Видео | Онигоо | Хуулийн сан | Англи хэл | Санал асуулга | Лого цуглуулга | Тоглоом | Вирусээс хамгаалах | iPad & iPhone | Танилцая | Дуу хөгжим | Эротик

 

   он   


Бусад : » Хууль бусаар мөнгө авдаг авто зогсоолуудыг хяналтандаа авъя

2014-05-07 08:21:31 , Мэдээний дугаар: #1246636

Төрийн болон хувийн хэвшлийн байгууллагууд эзэмшлийн талбайдаа төлбөртэй зогсоол байгуулж байгаа. Авто зогсоолгүй гудамжинд төлбөртэй зогсоол байгуулан иргэдийн халаас руу гараа дүрж байгаа энэ явдлыг жолооч нар хүлээн зөвшөөрч байгаа ч тэндээс авч байгаа төлбөр авто замын санд ордоггүй гэнэ. Уг нь төлбөртэй зогсоолууд нийт орлогынхоо 60 хувийг Авто замын санд төвлөрүүлэх ёстой байдаг аж. Гэтэл төлбөртэй зогсоол байгуулсан авто зогсоолууд Авто замын санд төлбөр төлөлгүйгээр хувьдаа завшсаар байгаа юм.
Нийслэлийн Засаг даргын захирамжаар яамдуудын гаднах талбай, томоохон үйлчилгээний төвүүдийн гадна 500 болон түүнээс дээш төгрөгийн шатлалтайгаар 12 төлбөрт зогсоол байгуулагдсан аж. Мөн албан ёсны зөвшөөрөл аваагүй сайн дураараа 16 компани өөрсдийн гаднах талбайг төлбөртэй зогсоол болгожээ. Жишээлбэл, Улаанбаатар зочид буудал л гэхэд төлбөртэй зогсоолдоо өдөрт 200-300 автомашин тавиулдаг, үүнээс багаар бодоход 100-150 орчим мянган төгрөгний орлого олдог, ихээр бодоход өдөрт 300 орчим мянган төгрөг болдог аж. Гэтэл тус зочид буудал Нийслэлээс авсан үүргийнхээ дагуу зогсоолын төлбөрөө огтхон ч төлдөггүй байна. Ийм газруудын тоог мөн Баянгол зочид буудал нэмжээ.

Өнөөдрийн байдлаар дараах авто зогсоолууд албан ёсны зөвшөөрөлтэй, нийслэлтэй гэрээ байгуулан төлбөртэй зогсоол ажиллуулж байна.

1. СХД, 19 хороо, СХД-ийн ЗДТГ-ын ормын авто зогсоол
2. СБД, 1 хороо,"Гурван гал" худалдааны төвийн баруун талд
3. ЧД, 4 хороо, ЧД-ийн ЗДТГазар орчимд
4. ЧД, 4 хороо, Барилгачдын талбай орчмын авто зогсоол
5. ЧД, 5 хороо, Ялалтын талбай орчмын авто зогсоол
6. ЧД, 4 хороо, 3-н яамны орчимд
7. БГД, 5 хороо, Шастины нэрэмжит 3 дугаар нэгдсэн эмнэлэг орчимд
8. СБД, 2 хороо, Авто тээврийн газрын зүүн талд
9. СБД, 1-р хороо, ЗЦГ-ын урд талын зогсоол
10. Чингэлтэй дүүрэг 1-р хороо, Хангарьд ордон
11. СБД, 8 -р хороо, Спортын төв ордон

Харин “Гранд” плаза, “Шөнийн зах”, “Миний дэлгүүр” худалдааны төв гэгчлэн томоохон худалдааны төвүүд дур мэдэн өөрсдийн талбайдаа төлбөртэй зогсоол байгуулжээ. Эдгээр газруудад арга хэмжээ авна, угаасаа ч эзэмшлийн талбай гэдэг зүйл байхгүй гэдгийг Авто замын газраас мэдээлсэн юм.

Төрийн, хувийн ялгаагүй бүх байгууллага гаднаа харуул зогсоогоод төлбөр авч байгаа. Гэтэл дээрх 12 байршлаас бусад бүх тохиолдол нь зөвшөөрөлгүй, хууль зөрчсөн үйлдэл ажээ. Энэ талаар Нийслэлийн авто замын газрын Хөдөлгөөн зохион байгуулалтын мэргэжилтэн Б.Болор-Эрдэнээс тодруулсан юм.

-Засаг даргын захирамжийн дагуу 12 байршилд л төлбөрт зогсоол ажиллуулдаг юм байна. Тэгвэл бусад байгууллага нь зөвшөөрөл аваагүй гэсэн үг үү?

-Нийслэлд 2009 оноос төлбөртэй зогсоол байгуулах тухай яригдаж эхэлсэн. Анх туршлага болгож Спортын төв ордон, Хангарьд ордон, Драмын театрын үүдэнд төлбөрт зогсоол байгуулсан. 2012 онд нийслэлийн Засаг даргын 544 дүгээр захирамж гарснаар одоо төлбөртэй 12 зогсоол ажиллаж байгаа. Бусад нь иргэдээс хууль бусаар хураамж авч байна гэсэн үг.

-Зөвшөөрөлгүй зогсоолыг болиулах боломжтой юу?

-Бид хувийн хэвшлийн аж ахуй нэгж, байгууллагууд хууль зөрчин төлбөрт зогсоол байгуулж байгаа тухай Нийслэлийн мэргэжлийн хяналтын газарт албан бичиг явуулсан ч ямар нэгэн тайлбар өгөөгүй.

Шударга өрсөлдөөн хэрэглэгчийн төлөөх газрын Хэрэглэгчийн эрхийг хамгаалах хэлтсийн дарга Ч.Батбаатараас тодрууллаа

Нийслэлд зөвшөөрөл олгоогүй байхад төлбөртэй зогсоол байгуулсан газрууд олон байна. Зөвшөөрөл аваагүй төлбөр авч байгаа нь хууль бус. Тэгэхээр энэнд ямар хяналт тавьдаг юм бол оо?

-Энэ талаар иргэдээс гомдол ирээгүй болохоор шалгаагүй. Гэхдээ энд нэг зүйлийг ойлгох хэрэгтэй. Тухайн зогсоол байгуулсан байгууллага өөрийн эзэмшил талбайдаа зогсоол байгуулсан бол бид торгууль ноогдуулах, зогсоолыг төлбөргүй болгох үүрэггүй. Харин нийтийн эзэмшлийн талбайд дур мэдэн төлбөртэй зогсоол байгуулсан бол бид хяналт тавьж зогсоолыг төлбөргүй болгох үүрэг өгч болно.

-Нийслэлд 12 байршилд төлбөртэй зогсоол бий. Гэтэл бүх байгууллага зогсоолоо төлбөртэй болгосон байна?

-Бидний зүгээс албан бичиг явуулдаг. Тэгэхээр тухайн байгууллага юу гэдэг вэ гэхээр, бидний эзэмшлийн талбай гэдэг хариулт өгдөг. Нэг ёсондоо өөрийн эзэмшлийн талбайд явуулж байгаа үйл ажиллагаанд хөндлөнгөөс оролцох эрх байхгүй. Гэхдээ иргэдээс гомдол ирсэн тохиолдолд шалгалт явуулж зохицуулах болно.


БЗД-ийн иргэн Сайнхүү

-Хотод машинаа байрлуулчих зогсоолууд ховор. Тиймээс төлбөртэй зогсоолуудад тавих нь амар байдаг. Зогсоолгүй газар тавьчихвал ирээд л ачаад явчихна шүү дээ.


БЗД-ийн иргэн Ганцэцэг

-Хүн амаасаа илүү давсан машин тэрэгтэй Улаанбаатар хотод авто машины зогсоолууд их байх хэрэгтэй байна. Зогсоол нь байхгүй болохоор жолоочид нэгдүгээр эгнээнд шахаж тавих хэрэгтэй болдог. Тэгэхээр л машин ачдаг компаниуд нь ачаад явчихна. Араас нь явж илүү мөнгө төлөх болно. Нэг талаасаа төлбөртэй зогсоол нь амар ч юм шиг.Гэхдээ 500 төгрөг авахад л болно шүү дээ. Зарим газар нь 1500, 3000 аваад байх юм.

Дээр хэлсэнчлэн гаднаа жаахан л талбайтай бол төлбөрт зогсоол байгуулж хууль бусаар иргэдээс мөнгө авдаг тогтолцоо манай улсад аль хэдийн бий болчихсон. Гэвч иргэдэд авто зогсоол хомс учраас төлбөрийн төлөөд машинаа байрлуулах нь хялбар гэж үзэх болжээ. Зогсоолын үйлчилгээний үнэ 30 минут хүртэлх хугацаанд 500 төгрөг 31-ээс дээш нэг цаг хүртэл 1000 төгрөг байгаа. Түүнчлэн нэг цагаас хойш нэг цаг 30 минут хүртэлх хугацаанд 1500, хоёр цаг хүртэл 2000 төгрөг бөгөөд хоёр цагаас дээш хугацаа хэтэрвэл цаг тутамд 3000 төгрөгийн торгуультай байна. Нэг үеэ бодвол иргэд төлбөртэй зогсоолоор үйлчлүүлэх дуртай болсныг зогсоолын ажилтнууд хэлж байна. Учир нь иргэд автомашинаа гадаа тавьж, эрсдэлд оруулахаас илүүтэй аюулгүй, хамгаалалттай орчинд, харьцангуй боломжийн үнээр тавих нь зүйтэй гэж үзэх болсон гэнэ. Гэвч төлбөртэй зогсоолуудад нэгдсэн стандарт, таних тэмдэг, тохижилт дутаж байгааг жолоочид мөн дуулгасан. Тиймээс төлбөр авч байгаа авто зогсоолууд стандартын дагуу зогсоол байгуулаасай билээ.

С.Саранзаяа
Оллоо.мн

URL:
Энэ мэдээг Bookmark-д хадгалах бол Ctrl+D

Таньд энэ мэдээ таалагдаж байвал Tweet, Like хийгээрэй.


Манай сайт танд таалагдаж байвал LIKE, Follow хийгээрэй. Танд баярлалаа.



Буцах | Хуудасны эхэнд | Хэвлэх  Хэвлэх |   Сэтгэгдэл нэмэх | Сэтгэгдэлийн журам | [ RSS хэрэглэх ]

« Ємнөх мэдээ Холбоотой мэдээ ( бусад ) Дараах мэдээ »
Тайландын ерөнхий сайд хатагтай Инглик Шинаватра шүүхэд дуудагджээ 2014-05-07 08:15
.............................................................
Б.Бүлтэн:Манайд хяналтанд байсан нь үнэн 2014-05-07 08:11
.............................................................
Нохой жилтнээ аливаа үйлийг хийхэд эерэг сайн 2014-05-07 07:50
Төлбөртэй, төлбөргүй авто зогсоолууд 2014-03-24 08:03
.............................................................
30 ширхэг авто зогсоол барина 2014-01-14 13:31
.............................................................
Төлбөртэй авто зогсоолын үйл ажиллагааг хэрхэн зохицуулах асуудлыг хэлэлцэнэ 2014-01-09 10:18
Корнелус Гурлит 81 насандаа өөд боллоо 2014-05-07 08:24
.............................................................
BVO гэж бас юу вэ? 2014-05-07 08:29
.............................................................
Өнөөдөр болох үйл явдал 2014-05-07 08:41
Кевин Дурант улирлын үнэ цэнэтэй тоглогч боллоо (19:32)
Анжелина Жоли, Брэд Питт дахин хамтарч кинонд тоглоно (19:29)
Төрөөс боловсролын талаар баримтлах бодлогын төслийг хэлэлцэх асуудлыг долоо хоногоор хойшлууллаа (18:54)
Ашигт малтмалын хуулийг дэмжлээ (18:03)
Нийслэлийн хэмжээнд таван хэсэгт зам хаажээ (17:45)
НШГА-аас шүүхийн шийдвэрийг албадан гүйцэтгэж, Лениний музейг чөлөөллөө (17:07)
Энхтайваны өргөн чөлөөнд 25 мянган мод тарьжээ (17:03)
Бразилчууд цэнгэлдэх хүрээлэнгүүдээ амжиж ашиглалтад оруулах нь эргэлзээтэй байна (16:43)
Оршуулгын газрын хамгаалалтыг сайжруулах асуудлуудыг хэлэлцэнэ (16:19)
Ц.Оюунгэрэл сайд “хэрээ” биш (16:11)
Дэлхийн залуучуудын чуулган нээлтээ хийлээ (16:09)
Бурхан багшийн их дүйчин өдөр энэ сарын 14-нд тохионо (16:05)
Хороор “занималдагч” (15:55)
Ч.Баттуулын ялыг хэвээр үлдээлээ (15:51)
Зочид давамгайлсан хоёрдугаар шат (15:39)
Одесст 116 хүн амь үрэгдсэн гэжээ (15:36)
Даварсаар даварсаар Давгын оронд (15:32)
Л.Эрдэнэчимэг бүлгийн даргадаа хариуцлага тооцуулахыг хүсчээ (15:29)
Арьс ширний боловсруулах үйлдвэрийг 2016 онд ашиглалтанд оруулахаар төлөвлөжээ (15:27)
“Төрөөс хүмүүнлэгийн талаар баримтлах бодлого” сэдэвт нээлттэй хэлэлцүүлэг болов (14:11)
“Улаанбаатар-Марафон” олон улсын гүйлтийн тэмцээн ирэх сарын 07-нд болно (13:53)
Зөвхөн сайд нарын давхар дээлийг тайлмааргүй байна (13:51)
Тасганы овооноос МҮОНТВ рүү өгсдөг уулзварт явган зорчигчийн замыг гүйцээн тавих үүрэг өглөө (13:50)
Энэ сарын 9-нд цэрэг татлага эхэлнэ (13:34)
Хамгаалалтын зурваст зөрчил илрүүлжээ (13:30)
Чөлөөт бөхийн шинэчлэгдсэн чансаагаар манай бөхчүүд дээгүүр бичигджээ (13:15)
Жинхэнэ “Уолл стритийн чоно” Монголд ирнэ (12:15)
''Хатан туул'', ''МҮҮН'' хамтлагийнхан ДАШТ-д оролцох эрхээ өвөртөлжээ (12:07)
Өмнөговьчууд 3000 гаруй мод суулгав (11:55)
Төрийн өмчит компанийн ТУЗ-д хэн шургалдаг вэ (11:38)
Н.Алтанхуяг: Манай Засгийн газрын хувьд мөн ч их хусуулж, хуниуллаа (11:37)
Төрийн яамд агаарын бохирдлыг бууруулж чадах уу (11:21)
Машинтай болсноор өрхийн эмнэлгүүдийн чанар сайжрах уу (10:53)
Ц.Нямдорж: Н.Батбаярын үгээр явбал та нар сүйрнэ шүү (10:46)
Бондыг хянах бодлогын зөвлөл юу хийж байсан хэрэг вэ (10:21)
Хийморийн овооны хадаг яндрыг цэвэрлэнэ (10:17)
МИАТ дахин шинэ онгоцтой болно (10:17)
Тээврийн хэрэгслийн татвар хураалт энэ сарыг дуустал үргэлжилнэ (10:17)
Д.Эрдэнэбат гишүүн МАН-ынхны картыг сугалж “дэггүйтэв” (10:15)
ДЭМБ онц байдал зарлажээ (10:13)
Татвар төлөгчдөд зориулсан ухаалаг гар утасны программтай болно (10:04)
Сурталчилгаанаас болж хүн үхэх вий (09:57)
Д.Буянбал: Монголын төмөр нүүрснээс илүү үнэлэгдэнэ (09:50)
УИХ-ын чуулганы хуралдаан эхэллээ (09:48)
Хятад тоглоомуудыг хураажээ (09:42)
Будлиу Р.Бурмаа юу, мэдрэмжтэй Б.Мэдрээ юу? (09:38)
Өнөөдөр дараах газруудад цахилгааны хязгаарлалт хийнэ (09:33)
Соёмбот ууланд гарсан түймэр гадны нөлөөтэй байсан нь тогтоогджээ (09:32)
Ажилласан жил, нийгмийн даатгалын шимтгэл нөхөн тооцуулах иргэдийг ирэх сар хүртэл бүртгэнэ (09:29)
Канадын хөрөнгө оруулалтыг нэмэгдүүлэх чиглэлээр ажиллана (09:25)
LG-ийн ухаалаг гар утасны гол загварууд нь программ хангамжийн шинэчлэлтэй хамтаар KNOCK CODE™ функцийг хүлээн авна (09:18)
Цочир хүйтэрнэ (09:14)
Д.Эрдэнэтуул: Бид өдөрт 10 минут нар үздэг (09:09)
Нусаа гоожуулсан орос бакалтай жаалыг мундаг тамирчин болно гэж бодоогүй биз (08:59)
Д.Батмөнх: Эмийн бохир бизнесийг үндсээр нь таслан зогсооно (08:52)
Алдарт Г.Буяндоржид амьдралаа сүйтгүүлсэн хүмүүс (08:48)
Энэ жил 15 мянган өрхөд хүнсний талон олгожээ (08:44)
Ч.Хурц: Үндсэн хуульд оруулсан “Дордуулсан долоон заалт” төрийн дампуурлыг эхлүүлсэн (08:41)
Өнөөдөр болох үйл явдал (08:41)
BVO гэж бас юу вэ? (08:29)
Корнелус Гурлит 81 насандаа өөд боллоо (08:24)
Хууль бусаар мөнгө авдаг авто зогсоолуудыг хяналтандаа авъя (08:21)
Тайландын ерөнхий сайд хатагтай Инглик Шинаватра шүүхэд дуудагджээ (08:15)
Б.Бүлтэн:Манайд хяналтанд байсан нь үнэн (08:11)
Нохой жилтнээ аливаа үйлийг хийхэд эерэг сайн (07:50)
Банкууд дахь ам.долларын хадгаламж таван их наядад хүрчээ (07:49)
Улаанбаатарт 4-6 градус дулаан байна (07:48)


Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэлд olloo.mn хариуцлага хvлээхгvй болно.
ХХЗХ-ны журмын дагуу зvй зохисгvй зарим vг, хэллэгийг хязгаарласан тул ТА сэтгэгдэл бичихдээ хууль зvйн болон ёс суртахууны хэм хэмжээг хvндэтгэнэ vv. Хэм хэмжээг зөрчсөн сэтгэгдэлийг админ устгах эрхтэй. Сэтгэгдэлтэй холбоотой санал гомдолыг 772-01100 утсаар хvлээн авна.

Сэтгэгдэл Нэмэх
Таны Нэр:

Cэтгэгдэл: бичсэн: тэмдэгт / нэмж бичих боломжтой: тэмдэгт





Зочин 202.170.80.25, 2014-05-07 09:19:33
ХУД-ын Номингийн гадна байгаа зогсоолыг болиулах хэрэгтэй. Дэлгүүрээр нь үйлчлүүлж байгаа биз дээ. Луйварчин Номингийнхоон

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


Зочин 103.26.194.8, 2014-05-07 09:47:12
Zamiin tatvaraa tuluud bhad tovchood deer nemj huraamj avahaa boliyoo luivarchidaa.

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


Зочин 103.26.194.11, 2014-05-07 09:47:49
Zamiin tatvaraa tuluud bhad tovchood deer nemj huraamj avahaa boliyoo luivarchidaa.

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


Зочин 103.26.194.9, 2014-05-07 09:48:16
Zamiin tatvaraa tuluud bhad tovchood deer nemj huraamj avahaa boliyoo luivarchidaa.

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


зочин 124.158.112.16, 2014-05-07 10:11:58
Төлбөрийн тарифыг тогтоож өгөх хэрэгтэй. 500-1000 төгрөг байхад болно. Хэтэрхий их тариф байгааг таслан зогсоох нь хямрал, ядуурал нүүрэлсэн цаг үетэй зохицно. Хөгжилтэй оронд төлбөр нь үйлчилгээндээ шингэдэг юм билээ. Манайхан захирамж нэртэй хууль зүйн үндэслэлгүй, эрх зүйн суурь чадамжгүй шийдвэрээр хүний мөнгийг дээрэмдэж байгаа нь хамгийн энрэнгүй биш, луйварыг дэмжсэн бодлого гэж хэлж болно. Төлбөртэй талбайд машинаа тавиад галын аюулд өртөөд хохирвол хариуцах хүн нэг ч байхгүй, тийм эрх зүйн зохицуулалт ч байхгүй байгааг тооцохгүй харалган захирамж гаргадагаа болих ёстой. Юун замын хураамжинд оруулах. Хэнч оруулахгүй, хэнч тооцож хянахгүй, дээрх хүмүүсийн ярьсан шиг эзэнгүй хяналтгүй дээрэм тонуул шүү дээ. Мунхаг бодлого юунд хүргэдэг билээ...

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


Зочин 202.126.89.251, 2014-05-07 11:12:15
Бөхийн өргөөний зогсоолыг болиулах ёстой шүү?

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


Зочин 202.126.89.251, 2014-05-07 11:12:16
Бөхийн өргөөний зогсоолыг болиулах ёстой шүү?

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


Зочин 202.126.89.251, 2014-05-07 11:12:16
Бөхийн өргөөний зогсоолыг болиулах ёстой шүү?

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


tsetsegee 103.26.194.15, 2014-05-07 11:27:25
Manai Mongol shig haashaa ch yavsan duraaraa oir orchmiin gazraa hashaagaar hashchihdag oron haana ch alga aa.Odoo bur hen durtai n mongo oloh zorilgoor zogsool ajilluulaad 30 minut tutamd 1000 togrog gd suuj bna shuu dee. Alban gazar, oron suutsnii oir orchimiin gazraa mongotei, bayan l bol hashaa barij bolno gesen oilgoltoor hashchihaad baigaag darga nar harj l baimaar san.Gal garval yah ve? Hunii bie muudval yah ve? Hotiin dargaa! uuniig zogsoohgui bol UB hotod irged n cholootoi yavah gazargyu, hunii gazar deer yavaad baigaa bolj taarch bna. Hashaa hotolboroor uuniig zogsoomoor bna!

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


kyukyoshi 103.9.91.146, 2014-05-07 13:12:00
kyukyoshizanii xajuud baix orhon zax shunu mashin xonuulj mungu avdag ni shuanal uu zubshuurul yy

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


Зочин 180.149.78.20, 2014-05-07 13:41:46
Хvvхдийн урлан бvтээх тöвийн гадна талбайг хашаанд нь алаг барьсан компани öмчилööд хvvхэд буулгаал гарахад л 500 тöгрöг нэхээд байна. Хууль бус юм байна.

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


Зочин 180.149.78.20, 2014-05-07 13:42:35
Хvvхдийн урлан бvтээх тöвийн гадна талбайг хашаанд нь алаг байшин барьсан компани öмчилööд хvvхэд буулгаал гарахад л 500 тöгрöг нэхээд байна. Хууль бус юм байна.

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


Irgen 182.160.32.33, 2014-05-07 16:06:27
MOBICOM BNA

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]