-01100 утсаар хvлээн авна.

Сэтгэгдэл Нэмэх
Таны Нэр:

Cэтгэгдэл: бичсэн: тэмдэгт / нэмж бичих боломжтой: тэмдэгт





unshigch 182.160.0.116, 2014-05-07 08:25:27
aimar yumaa heleh ch ug alga haana hend itgej boloh ve

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


    Зочин 88.69.55.208, 2014-05-07 19:36:00
    Энэ эмчид эрүүгийн гэмт хэрэг үүсгэж болохуйц гомдол бичсэн сэтгэгдлүүд зөндөө байна. Дараа нь баримттай, баталгаатай байхын тулд эмчилгээ хийлгэх, хяналтанд орохоосоо өмнө гэрээ байгуулах нь зөв юм шиг санагдаж байна. Жишээ нь эмч өөрөө эх барьж төрүүлнэ гэсэн бол тийм заалт оруулаад, энэ үүргээ ямар нэгэн хүндэтгэх шалтгаанаар (энийг батлах хэрэгтэй) биелүүлээгүй бол төлбөрөөс зохих хувийг буцааж суутгадаг байхаар. Хувийн эмнэлэг учир ийм гэрээ хэлэлцээ хийх боломжтой байх гэж бодож байна. Үгүй гэвэл өвчтөн, үйлчлүүлэгчид заавал үйлчлүүлэх албагүй, бүүр үйлчлүүлмээр байгаа бол өөрсдөө рискээ үүрэх юм даа.

    [ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


ll;;l 202.131.225.87, 2014-05-07 08:35:11
Энэ явдлаас өмнө олон ч ээжүүд Бүлтэнг муу эмч, тэгэж ч алсан, ингэж ч хүндрүүлсэн гээд бусдыг сэрэмжлүүлээд байхад яагаад одоо болтол энэ эмчийг зориод байдаг юм бэ.

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


unshighc 122.254.111.238, 2014-05-07 08:37:36
Mungugui bol Bulteng zorih n bitgii hel, ter huniig dursaad ch hereggui. Mungunii toloo nudee uhhaas ch butsahgui gar ym bnleedee.

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


emegtei 202.170.68.19, 2014-05-07 08:46:03
yanaa yasan aimaar yum be jiremsen huniig iim boltol ni yabuulj bdag orovdchloo mongoo butsaaj avsan u ogohgui bgaa biz dee baliar yumaa

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


Оюун 103.9.91.98, 2014-05-07 08:46:10
Манай дүүг энэ эмнэлэгт төрөхөд Бүлтэн эмч гарч ирээд оёоогүй маш сайхан төрлөө гээд хүү нь тэдэн кг энэ тэр гээд байсан дараа нь дүү маань оёотой төрсөн, хүү маань уйлахгүй маш удаад хүүхдийн эмч өөр газраас дуудчихсан тэр нь ирэхгүй хүүхдийг нь яаж ч чадахгүй байсан гэсэн. эхний хэдэн сар салиагаа залгичихсан гээд хахах гэж байгаа юм шиг их зовсон ш дээ....Бид ч энэ эмчийг нэр хүнднээс цаашгүй гэж мэдэж байсан боловч хадамууд нь заавал тэнд гээд бөөн юм болоод байхаар нь л зөвшөөрчихсөн амь насаа хүнд хамаагүй даатгаж болохгүй юм байна лээ.Энэ эмчийг
төлөө хүний амь насыг хайрлахгүй ажиллаад байгаа болохор л бичиж сэрэмжлүүлж байгаа юм шүүү.

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


irgen 103.26.192.146, 2014-05-07 08:48:25
Bultend hariutslaga toots.............

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


Оборт Бүлтэн 203.160.55.2, 2014-05-07 08:58:22
энэ эмч обортоор баяжсан шүү дээ бүх эмчилгээний материалаа 1-р төрөхөөс үнэгүй авч обортоо хийдэг байсан ш дээ

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


zochin 103.26.194.16, 2014-05-07 08:58:52
bvlten emch ugaasaa l mongoor bvgdiig vneldeg hvn.emch hvnii ovchtonoo geh ymarch haluun setgel bhgvi muuhai hvn. er ni ch tegeed toroh gej bgaa bvsgvichvvddee helehed ulsiin emnelegeeree yvsan ni l deer.ediin zasgiin hubid ch gesen bvlten emch arai dendvv. Ulsiin emnelgeer yvaad muudsan ym alga l bn. Hoer hvvhed maani ervvl enh sain l torj sain l osch tornij bn.

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


Зочин 202.131.227.50, 2014-05-07 09:00:24
Энэ хүн өөрөө маш их стресстэй байсан байна. Эмчээс буруугаа хайхаар өөрөө өөртөө хяналт тавих хэрэгтэй Аав маав нь нас бараад стрессдээд л ядарч хожуу үеийн хордлого хүнд байсан юм биш үү Манайхан дандаа эмчээс буруудах юм аа аягүй бол сүүлийн сар эмчид хандаагүй байх аа

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


    zochin 124.158.109.58, 2014-05-07 09:23:07
    7 sartaid ni aav ni nas barsin bish uu, tegeed nas barsnaas ni hoish 1 sariin daraa tursun geheer chin 1hen sardl 50 kg nemegdsen bol setgel sanaanaas bolson gehiin bish uu, teheer 7 sar hurtel ni bas zunduu havan nemuulcheed emchilj chadaagui l yum baina shdee

    [ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


    Chi emch yum uu 103.26.194.5, 2014-05-07 11:41:59
    Chi emch ch bolood umuuruud bgaa yum uu. 7 yu hiij baisan umuuruh yum aa olj umuur tenegee!!!!

    [ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


Unshigch 126.253.207.40, 2014-05-07 09:04:27
Hun ali emneleg ali emchee songoh n erhiin asuudal. Ooroo ene emch emnelegiig songoj uilchluulcheed setgeld tani niitsehgui bol daraagiin oor emnelg songoj bolno. Bitgii ingej negnee ad uzej muu helj bai. Huwiin emneleg bol olon torliin hawsarsan emgegtei huniig tom negdsen emneleg ru l yawuulna shu de.

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


    zochin 202.126.89.179, 2014-05-07 13:49:02
    bi huwiin emnelet turdug humuusd yag unendee gaihdag bi 35 tai tursun anh huwiin emnelegt jiremsen geed ochhod uzuuled doogyr jahan hatguldag gehed tarhi ugagal hewt bari hojuu uy enee teree geeed emnelgtee hewtuuleh gejk ih uzdeg yum bilee bi hewteegui busdiin adil foliin huchel yumaa yygaal ywj bgal eh nylhasd zuger saihan turuud siahan urtei blood baij l bna humuus ulsiin emnelgin emch nartaa 100 200 mynga ugchud ternee gar hardag gehiin getel huwiin emnelg 2 sayar turuuldeg hundreltei buh ehchudee ulsiin emnelgt ywuuldag uchnuun mungu tsaasig ni awchad

    [ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


Zochin 122.201.21.18, 2014-05-07 09:05:35
UUriiguu umuursun teneg yum. Iim teneg yumnuudad yah gej gaviyat emch tsol ugdug baina aa????

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


    ok 202.126.89.179, 2014-05-07 13:53:25
    tiim shuu gawyat bolon lag bish shuudee munguur l awdag 90 onoo sumnuh uyiin humus l gawyat bhdaa hoshinj hsogiin etneguud hydlaa margazagnad gawyat awdag getel ted nariig gadagsha adagyylad sain darga awch ywaad mgliin nuur tsaraig haruul gehgui yasiin hench oilgohgui uym chini yrlag bish uchras ghetel bidni ardin yralg songodog 2 delhiid unel;egdeed bga bzidee

    [ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


eenee 122.201.19.146, 2014-05-07 09:06:01
Яаж дараагийн шатны эрлэг руу нь явуулчаагүй юм бэ

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


эмэгтэй 202.170.69.194, 2014-05-07 09:07:07
Оо энэ эмч аль эртний л ийм хүнд сурталтай байсан. Би бол одоо хүртэл ямар хагалгаанд орсноо ч мэддэггүй. Бараг л зүгээр л хагалуулчихсан гэж боддог. Гавьяат гэдэг цолыг яаж авсан юм болоо. Бодвол бас хийсэн юм байдаг байлгүй дээв Ёр нь итгэхэд бэрх эмч дээ

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


зочин 202.170.68.99, 2014-05-07 09:08:00
төрөх эхчүүд минь ер нь улсын эмнэлгээ бараадсан нь хамгийн зөв. хэдий эдийн засаг боломжтой ч гэсэн аюулгүй байдлйй бодож улсын эмнэлэгт хандсан нь зөв тэнд чинь өдөр тутам яг ижил хавдартай хүндрэлтэй олон ээжүүд амаржиж байна тэднийг яаж эмнэх аюулгүй төрүүлэх гэдэг тэдний гаршсан ажил учир улсын эмнэлэгт ханд. яаав нөхцөл боломж үчёр дугаар хоол унд гээд яаж гэр шиг байхав гэхдээ л улсын эмнэлэг заавал дээр шүү ...

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


    Зочин 202.131.226.110, 2014-05-07 09:47:33
    яг үнэн

    [ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


    b 112.72.13.80, 2014-05-07 12:05:33
    Bi 1994ond jiremsen bolood zulbachla gd ochj tseverluulsen 1 ysondo obortnd orson gsn ug ternees hoish uvduud l noshpa uugaad l 7 honog yvsan suulde bur tesehin argagui bolood 100 aild bdg emnelegt ochj uzulsen chin jiremsen bn gne bur gaihaad butsaad Bulten emch ru ochood helsen chin shiljilge ug gd ugsun chin tuhain ued funkts hiisen 1r turhud bsan tgsn savni gaduurh jiremslelt gsn bi bur gaihaad bi chin tseverlulsen shde gsn chin 1 n dotro 1 n gadna bairlaltai 2 iher bsan gj helsen tm yum bdg yumu gj uur emchees asuuhaar Bulten emcheese l asu gj hariulsan bi odo hurtel oilgohgui l yvna

    [ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


зочин 103.26.194.6, 2014-05-07 09:09:20
Ийм зовлон яг энэ эмнэлэгээр надад бас л тохиосон юм. Бүлтэн эмч эмнэлэгийн үйлчилгээ биш, мөнгө л хардаг хүн юм
тусгай зөвшөөрлийг нь хаах саналтай байна.

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


бүлт бүлтэн 103.26.194.9, 2014-05-07 09:12:15
Бүлтэн эмчийн бүтэлгүй үйлдлүүд ганц нэгээр зогсохгүй . манай дүү хүртэл хяналтанд нь байж байгаад амь насаа алдахын даваан дээр улсын эмнэлэг бараадсан. манай эх нялхас сайн ш дээ. энэ хүнд мөнгөө дэмий үрэх хэрэггүй.

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


hooy 202.179.11.122, 2014-05-07 09:13:18
suulin sar emchid handagui gsen hun ta unshagui bn emchlulj bgad shiljulsen gj bn hariutslaga aldsan emchig yund omorod bga yum hamsatan ni bn uu ter emchid hariutslaga tootsohl heregtei

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


Зочин 103.26.194.1, 2014-05-07 09:16:13
Naad avgai chini zugeer l aluurchin. bi bas uzuuled uhehe duhsun. mungu yarisan avgai baidag yum. humuuse ter emneleg ged baiga yum ru ni bitgii ochooroi

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


Зочин 103.26.194.1, 2014-05-07 09:16:19
Naad avgai chini zugeer l aluurchin. bi bas uzuuled uhehe duhsun. mungu yarisan avgai baidag yum. humuuse ter emneleg ged baiga yum ru ni bitgii ochooroi

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


Зочин 103.26.194.1, 2014-05-07 09:16:29
Naad avgai chini zugeer l aluurchin. bi bas uzuuled uhehe duhsun. mungu yarisan avgai baidag yum. humuuse ter emneleg ged baiga yum ru ni bitgii ochooroi

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


zochin 112.72.11.121, 2014-05-07 09:17:31
Улсын эмнэлэгээ л бараадсан нь дээрдээ,энэ хувийн эмнэлэгүүд ална шүү,баахан эмчилгээтэй гэж хүний сэтгэл
тоглочоод,үр дүн нь 1 иймэрхүү,Би 2 ооо 1р төрхөд гаргасан,сүүлд төрхөд апаратур нтр нь байр нь шинэчлэгдээд сайхан болсон байсан,хүний өөрийн сонголт ч улсын эмнэлэгт зүгээр харинч илүү сайхан төрчих юмыг хувийн эмнэлэгт өндөр үнэ төлж байж төрж байгаа хүмүүсийг заримдаа гайхдаг шүү,1 бол сайншүү,эмч нарт нь баярлалаа

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


zochin 112.72.11.121, 2014-05-07 09:17:57
Улсын эмнэлэгээ л бараадсан нь дээрдээ,энэ хувийн эмнэлэгүүд ална шүү,баахан эмчилгээтэй гэж хүний сэтгэл
тоглочоод,үр дүн нь 1 иймэрхүү,Би 2 ооо 1р төрхөд гаргасан,сүүлд төрхөд апаратур нтр нь байр нь шинэчлэгдээд сайхан болсон байсан,хүний өөрийн сонголт ч улсын эмнэлэгт зүгээр харинч илүү сайхан төрчих юмыг хувийн эмнэлэгт өндөр үнэ төлж байж төрж байгаа хүмүүсийг заримдаа гайхдаг шүү,1 бол сайншүү,эмч нарт нь баярлалаа

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


Зочин 103.26.194.1, 2014-05-07 09:20:33
Aluurchin avgai ichihgui ajla hiiged yavad baih yuma

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


Зочин 103.26.194.1, 2014-05-07 09:20:35
Aluurchin avgai ichihgui ajla hiiged yavad baih yuma

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


Зочин 103.26.194.1, 2014-05-07 09:20:46
Aluurchin avgai ichihgui ajla hiiged yavad baih yuma

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


Зочин 103.26.194.1, 2014-05-07 09:21:30
Aluurchin avgai ichihgui ajla hiiged yavad baih yuma naad emneleg shig yuma haa

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


zochin 202.179.7.38, 2014-05-07 09:29:06
bi bulten emchid uzuulj emchluulj bsan uneheer mongnii toloo emch eh hunii setgel ni dundarsan hun gej dugnesen.

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


unen 202.170.65.137, 2014-05-07 09:29:37
shan gar bleee buur mungunii don shugilsen burhan neg haruig ni barikh blgui deee uuruu medehgui bj uzeed 20.000 abna tegeed ahiad tiishee ochij exod haruul geed yabuulna ahiad l moneygaa abna daa tegeel urgeljileed l bna daa huurhii gej

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


нар 202.170.80.18, 2014-05-07 09:32:08
энэ үнэн шүү, сая манахй бас охиноо тэнд төрүүлсэн, өөрөө байж төрүүлнэ гэчээд яг төрөх үед
хэрэв өөрөө ирэхгүй гэсэн бол бид тэнд төрөхгүй байсан юм, төрчөөд сувилагч нар нь хүүхдийг нь амлуулж өгөхгүй өөрсдөө ингээд амлуул гэчээд яваад өгсөн, хүүхэд нь уургаа хөхөж чадахгүй өлсөд гулгиад бөөн юм болсон, сувилагч нарт нь дахиж мөнгө өгч байж тэжээл өгүүлсэн, уг нь өөрсдөө байнга хянаад гүйгээд байсаар юм, гэтэл огт үгүй мөнгө л өгөхгүй бол хөдлөхгүй байсан, бид сандраад байсан бүх хүнд нв нэмж мөнгө өгсөн, одоо өгсөн мөнгөндөө харамсаж байна, оёотой төрүүлсэн, утсаа авхуулахгүй өөрөө хайлдаг утас гээд байсан чинь дараа нь оёогоо авхуул гээд авхуулсан, гарахад асаргааны мөнгө гээд тусдаа мөнгө авсан, тэр бүхэн нь төлбөрт нь ордгүй юм байна лээ,

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


ajaa 103.26.194.2, 2014-05-07 09:33:00
havang n buulgaj chadahgui uchnuun sar bolchihood erthen uur emneleg baraaduulah heregteishdee.manaihan gej huniig bur tartagt n tulgaj bj emchleh geed bdag yumuu haashaa yum.setgel sanaanaas bolj daralt ihesdeg gej medehees havagnadag gej udii hurtlee sonsoj bsangui.hunii eruul mend,setgel sanaani hohirlig tootsdog huulitai bj,ene olon mungu tugrugund durtai huviin emneleg emch narig tsegtselj bgui yumuu

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


бүлтэнд 202.170.84.7, 2014-05-07 09:33:16
хүн эмчилж чадахгүй бол боль, мөнгөнд бүү шуна, цаана нь хүний эрүүл мэнд байдаг юм.

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


zochin 202.70.40.154, 2014-05-07 09:33:53
Uzleg gej yostoi hulhi, ter baigalmaa ni unen zivuun, muuhai aashatai, im tiim geed uvchnii tuhai tailbar ugch, zuvluj yarih yostoi baital neg muuhai hen ch gargahgui heden yum saraachaad shiddeg. emchiin ner hundiig unen gutaasan, deerees ni uuruu bas haltar, us gezeg ni arzaatsan. unen zugleltgui gazar bna le shu...!

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


Зочин 202.131.228.126, 2014-05-07 09:35:35
Бүлтэн эмчийн талаар энэ удаагийн бус, олон муу тохиолдлыг сонсож байлаа. Эмчийн хувьд ч, сэтгэлийн хувьд ч асуудалтай юм шигээ.

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


zochin 202.179.20.148, 2014-05-07 09:36:43
yamar aimar yum be buur muutai bj hamaagui emchruu jihij bolohgui,1-r turhiin emch nar namaig toohgui barag l zagnaj bsan huuhed maani buteh geedbj bhad Bulten emch minii ohin bid 2-g avarsan bayarldag shuu

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


дэлгэр 202.170.80.18, 2014-05-07 09:36:45
харин тийм, хүндрэлтэй хүн очихоор авдгүй юм байна лээ, уг нь гавьяат туршлагатай эм чгээд хүндрэлтэ хүмүүс л очно ш дээ, гэтэл тимй хүмүүст туслахгүй хэвийн явцтай хүм авдаг юм байна лээ, ямар нэг юм болбол хариуцлага үүрч нэр хүндээ алдахаас айдаг байх. Та тийм их мөнгө авчаад сэтгэл ханамжтай үйлчилгээ үзүүлээчээ, Та ч гэсэн бусад нь ч гэсэн зүзгээр л худлаа инээсэн малигнасан хуурамч баг зүүсэн хүмүүс, бид нарт танай эмнэлгийн үлй ажиллагаа ёсиой таалагдаагүй шүү, Та тангараг өргөсөн эмч, эмэгтэй хүн байж нийгминй хариуцлагаа ухамсарлаж ажил үүргээ хийсэн шиг хийгээчээ, тэхгүй бол олон эхийн гомдол, уур хилэн танд сайн энерги авчрахгүй л байх, мөнгө бол хүний амины хажууд юу ч биш шүү дээ, мөнгөөр бүхнийг хэмжих хэрэггүй шүү, би танидаг бүх хүндээ тэнд бүү төр гэ

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


Ulzii 49.0.135.122, 2014-05-07 09:36:57
Mongoliin ireeduig mungenii tulee ehiinh ni hevliid amiig tasalsniihaa tulee gavyat avsan gej helehed buruudahgui l baih

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


навчаа 202.170.80.18, 2014-05-07 09:42:36
Энэ эмнэлэг ёстой таалагдаагүй, уг нь найдвартай гээд л өндөр үнэ төлж төрсөн, анхны хүүхдээ төрүүлсэн болохоор юу ч мэдэхгүй байхад сайхан заагаад зөвлөөд өгөхгүй хэл амыг нь сугалж асууж шалгааж байж нэг юм хэлүүлнэ, ажилтнууд нь үнэн хүнд сурталтай, харин нярайн сувилагч гээд настай туршлагатай эгч байсан тэр хүнд байрласан шүү, тэр хүн л ингээн тэгнэ имй вакцин ингэж хийнэ гээд тайлбарлаж зөвлөгөө өгч байсан, хоол нь гэж үнэн аймаар, амтгүй, маш бага порцтой, ажилчид нь нэмээд мөнгө аваад сурчихсан, өгөхгүй л бол хөдлөхгүй, өгөнгүүт ийш тийшээ гүйлдээд л, ёстой өрөвдмөөр, бас харамсмаар Бүлтэн эмч та энэ бүхнийг сайн ярилцаж хүмүүсдээ хариуцлага тооц өөрөө ч бас хариуцлагатай бай

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


Zochin 202.55.191.130, 2014-05-07 09:43:22
Бүлтэн эмч цаг хугацаанд нь тийм сайн эмчилгээ хийж байсан бол ингэж хавагнаж хүндрэл өгөх үү. Хувийн эмнэлгийн багаж хэрэгсэл ариутгалд хяналт тавьдаг газар байна уу, ариутгал
өөр газар өндөр үнээр хийлгэдэг тул зарим хувийн эмнэлгүүд ариутгал халдваргүйтгэл хангалтгүй хийдэг гэж эмнэлэгт ажиллаж байсан хүнээс сонссон шүү, улсын эмнэлэг нь найдвартай шүү.

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


Kh 103.26.194.3, 2014-05-07 09:44:33
Hoorhii muu emch nariig durt hun ni doromjildog tsag irj dee

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


    zochin 103.11.193.46, 2014-05-07 09:54:54
    tartagt n tulgachad hurdhan shig ulsiin emnelegruu shiljuuldeg n huviin emnelegiinhniii gem bish zan bolj dee,Bulten ch aimaar 2 gartai nud n mongonii hoinoos ulaanaaraa ergeldsen aimaar avgai blee.Mongo ahiuhan ugsun hun andashguishde,minii ohioooon geed l nali nali geed yavchdag yum bna leee.Taaruuhan sanaand n niitseegui mongo ogson 1iig bol tooj ch harahguidee

    [ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


xariutslaga 50.178.40.42, 2014-05-07 10:02:27
xunii mongiig avch baigaa bol bulyen guya ajlaa xiix xeregtei tegeed ch ene xuuxen ch gesen iim boltol gants xund itgej baidag teneg l bna sain nertei bol mundag bish

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


zochin 202.70.46.202, 2014-05-07 10:07:39
Ene emch bol ayultai.bi bolood hed heden hun hohirol amssan.hudlaa ineesen muuhai hun.Hoid nasandaa ch ym uzej bha.

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


Khishigee 103.254.120.84, 2014-05-07 10:11:22
Ene huviin emneleg muu, ulsiin emneleg geed baigaa humuusiig oilgohgui yum. Ulsiin emneleg tanih hun baihgui bol Bulten emchiin emnelegees ch door sh dee. Ene hun bas l nasaaraa ter sain geed baigaa ulsiin embelegt chini ajillasan 1 r emneleg sain gedeg ner hund ene huntei ch holbootoi. Muug ni bicheed l bna sainiig ni bichvel uunees chini hed dahin sain saihan zuil baigaa gedgiig medej baina. 40 duhsun ued anhnii, 40 garsan hoinoo 2 dahi huuhdee end emchiin achaar l eruul saruul turuulsen. Bulten emchiin ajild amjilt husie.

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


    sayana 202.131.226.221, 2014-05-07 11:37:39
    үгүй ш дээ, харин ч таних хүнгүй өөрөөрөө л төрсөн. 1 дүгээр төрөх лав маш сайн үйлчилж зөвлөж төрүүлсэн.

    [ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


ODNOO 112.72.13.81, 2014-05-07 10:11:23
1 turhud ENHtuya gj saihan ashtai uneheer hunii tuluu gesen setgeltei sain emch bj bilee ENHTUYA EMCHEE TANID ENE HORVOOGIIN HAMGIIN SAIN SAIHAN BUHNIIG HUSEY BI TANID URGELJ TALARHAJ YVDAG

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


    busgui 103.26.194.12, 2014-05-07 10:24:17
    1-р төрөхийн Самбуу эмчдээ 2 хүүг минь эх барьж авсанд мааш их талархдаг шүү. Тань шиг зөөлөн зантай сайхан залуус болох байхаа удахгүй тан дээр авч очноо. Баярлаж явдаг шүү таньд. 1-р төрөхийн нийт хамт олонд ажлын өндөр амжилт хүсье.

    [ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


Etseg 202.21.112.246, 2014-05-07 10:12:46
Za teselgui bi bas sanalaa xelchikhey. Bi bas l mungu uguud saikhan turuuldeg tulburtei emnelegt xania xevtuulj xuuxdee garguulna gej bodood ochson, uuruu turuulne geed bas l ene xumuusiin yarisan shig ireegui. Turunguut ni xurdan ugaaj amluulaagui, bas l saliagaa zalgisan bna gesen, ogt xaixraxgui baigaad baixaar chini zugeer garsan xoinoo xuuxed jaaxan butelt avdag yum shig sanagdsan. Ternees ni bolood xeden sar tseej ni xerjignesen. odoo ch bas amarxan xaniad xurch shunu bainga sereed mash muu untdag ni turux ueiin yavtstai shuud xolbootoi gej xuvidaa boddog. Mash emzeg ueiin undur xariutslaga shaardsan yumaar bukh zurkhtei xainga togloj mungu oldog met sanagdsan. Yur ni turux ueiin xariutslagagui uildluudees bolj mash olon nyarai emneleg bariachaar udaan yavdag

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


zohin 202.170.68.19, 2014-05-07 10:16:50
Bultengiin gaviyat emch zoliig ni huraa.iim aluurchin turiin ner hundtei odon medaliig hurteh yosgui...

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


unshigch 202.179.20.130, 2014-05-07 10:17:32
ene emnelgiig hun bolgon l muu gej yridag, zuger abortnii emneleg bolgobol taarna, emch nar ni ch gesen jiremslesen humuusig shuud l abort hiilgechih geed bdga gesen, adilhan tolbortoi ch gesen gurvan gal, bayangol geed sain emnelguudiig l songooroi, tsalingiin emch nar bdag bolohoor hun ylgabarlahgui ih sain zoblodog emchildeg, ene emneleg bol zuger mungnunii toloo humuus bn le.

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


rdfrt 122.201.28.4, 2014-05-07 10:19:58
шүүхэд өгөх хэрэгтэй юм биш үү

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


dd 124.158.107.20, 2014-05-07 10:25:31
naadah chn emch bish zgr eh barigch yum bishuu. emch hun bol arai uur blgui. iim erguugees bolj hohiroh gej.

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


zochin 202.131.226.86, 2014-05-07 10:27:55
Huuhdiin zurh 3 udaa zogsoj bsan gj unshlaa. Tgd butsaad amiluulchihaj boldog yumuu? yaj ter ve? bi 2 ch udaa huuhdiin zurh tsohilohguigees bolj huuhdee aldlaa. hervee tiim bolomj bdag bol heleed uguuch plz.

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


Nansaa 202.179.31.242, 2014-05-07 10:28:57
ENE BULTEN EMCH UDAA DARAA IIM ALDAA GARGAJ BHAD YAAGAAD ENE HUNII EMNELEGIIG N AJILLUULAAD BDIIN BE. MINII DUU BAS ENE EMCH DEER HYNALTAND TORON TORTLOO UNDUR UNE TOLBORIIG N OGOOD HYNALTAND BSAN.CHADALTAI EMCH GEHEER N TUUND NAIDAJ BSAN.HUGATSAANAASAA 20 HONOGIIN OMNO TOROH GEED SANDRAGAHAD BULTEN EMCH YAG DEERIIIN HELSENCHLEN YAMAR NEGEN YUM BOLWOL MANAIH HARIUTSAHGUI DARAAGIIN GAZRAA OCH GDG HUN BN LEE.TEGEED BID OOR EMNELEGT HANDAN DUUGEE TORUULSEN. MASH HARIUTSLAGAGUI EMCH GDGIIG N BI OOROO HARSAN.ENE EMCH DEER ONDOR UNE TOLON BJ OLON HUN BUUU

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


Uugii 103.26.194.6, 2014-05-07 10:29:04
Baliar har avgai hunii mungiig avch bj shijgiin ulun mungunuus iluu hunii ami baidgiig oilgomoor yum ene avgai tamd unanaa bid nar ur huuhdee teej bhdaa eruul saruul turuulchih yumsan hichneen ih zovdogiig meddegui uuruu eh hun bj hariutslaga tootsmoor yum

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


zochin 103.26.194.27, 2014-05-07 10:29:20
ene emch chin harin ooriigoo omoorood bnaa ichih heregtei, huuliin baiguullagad n' handah heregtei ene emnelegiihen ichij amidraasai da hoorhii

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


Uugii 103.26.194.4, 2014-05-07 10:30:30
Baliar har avgai tamd unaj tarchluulval taarna

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


Bolor 112.72.13.79, 2014-05-07 10:31:00
Яах гэж хувийн эмнэлэг явдийн муу сайн ч улсын эмнэлэг бараадахгүй .одоо зүгээр юм бол дуугай л

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


busgui 103.26.194.12, 2014-05-07 10:32:45
Бүлтэн эмчээ: Та ийм сайхан нэр хүндийг олоод, хүүхэд гэдэг бурханыг энэ дэлхийд мэндлэх мөчид ээж ааваас нь ч түрүүлж харах энгүй сайхан ажил эрхэлж байж сэтгэл зүрхээ гарган хийж чадахгүй бол больсон тань дээр бөйх. Улс ч гэсэн энэ олон иргэдийнхээ амь насыг сэтгэлгүй нэгэн даатгахаа больвол яасын. Манай иргэд өөрсдөө улсад ажиллаж байгаа эмч нар маань сайн шүү дээ. Ялангуяа 1-р төрөх маш сайн. Эмч нар маань бага цалин авдаг нь үнэн. Өргөсөн тангараг үнэн ч сэтгэлээрээ амьдар гэж тэднийг харааж загнаж болохгүй. Тэд ч гэсэн ар гэртэй, амьдралтай. Авч байгаа цалин нь хаанаа ч хзрэхгүй, хариуцлагатай алба хашдаг. Өөрийн амь нас, эрүүл мэнд энхрий үрийнхээ төлөө тэр мөнгөө эмч. Сувилагч нарт сайхан хувааж өгөөл төр. Энэ бодит үнэн. Бид үүнтэй эвлэрхээс өөр арга үгүй.

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


ZOCHIN 202.179.31.242, 2014-05-07 10:35:50
mash HARIUTSLAGAGUI emch bn lee.Duu maani ene hunii hynaltand bdag bsan.HUGATSAANAASAA 20 honogiin omno owdhod yamar negen yum bolwol manaih HARIUTSLAGIIG N HULEEHGUI OOR GAZAR HANDAARAI gj bsan.tegeed bid nar sandarsan humuus oor gazar toruulsen. ONDOR UNE TOLBOR TOLON ENE EMNELEGT OCHIJ OLON HUN BIY SANHUUGEEREE BUU HOHIROOSOI.........

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


JJJJ 202.179.31.242, 2014-05-07 10:36:26
FFFGGHHJJJ

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


    bolor 96.54.112.235, 2014-05-07 10:52:51
    ene muuhai shunaltai avgai nasniihaa etsest ih zovj tam ruugaa yavah baihdaa. olon humuusin haraal idej baihaar tetgevertee hurdan garaasai daa. nudend ni mungu haragdaad tetgevertee suuj chadahgui baih l daa. ene olon setgegdeluudig ur huuhduud ni unshdag bol ehdee helj oilguulaad ajlaas ni gargah heregtei shte. ene avgai bol yun setgegdel unshih manatai, mungunii tuluu uhen hatan yavj baigaa l daa. jaahan ch boltugai buyan hiisen ni deer baihaa. ene emch uuruu bodvol ur huuhed ach zee nartai bailgui dee.ene hunii nugel uil laig ur huuhed ach zee nar ni uureh baihdaa. aimaar sanagdaj bna shuu.

    [ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


зочин 27.123.213.98, 2014-05-07 10:40:04
Бүлтэн миний дүүгийн амьдралаар тоглосон хүн. Зүгээр байсан хүнийг суваг сэтгэж байна гэж бүтэн сар цусыг нь гоожуулж хаячихаад баахан мөнгө авсан. Одоо дүү маань тэрнээс болж хүүхэд төрүүлэхгүй болсон.Чадахгүй юм бол ингэж болохгүй биздээ. Манай эмнэлэг эмч нар үнэхээр үзэн ядмаар байгаа нь үнэн биздээ. Улсын эмнэлэгт үзүүлэх гэхээр бөөн хүнд суртал.Гайгүй гэсэн эмч нар нь бүгд улсын эмнэлэгт ажиллахын хажуугаар хувийн эмнэлэгтэй. Улсын эмнэлэг дээр нь үзүүлэх гээд очихоор хувийнхаа эмнэлэгийг зааж өгөөд тэнд үзүүлж, хэвт гээд явуулдаг. Мөн эмчилгээ бичиж өгөөд хүртэл хувийн аптекаа зааж өгдөг. Хүмүүс одоо хаачих вэ? Яагаад төр засгаас үүний эсрэг арга хэмжээ авахгүй байгаа юм бэ?

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


zochin 202.131.226.194, 2014-05-07 10:45:49
Тийм шүү хувийн эмэгтэйчүүдийн эмч нар абортоор л баяжпаг Хөөрхий удахгүй тэр устгасан хүүхдүүдийн сүнс авч явах байхдаа абортоор устгагдсан хүүхдүүдийн сүнс нь тэр эмчийг галзууруулж сүнс болгосон баримт мэдээ байдаг юм байна лээ шүү алаач эмч нараа Үрийн заяа гэсэн хаягтай мөртлөө алаад бас мөнгө аваад яанадаа монголчууд минь

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


Зочин 27.123.213.98, 2014-05-07 10:49:49
Хүн чанараа алдаад байгаа эмнэлгийн ажилтнуудынхаа цалинг нь хангалттай нэмээд өгөөч. Тэгээд хувийн эмнэлэг байгуулж улсын эмнэлэгт давхар ажиллахыг нь хатуу хориглож хуульчилаад өгөөчээ.Мөн эмч нар чинь хагалгаанд орсон хүмүүсээс зөндөө мөнгө нэхээд байна. Өөрөөр хэлбэл жишиг тогтоод удаж байна. Эрүүл мэндийн яам ийм ил тод юмыг үнэхээр мэдэхгүй байгаа гэжүү? Ямар сонин юм бэ? Хүний алтан амь хог шорооноос дор байна ш дээ арай ч дээ. Мөнгөгүй бол үхлээ л хүлээхээс өөр арга алга даа. Төр засаг минь арга хэмжээ авахгүй бол ард түмэн чинь аймшигтай байдлын золиос болж дууслаа шүү.

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


Bulten emchee 103.26.194.4, 2014-05-07 10:54:23
Hun bainga alj bgaa , turshlaga hiigeed bgaa emch nariig hezeech buruu gehgui bnaa,shuuh tsagdaad handhaar huuliin humuus uursduu shuud helj bna ... Shuuh emnelgiin dugneltiig emch nar l gargadag.ted bugd hoorondoo hamaatan sadan ah duu ,hud urag ,bagsh geed mergejliin taliin dugneltiig,emchiin aldaa hariutslagiig hezeech zuv unen dugenehgui bnaatend mash tom suljee bna ,shuuh tsagdaa huuliinhan yajich chadhgui gej shuud hariulj bsan ,uneheer aimaar mash haramsaltai zuil bidne tohoildood bid hohirood uldsen tuuh bna bodhoos hetsuu bnaa...hairt ahiig mini boldsaihan gedeg emch turshilt hiigeed alchihsaneruul saruul 2 huluuruu ternii uruund orood 30 minutiin dotor duussan bsan daa.huuliin humuus hedii unen zuviig medej bsanch shuuh emnelegiin dugnelt emchiin zuv gesen

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


zina 202.179.20.160, 2014-05-07 10:58:52
aluurchin Bylten

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


зочин 124.158.91.33, 2014-05-07 11:01:20
юу хийж бүхэл бүтэн улсын эмнэлэг бхад тэр авгай дээр очсон юм бэ угаасаа мөнгө л авдаг хяналт хийдэггүй эмч шүү дээ та нар үхье гэвэл тэр хүн рүү оч худлаа сайхан нэрээс цаашгүй мэдлэг муу чадваргүй хүн

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


Bulten buzar 103.26.194.5, 2014-05-07 11:03:06
Bulten nuhurteigee 2 laa buzar

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


emegtei 112.72.13.168, 2014-05-07 11:11:11
yamar ch baisan eej ohin 2-in biy n hurdan saijraasai l gej husiy...... niit eh boloh gej bui bolon ard tumendee seremjluuleg ogsond bayarlalaa

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


so 182.160.37.38, 2014-05-07 11:18:09
Teneg huuhen uuruu uuriiguu medreh ystoi biz dee buh zuilee emchid naidaad ywj bdg tegeel neg uhel hagatsal yrisan awgai yshgil bn

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


    Emee 103.26.194.3, 2014-05-07 12:53:58
    Uuriiguu mederdeg baisan bol yugaa hiij cham ruu ochih ve dee. Emch yum baih geed lochson baij taarna. Emch bish gedgiig medeed tumen olong seremjluulj baina. Ene olon commentuudaas harahad hetcuu l hun bololtoi. Tetgevertee garaad gertee suuh tcag ni bolj dee huurhii...

    [ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


bbbbb 202.179.23.62, 2014-05-07 11:18:57
eruul mendiin salbaRIIG UUD N gargahgui gej hyatad bodlogo baidag gesen.hun amiin toog ihesgehgui. hyatadyyd uursdiin hool hunseer gadnaas, dotroos n uvchinguur hun amiig n bagasgah zorilgotoi gesen.

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


chimgee 202.179.11.18, 2014-05-07 11:33:22
яанаа харваас хавандаа баригдаад аймаар болчсон байхад таргалалт гэж яаж хэлж чадаж бнаа.болимоор юмаа яаж хүний гавьяат эмч гэгч цол авсан юм бээ хариуцлага тооцооч мөнгөтэй хүн дарга томчуудад үйлчилдэг эмч гээд байдаг үнэн л юм байна.уучлал гуйгаач та энэ бүсгүйгээс өөрийгөө өмөөрөөд байхаар ичмээр юм

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


chimgee 202.179.11.18, 2014-05-07 11:35:45
яанаа харваас хавандаа баригдаад аймаар болчсон байхад таргалалт гэж яаж хэлж чадаж бнаа.болимоор юмаа яаж хүний гавьяат эмч гэгч цол авсан юм бээ хариуцлага тооцооч мөнгөтэй хүн дарга томчуудад үйлчилдэг эмч гээд байдаг үнэн л юм байна.уучлал гуйгаач та энэ бүсгүйгээс өөрийгөө өмөөрөөд байхаар ичмээр юм

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


Bulten-d 202.179.11.107, 2014-05-07 11:46:51
Shuud ajillahaa bolij emnelgee haa!!! Tanaid ochih hun Mongold Baihgui bolloo, tanii tuluu bid munguu ih ugluu, odoo buh yum duussan

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


hamaatan 202.179.11.34, 2014-05-07 11:50:48
bulten emchee tani deer ouytan baihadaa hamaatan yum baina gaad ochihdoo yas chanariig chin tanisan.hun horwood neg l amidrahdaa neg l hun chanartai baih heregtei shuu.oiriin hamaatanaa .........dor uzeed harah ch ugui baina lee.Ta ner hundtei baij bolno gehdee uur neg aihtar yum baidag gdgiig sain sanaj yawaarai

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


irgen 183.177.97.14, 2014-05-07 11:57:50
ene hun mungunuus uur ym harhaa blson aimaar snunaltai avgai daan ch neg huniig emchleh setgel n ugui blson odoo ene bdlaa uhaarahgui bl serelt kinoonii lam snig bno shuu

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


Zocuin 103.26.194.9, 2014-05-07 12:18:42
Hvn bolgonii turult juremsleltiin ontslog oor. Amia aldah ch tohioldol bii. Teriig gants emchtei holboj yarih buruu. Huv88n emnelegt hyanaltand 6agsan ch ulsiin emnelegt zaaval hyanaltand yavdag. Hvn bolgon eniig medej bhad ooroo yu hiij yavsan ym bol? Bi tanii tuluu bid emnel3gt tursun. Yanz bvriin muu ym bgaagvi. Ulsiin emnelegiin achaalliig huvaaltsaj bgaa tedend bitgii buruug ug. Daraagiin shatnii emnelegt shiljvvleh n olon ulsiim turshlaga shvv dee.

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


Zochin 182.160.40.225, 2014-05-07 12:23:10
Bulten emchid hiisen buteesen zuils ih l bgaa bh. Minii huvid, heden jiliin umnu tednii emnelegt tsus aldaad ochihod uu zulbaj bn geed saviig min tseverlej hed honog hevtuuleed garsan, Tegsen bi zulbah bish savnii gaduur jiremselsen bsan bgaa yum. Hugatsaa aldsanaas bolj uuriiguu suid hiinegee aldsan shuu. Er ni ulsiin emnelegee baraadaj bhad buruugui sanagddag daa.

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


zochin 103.9.91.75, 2014-05-07 12:31:01
Bylten emch ta odoo boli tand zuvhun mungu l heregtei hynii ami nas hereggyi bolj ,Olon saihan emch narii mini ner syriig bitgii gutaa odoo zaigaa taviad ug ,tsalin bagatai ch ulsiin emnelegt ajilj baigaa olon saihan emch nariig bitgii gutaa

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


baynaa 202.179.10.74, 2014-05-07 12:45:30
buted emch odoo bolioch uilin ur gej bdag yum shuu.Namaig yaj doromjloj bsanig odoo boltol martaagui shuu . Humuusee yamar ih ochirtoi bsan ch EH NYAIHSIN TOVD handaj bgaara. Bie setgeleere medersen

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


zochin 66.249.81.137, 2014-05-07 12:46:00
Ene Bvlten emch hvniig alnaa alnaa.bi bas naad hvnii hyaltand bsan.tuhain ved onosh oldohgvi 1r emnelegt Bvltem emchiin hyaltand bsan.ug mini shinjilgee olgoi bn gej onshlogdson.getel namaig baruun øndgøvch bn geed 7h hvchtei em taria øgøød tegeed bi 7 h daraa hagalgaand orohod øø yanaa olgoi bn gej helsen shv de. Arai dendvv.yu ch gehev de.

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


tsoogii 202.72.246.147, 2014-05-07 12:47:18
novshiin avgaig chutgur avdgui yum baihdaa. heden hunii zovlongoor togolson gej gavyat bolson yum bol. eruul mendiin iimerhuu shaar shavharuunuud uhej dald ordgui yum baihdaa.

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


irgenO 202.179.29.15, 2014-05-07 12:48:17
Hoorhii emegteig huuhedtei ny alah shahsan bna,tegeed hereg bishdeh geheer ny eh nyalhas ruu yavuulsan bna.Ugaasaa Bultengees eh nyalhas ny 100% deer,teriigee medeed yavuulsan bna tend avragdana gedgee medej bgaa .

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


kj 122.254.127.67, 2014-05-07 12:50:26
ЖИНХЭНЭ 2 ГАРТАЙ. ЧИ ДАРГА САЙДЫН АВГАЙ Ч ЮМ УУ ДЭЭГҮҮР ЗИНДАА БИШ Л БОЛ МӨНГӨӨ АХИУ ӨГСӨН Ч ЧАМД СЭТГЭЛЭЭСЭЭ ХАНДАХГҮЙ. НӨГӨӨ ГАВЬЯАТ ХАР АВГАЙН ХЭН БИЛ ЭЭДЭЭ, БАС ЯЛГААГҮЙ. ХҮҮХНҮҮДЭЭ, ЗҮГЭЭР Л ЖИРИЙН ХУВИЙН ЭМНЭЛЭГ ЮМУУ, ӨРХ ГЭР, ЭХ НЯЛХАС НЬ ДЭЭР ДЭЭ. НАМАЙГ Ч ҮР ХҮҮХЭДТАЙ БОЛНО ГЭЖ ОЛОН ЖИЛ ЯВУУЛЖ ЦАГ АЛДУУЛСАН ДАА, БИ Ч ХЭТЭРХИЙ ИТГЭСЭН ЮМ ШИГ БАЙГАА ЮМ.

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


beejee 202.126.89.251, 2014-05-07 12:58:28
naadax chini mongonii toloo xvn shvv de xvn emchlii gej boddog yum uu

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


зочин 124.158.91.33, 2014-05-07 13:03:03
одоо энэ тэтгэвэрт гарсан авгай дээр очихоо болимоор юм. хувийн эмнэлэгт хүнийг тартагт нь тултал муутгачихаад улсын эмнэлэг рүү явуулдаг. гурван гал эмнэлэгт ажиллаж байхдаа хүртэл нас баралт гаргаж байсныг олон хүн мэднэ ш дээ

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


ichij amidar BULTEN 103.26.194.5, 2014-05-07 13:14:17
bultengiin nudend mongo l haragddag bolohoos hunii ami nas eruul mend hamaagui eee. buur bolohoo baival 1-r emnelgt hurgej ogdogiig nudeeree harsan shuu. iim emnelegiin uil ajillagaag haaj, bulteng emchleh erhiig hasmaar yumaa. yaj ner hund aldar olj avsan ni ih sonin shuu

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


би 202.72.247.249, 2014-05-07 13:32:31
Бїлтэн эмч Їйлст эмч 2 дээр хїндрэлтэй тєрєєд миний дїї анхны хїїхдээ алдаад сэтгэлийн маш их хямралд орж байсандаа 1998 оны 12 сард. манайхан хэл ам татлаагїй, ээж аав маань дэмий хїний л хувь тавилан гээд єнгєрч байсан юм даа.

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


    Зочин 103.26.194.11, 2014-05-07 13:44:37
    Bi bas vzvvvlj bsan eho d haruulsan erdoo yu ch heleegvi estoi sonin shvv

    [ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


    Зочин 103.26.194.10, 2014-05-07 13:44:51
    Bi bas vzvvvlj bsan eho d haruulsan erdoo yu ch heleegvi estoi sonin shvv

    [ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


bolio 89.248.248.155, 2014-05-07 13:37:29
Bulten bol mongonii toloo yuch hiihees buchahguin hun shude.Bi 20 jiliin omno naad Bulten emchees bolj zobj torson egchiigee harhad nadad mas hechuu blaa estoi baliar abgai shude...... za nadaas oor ih um sonsohiig husbel ene minii utas 721828757

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


zoro 202.21.115.59, 2014-05-07 13:37:48
2000 ond Bulten emch manai eejid savnii havdar avhuulah hagalgaand orson, tegeed emnelgees garahad kart deer ni temdeglel hiij ogdoggui, neg neg ruugee chihej chihej yum bichilgui yavuulsan daraa ireerei geed. Tegeed buur jil 2 jiliin daraa saviig ni ter chigeer ni avchihsan baisniig China-d yavj biagaad medsen, ih muuhai, tas nuuchihsan bsn. Tuhain uyed 1-r emnelgeer hevtej hagalgaand orson ch gesen emchid bol hangalttai l yum ogson. HUdlaa emch ru dairlaa gej bitgii heleerei, eej tuhain uyedee hel am hiigeegui l bolohoos, odoo ch barimt selt hamag yum ni baijil baigaa. Tuunees hoish ih ch olon hunii amnaas ene emchiin emnelegt tarif-n daguu mongii ni tolchood baihad hurtel nemj gart ni mongo atguulahgui bol oligtoi anhaardaggui gedgiig sonsson doo.

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


зочин 122.254.127.67, 2014-05-07 13:51:16
Энэ эмч чинь хүн мөнүү хөөрхий бүсгүйг алах дөхсөн бна хаван тэгэж амар нэмэгдэхгүй бага багаар нэмсээр байгаад тийм болно шүү дээ Бүлтэн эмч обортоо хийж мөнгө олсоор байгаад хаван тарган 2-г яалгахаа байжээ эрүүл мэндийн сайдаа

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


dadaa 202.179.20.179, 2014-05-07 13:52:58
hudlaa bgvi yu or honogiin mungun deeree tohiroogvi ulmaas ingej bga yum. vneheer sain emch shv. muu emch bsan bol hvmvvs tiishee zvglehvv? hudlaa shv.

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


    boli boli 202.131.242.162, 2014-05-07 14:17:56
    Or honogiin MONGON deer tohiroogui geed hunii eruul mend huuhdiin ami nasaar baritsaalj hariu bairj bgaa sain emch gej uu???

    [ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


ene emnelgeer vilchlvvlj bsan emegtei 103.9.90.130, 2014-05-07 14:05:21
Bvlten emch bol setgelgui emch uym bilee? Hudldd mungu l hardag, emch hunii tangargaa umartsan hun shvv, Bi ene emchiin hyanaltand bj tom huugee teesen, yag turuh bolson chine ene emch uuruu ireegui, shunu uvdvul bi yaj ch chadahgui gej helsen, uuriinhuu ervvl mend, huuhdee bodood ene emchiig baraadsan bj taaraa shte, getel emchiin es zuigvi hun,, tegeed bi tom huugee turvvlsen, azaar gaigui, 2 dahi huugee teej bh yavtsad 7 sartai stus aldaj / 1r turuh zasvartai bsan / ene emlegiin gadaa vvriin 5 tsagt irehed ugluu 9n tsagt ir geed haalgaa tailj uguugui, bi nuhur shuud eh nyalhas ruu avch yasan, tegeed hagalgaand orj dund huugee turvvlsen, eh nyalhasiin achtai buyntai emch nariin buynd eh huuhed ervvl bolson, BVLTEN emch bol arai dendvv bolson uym bnlee,,,

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


7007 124.158.107.20, 2014-05-07 14:09:58
охидуудад аборт хийдгээ болоиочээ хайран сайхан хүүхдүүдийн ирээдүй

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


Зочин 112.72.13.170, 2014-05-07 14:12:17
ooroo ch bas archaatai.bh heregtei shd.buh zuile emchru chihej blhgui shde.ulsiin emnelegt uhdegiin davaan dr ene emch l avarsan yostoi sain emch.onoshoo ch zov togtooj chadahgui ochnoon emch dr ochson.bulten emch l huuhed bid 2n amiig avarsan da.

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


Зочин 112.72.13.170, 2014-05-07 14:12:49
ooroo ch bas archaatai.bh heregtei shd.buh zuile emchru chihej blhgui shde.ulsiin emnelegt uhdegiin davaan dr ene emch l avarsan yostoi sain emch.onoshoo ch zov togtooj chadahgui ochnoon emch dr ochson.bulten emch l huuhed bid 2n amiig avarsan da.

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


Зочин 112.72.13.170, 2014-05-07 14:12:55
ooroo ch bas archaatai.bh heregtei shd.buh zuile emchru chihej blhgui shde.ulsiin emnelegt uhdegiin davaan dr ene emch l avarsan yostoi sain emch.onoshoo ch zov togtooj chadahgui ochnoon emch dr ochson.bulten emch l huuhed bid 2n amiig avarsan da.

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


Зочин 112.72.13.170, 2014-05-07 14:13:13
ooroo ch bas archaatai.bh heregtei shd.buh zuile emchru chihej blhgui shde.ulsiin emnelegt uhdegiin davaan dr ene emch l avarsan yostoi sain emch.onoshoo ch zov togtooj chadahgui ochnoon emch dr ochson.bulten emch l huuhed bid 2n amiig avarsan da.

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


Aimaar 103.26.194.5, 2014-05-07 14:24:26
Udurt ohid huuhnuudiig 20,30 aar ni obort hiideg .aimaar

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


zochin 103.11.192.34, 2014-05-07 14:39:56
ER NI BOL GAVIYAT ARDIIN EMCH NERTEI ULSUUD EMNELEG BAIGUULAAD L BARAG L ALDAR HUND NI 20.0 TOG YM BISHUU MASH IH ONDOR UNE AVDAG BOLSON HEN SAIN MONGO OGSOND L UILCHILDEG BOLSON SH DE OORSDOO OORDSDIIGOO UNELDEG BOLSON getel duurgiin etorh emnelgiin emch nar bol bid chadna varna toruulne gd l zutgedeg HATAGTAI gd boon mongo harsan emneleg emch nar bna erythen l eh nyalhas baraadaj de BULTENGIIN emnelegt torson bol yah ch bsan ym buh burrug chamd tohson bna daanch haramsmaar ym

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


zochin 202.70.41.214, 2014-05-07 14:41:42
Huwi hunii eruul mendees bas shaltgaalna daa baga zereg bol hawagnadag l yum

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


Boloroo 202.70.46.200, 2014-05-07 14:42:19
Бүлтэн эмчид очиж үзүүлж байгаагүй. жирэмсэн байхдаа очдог юмуу гээд хүмүүсээс сурагласан чин бүгд л битгий тийшээ зүглэ гэж байсан. Хүн авардаг газар лав биш юм байналээ. олон ч найзуудаасаа сонссон. Бүх хүнд адилхан шууд таамгаараа л Магнизиум тарьчаад л байж байдаг гэсэн. Тонус нь юунаас болоод байгааг шинжилдэг ч гүй. Улсын эмнэлэг их сайн шүү. Мундаг эмч нар байдаг.

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


uka 202.179.18.245, 2014-05-07 15:31:30
huuh yasan sonin yum be Bulten emchiig sain emch geedl bdag shde. Odoo zugeer bolson bol boloo do

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


Unduitsal 202.55.182.98, 2014-05-07 15:53:09
Zaadaaa er n bol geendee ch bii goondooo ch bi. emch gexeeree l aldax erxgvi togs xvn gej yu baixaw. sainii xuwid sain ch emch mugiin xuwid muuch emch bolj bolno. sain zvil xiilee geed sainaar yarix n xorowch . jooxon aldaandeer n doroolood boon sesatsi ch boldog. emchiin xariutslagagvi xandsan xandlaga ch baij bolno. Emegtei xuwid ch gsen xvnd itgeed zuun xuwi ooriigoo garguund n gargadag bas l xariutslagagvinx. jiremsen veiin xawan n golduu ezen bie ees ooroos n shaltgaaldag gedeg. ooroo setgel sanaanii togtworgvi basian l ym bainshdee tiim bol emch yuch xiisen setgel sanaanii xyamral xodolgoonii dutagdlaas bolj xawan usjix ondor ersdeltei. Xvmvvs vxex gej baixdaa emch emch duudaarai gedeg xernee oolj muulax bolxoorooo xamgiin tvrvvnd emch l buruutai boldog.

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


ИРГЭН 202.179.29.50, 2014-05-07 15:57:29
ТА ӨӨРӨӨ ЭМНЭЛЭГ ЭМЧЭЭ СОНГОЖ ЭМЧЛҮҮЛЭХ ЭРХТЭЙ ШҮҮ ДЭЭ. ЯАГААД ИЙМ БОЛТЛОО ЭНД ЭМЧЛҮҮЛЭЭД БАЙНА АНИА МИНЬ

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


иргэн 203.91.119.101, 2014-05-07 16:01:08
ганц бүлтэн эмч биш байх аа. ер нь хувийн эмнэлгүүд ердөө л түр стресст орсон эрүүл мэнд нь муудчихаагүй залуучуудыг аван эмчилсэн нэр зүүж байх сонирхолтой. хөгшид болон жинхэнэ эмчилгээ шаардсан өвчтнүүдийг хэвтүүлэх сонирхолгүй. үүнийг хүмүүс ойлгоосой. бас нэг юм байна аа. учир нь улсын эмнэлэгт очиход чи тэнд хүн танихгүй бол бас нэг зовлон байна. ер нь л хэцүү дээ. Гэхдээ л улсын эмнэлэгт очоод хувийн эмнэлэгт зарцуулах мөнгөнөөсөө хагасыг нь ч бол өөрөө нэмж эмчилгээндээ хэрэглэвэл мөн жаахан ч гар хүндүүлбэл илүү үр дүнтэй болж мөнгөнд ч жаахан хэмнэлттэй болох байх гэж бодох юм даа. за тэгээд өөрсдийн сонголт доо. гэхдээ л ...

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


иргэн 203.91.119.101, 2014-05-07 16:03:54
аа тийм бас нэг зүйл хэлэхэд янз бүрийн үнэтэй эм авахыг зөвлөдөг юм шиг. ер нь л улсын эмнэлэг чихэлдээд хэцүү ч гэсэн арай дээр дээ.

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


123 202.131.230.202, 2014-05-07 16:12:13
Hehe ene aluurchin gej orilood bga humuus abort hiilgej bsan humuus bololtoi. Jiremslelt ene teree hyanaj chadadgui yum bhda oorsdoo ch adilhan husleeree huuhdee avhuulchihaad dalim garanguut hunruu chihej baigaag n ee.

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


zochin 202.179.11.186, 2014-05-07 16:13:12
estoi hudla emch bnle ashig sonirholiin zurchultei

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


уншигч 202.131.230.218, 2014-05-07 16:35:27
Бүлтэн гэдэг мөнгөний төлөө нүдээ ухаад өгөхөөс буцахгүй болсон хүн лүү та нар минь өөрсдөө бүү хандаачээ, хичнээн олон хүний амьдралаар тоглов доо, үйл лай нь өөр дээр нь биш, үр хүүхдүүд дээр нь бууна гэдгийг даанч нэг бодохгүй юм даа

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


Mis 103.26.194.2, 2014-05-07 16:36:57
Tanii toloo gedeg ner n taarahgui. Zugeer l. Mongonii toloo emgenel geed ner ogvol bur taarnaa

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


4 103.26.194.2, 2014-05-07 17:12:50
ер нь бол улсын эмнэлэгт мөнгөө төлөөд баараггүй байсан нь дээр байдаг юм билээ

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


byambaa 124.158.110.2, 2014-05-07 17:29:46
Bi bas Bulten emchid gomdson tohioldol baigaa minii ber ene emchid handaj emchilgee bichuulj avcan bolovch ter udruu shuud huuhdee aldsan 7 sartai baisan ajildaa bolon tuslamj avah gesen hund mungu bodolguigeer uilchilj baimaar baina bi odoo boltol bodogdoj gomdoj emch hun ingej mungund shunaj baigaad bas haramsaj baina. Mongoliin eruul mendiin yam bolon odoogiin emch nariin hund surtal unuu tsagt hetergiin bolj baigaad mongoliin eruul mendiin salbar herhen doroitoj baigaa ni buh ard tumend negente medegdej ehleed negentee udaj baina.

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


zojin 85.178.59.135, 2014-05-07 17:50:01
Ene Bulten awgai jin estoi mongonoos bolj nudee uhaad ogoh hun bn le.Bi neg udaa ohinoo uzuulj uzsen .Estoi buduuleg , ih zantaiawgai bn le.Ene awgai jach gawyat awsan n sonin eruul mendiin jam n ene chunaltai hunii medelgiig chalgawal taarna.Ene emedtei eh nylhasd ojij amjaagui bol 2 hunii amiig jah baisan chunaltai awgai we.Mongoljuud min hudlaa nerend buu huurt.

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


araich dee 202.21.112.34, 2014-05-07 18:12:46
yoo yanal daa, heleh ug oldohgui bna,

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


yuri 182.160.34.9, 2014-05-07 18:30:29
bi ch bas 7n jiliin umnu ene hun dr hyanaltand orohod turuh gd duudsan chini ireegui. daraa ni tursnii buur hoino ircheed minii baliashig gd mungu manai geriihnees nehsen bsan. iim l aimar hun

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


зочин 202.179.13.163, 2014-05-07 18:44:15
хувь хүнээс өөрөөс нь шалтгаална, хүүхдээ болон өөрийнхөө эрүүл мэндийг бодож урьдчилсан болон үзлэг шинжилгээндээ сайн хамрагдах л ёстой шүү дээ, энэ хүнийг Бүлтэн гэдэг эмч хүчээр жирэмслүүлээд хавагнуулчаагүй юм байгааз дээ, хүний өмнөөс төрж байгаа юм шиг ялархаад байх ингэж бусад төрөх гэж байгаа ээж нарт садаа болох ямар хэрэг байнаа

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


Zochin 103.26.194.5, 2014-05-07 19:07:56
Er ni chadvartai muuxai hudlaa amni pugurtei minii oh in ene ter geed l yag unen hiij chadahgui mungu nerrnees tsaashgui bi mednee mungu l geed badge yum er ni upsizing emnelegtee hand tend xun duu saihan emch nar baga

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


Эрүүгийн гэмт хэрэг 88.69.55.208, 2014-05-07 19:34:30
Энэ эмчид эрүүгийн гэмт хэрэг үүсгэж болохуйц гомдол бичсэн сэтгэгдлүүд зөндөө байна. Дараа нь баримттай, баталгаатай байхын тулд эмчилгээ хийлгэх, хяналтанд орохоосоо өмнө гэрээ байгуулах нь зөв юм шиг санагдаж байна. Жишээ нь эмч өөрөө эх барьж төрүүлнэ гэсэн бол тийм заалт оруулаад, энэ үүргээ ямар нэгэн хүндэтгэх шалтгаанаар (энийг батлах хэрэгтэй) биелүүлээгүй бол төлбөрөөс зохих хувийг буцааж суутгадаг байхаар. Хувийн эмнэлэг учир ийм гэрээ хэлэлцээ хийх боломжтой байх гэж бодож байна. Үгүй гэвэл өвчтөн, үйлчлүүлэгчид заавал үйлчлүүлэх албагүй, бүүр үйлчлүүлмээр байгаа бол өөрсдөө рискээ үүрэх юм даа.

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


Зочин 103.26.194.12, 2014-05-07 20:02:38
Ineedeg daisan tcagaan numrugtei aluurchin

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


nb 46.59.252.14, 2014-05-07 20:02:50
Hun nuh geed bgaa ne ymar uchirtai ym be, oilgohgui bn

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


Anu 71.191.162.106, 2014-05-07 20:29:43
Ene emchiin talaar baishiigeed l muu yum duuldah yum. Huuhnuud mini dee ochihoo l bolichihooch dee.

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


    bold 49.0.134.80, 2014-05-07 20:39:17
    nadad 2 hoorhon huu ohin toruulj ogson, huvi hunii l bieiin baidlaas l bolno shdee \

    [ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


зочин 202.72.247.249, 2014-05-07 20:53:52
яах гэж очсон тэнэг вэ чи

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


Zochin 112.72.13.187, 2014-05-07 21:00:50
Gants edniih ch bish.Eh nyalhasiin urd baidag Gurvan gal emneleg burch ayultai.hyanaltad orson huniihee tuuhiig bichdeggui,jaahan havagnaad irvel shuud l eh nyalhas ruu yav geed hoono gaigui hun baival avaad uldchihene.emchilgee buruu hiij gedsen deh huuhediig alah shahana.er ni mongo ami nasaa garguund ni haysan hun l Gurvan galiig zorioroi

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


baagii 202.179.20.212, 2014-05-07 21:00:53
uheh toroh 2 adil gej heldeg.toroh emegteichuud torohoos omno jiremsen bolohoosoo ch omno eruul mendiin uzlegt orj baih heregtei.eruul ehees eruul huuhed torno.herev ta zurh sudas uushig eleg boor bolon busad erhten sestemiin arhag ovchintoi bol yaran toroh hereggui.emchilgee hiilgej baij toroh heregtei.eh huuhdiin eruul mendiin undesnii toviin emch emnelgiin ajiltanguudad ajiliin ondor amjilt erooj bna,,,

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


Zochin 112.72.13.187, 2014-05-07 21:02:46
Gants edniih ch bish.Eh nyalhasiin urd baidag Gurvan gal emneleg burch ayultai.hyanaltad orson huniihee tuuhiig bichdeggui,jaahan havagnaad irvel shuud l eh nyalhas ruu yav geed hoono gaigui hun baival avaad uldchihene.emchilgee buruu hiij gedsen deh huuhediig alah shahana.er ni mongo ami nasaa garguund ni haysan hun l Gurvan galiig zorioroi

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


dcdscfd 112.72.13.151, 2014-05-07 21:36:07
ene hogshin emch odoo gar hol ni salganaad zaluu emch nariin haana ch hurehgui shuu dee odoo gavyaaniihaa amraltand suugaad busdadaa bolomj olgoh heregtei hoorhii mongoo gej

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


dcdscfd 112.72.13.151, 2014-05-07 21:36:09
ene hogshin emch odoo gar hol ni salganaad zaluu emch nariin haana ch hurehgui shuu dee odoo gavyaaniihaa amraltand suugaad busdadaa bolomj olgoh heregtei hoorhii mongoo gej

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


dcdscfd 112.72.13.151, 2014-05-07 21:36:11
ene hogshin emch odoo gar hol ni salganaad zaluu emch nariin haana ch hurehgui shuu dee odoo gavyaaniihaa amraltand suugaad busdadaa bolomj olgoh heregtei hoorhii mongoo gej

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


Зочин 103.26.194.15, 2014-05-07 21:47:13
Huviin emneleg iim tiim gej medehgyu, bi ulsiin emnelgeer uilchluuldeg.gehdee humuusiin commentiig unshaad sanalaa bichij bna.buurnii uvchtei hun er n huuhed gargah hetsuu yum bna lee.bi bas buur muutai ulsiin emnelegt turj bsan. Turuh bolohod genet havagnaad daralt ihseed buuhgyu bsan.emch tursnii daraa dahiad iim buurtei huuhed gargaj bolohgyu shuu gej bsan.buurnii daralt havand tiim sain emchigee bdag yumuu, turchuud zunduu l em, uzemnii shuus uuj taria tariulj bsan. Daralt undur,havantai bolohoor emnelgees gargadaggyu yum bilee.olon honoson doo.emegtei hun dooroosoo daarah muu buurnii uvchtei boldog gesen shuu.

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]