Видео | Онигоо | Хуулийн сан | Англи хэл | Санал асуулга | Лого цуглуулга | Тоглоом | Вирусээс хамгаалах | iPad & iPhone | Танилцая | Дуу хөгжим | Эротик

 

   он   


Дэлхий дахинд : » ДЭМБ онц байдал зарлажээ

2014-05-07 10:13:50 , Мэдээний дугаар: #1246658

ДЭМБ-аас өчигдөр “Полиомиелитоор өвчлөгсдийн тоо өсөх хандлагатай байгаа бөгөөд хил даван халдварлах тохиолдол ч их байна” хэмээн үзэж олон улсад түгшүүрийн дохио хангинуулаад буй нийтийн эрүүл ахуйд онц байдал зарлажээ. ДЭМБ-аас мэдээлж байгаагаар энэ жилийн нэгдүгээр сараас дөрөвдүгээр cap хүртэл Пакистанаас Афганистан, Сириэс Ирак, Камерунаас Гвиней рүү халдвар тархаж, одоогийн байдлаар 10 оронд энэ өвчин дэлгэрээд байгаа гэнэ. Тэр тусмаа урин дулаан болж буй энэ үед халдвар нэлээд тархаад байгаа нь ажиглагдсан учраас таван сараас хойш урин дулааны улиралд чиглэсэн олон улсын хамтарсан судалгааг хийх зайлшгүй шаардлага тулгараад байгаа гэжээ.

Полиомиелитоор өвчлөгсдийн тoo өнгөрсөн жил дэлхийн хэмжээнд нийт 417 тохиолдол бүртгэгдсэн бөгөөд урьдчилан сэргийлэх тарилга хийлгэсэн Сирид өнгөрсөн жилийн аравдугаар сард буюу барагцаагаар 15 жилийн дараа тус өвчний халдвар илэрсэн байна. Энэ жилийн байдлаар 74 хүн халдвар авсан байгаа бөгөөд тэдний 59 нь Пакистан, дөрөв нь Афганистан, үлдсэн найман оронд гурваас доошгүй хүн халдвар авсан гэсэн дүн гарчээ. ДЭМБ “Өнөөгийн энэ нөхцөл байдлыг энэ хэвээр нь орхих юм бол полиомиелитыг үндсээр нь устгах үйл явц бүтэлгүйтлээр төгсөх болно” хэмээн анхааруулж байгаа аж. Тиймээс олон улсад халдвар тархахаас сэргийлэхийн тулд халдварлал өндөртэй орнуудын иргэд болон тэдгээр улсад зорчигсдыг урьдчилан сэргийлэх тарилга заавал хийлгэхийг уриалжээ.

URL:
Энэ мэдээг Bookmark-д хадгалах бол Ctrl+D

Таньд энэ мэдээ таалагдаж байвал Tweet, Like хийгээрэй.


Манай сайт танд таалагдаж байвал LIKE, Follow хийгээрэй. Танд баярлалаа.



Буцах | Хуудасны эхэнд | Хэвлэх  Хэвлэх |   Сэтгэгдэл нэмэх | Сэтгэгдэлийн журам | [ RSS хэрэглэх ]

« Ємнөх мэдээ Холбоотой мэдээ ( бусад ) Дараах мэдээ »
Татвар төлөгчдөд зориулсан ухаалаг гар утасны программтай болно 2014-05-07 10:04
.............................................................
Сурталчилгаанаас болж хүн үхэх вий 2014-05-07 09:57
.............................................................
Д.Буянбал: Монголын төмөр нүүрснээс илүү үнэлэгдэнэ 2014-05-07 09:50
Дэлхийн залуучуудын чуулган нээлтээ хийлээ 2014-05-07 16:09
.............................................................
Дэлхийн хэвлэлийн эрх чөлөөний өдөр тохиож байна 2014-05-03 11:47
.............................................................
Дэлхийн банк төмөр замын төслүүдэд оролцохоо илэрхийлэв 2014-05-03 10:04
Д.Эрдэнэбат гишүүн МАН-ынхны картыг сугалж “дэггүйтэв” 2014-05-07 10:15
.............................................................
Тээврийн хэрэгслийн татвар хураалт энэ сарыг дуустал үргэлжилнэ 2014-05-07 10:17
.............................................................
МИАТ дахин шинэ онгоцтой болно 2014-05-07 10:17
Кевин Дурант улирлын үнэ цэнэтэй тоглогч боллоо (19:32)
Анжелина Жоли, Брэд Питт дахин хамтарч кинонд тоглоно (19:29)
Төрөөс боловсролын талаар баримтлах бодлогын төслийг хэлэлцэх асуудлыг долоо хоногоор хойшлууллаа (18:54)
Ашигт малтмалын хуулийг дэмжлээ (18:03)
Нийслэлийн хэмжээнд таван хэсэгт зам хаажээ (17:45)
НШГА-аас шүүхийн шийдвэрийг албадан гүйцэтгэж, Лениний музейг чөлөөллөө (17:07)
Энхтайваны өргөн чөлөөнд 25 мянган мод тарьжээ (17:03)
Бразилчууд цэнгэлдэх хүрээлэнгүүдээ амжиж ашиглалтад оруулах нь эргэлзээтэй байна (16:43)
Оршуулгын газрын хамгаалалтыг сайжруулах асуудлуудыг хэлэлцэнэ (16:19)
Ц.Оюунгэрэл сайд “хэрээ” биш (16:11)
Дэлхийн залуучуудын чуулган нээлтээ хийлээ (16:09)
Бурхан багшийн их дүйчин өдөр энэ сарын 14-нд тохионо (16:05)
Хороор “занималдагч” (15:55)
Ч.Баттуулын ялыг хэвээр үлдээлээ (15:51)
Зочид давамгайлсан хоёрдугаар шат (15:39)
Одесст 116 хүн амь үрэгдсэн гэжээ (15:36)
Даварсаар даварсаар Давгын оронд (15:32)
Л.Эрдэнэчимэг бүлгийн даргадаа хариуцлага тооцуулахыг хүсчээ (15:29)
Арьс ширний боловсруулах үйлдвэрийг 2016 онд ашиглалтанд оруулахаар төлөвлөжээ (15:27)
“Төрөөс хүмүүнлэгийн талаар баримтлах бодлого” сэдэвт нээлттэй хэлэлцүүлэг болов (14:11)
“Улаанбаатар-Марафон” олон улсын гүйлтийн тэмцээн ирэх сарын 07-нд болно (13:53)
Зөвхөн сайд нарын давхар дээлийг тайлмааргүй байна (13:51)
Тасганы овооноос МҮОНТВ рүү өгсдөг уулзварт явган зорчигчийн замыг гүйцээн тавих үүрэг өглөө (13:50)
Энэ сарын 9-нд цэрэг татлага эхэлнэ (13:34)
Хамгаалалтын зурваст зөрчил илрүүлжээ (13:30)
Чөлөөт бөхийн шинэчлэгдсэн чансаагаар манай бөхчүүд дээгүүр бичигджээ (13:15)
Жинхэнэ “Уолл стритийн чоно” Монголд ирнэ (12:15)
''Хатан туул'', ''МҮҮН'' хамтлагийнхан ДАШТ-д оролцох эрхээ өвөртөлжээ (12:07)
Өмнөговьчууд 3000 гаруй мод суулгав (11:55)
Төрийн өмчит компанийн ТУЗ-д хэн шургалдаг вэ (11:38)
Н.Алтанхуяг: Манай Засгийн газрын хувьд мөн ч их хусуулж, хуниуллаа (11:37)
Төрийн яамд агаарын бохирдлыг бууруулж чадах уу (11:21)
Машинтай болсноор өрхийн эмнэлгүүдийн чанар сайжрах уу (10:53)
Ц.Нямдорж: Н.Батбаярын үгээр явбал та нар сүйрнэ шүү (10:46)
Бондыг хянах бодлогын зөвлөл юу хийж байсан хэрэг вэ (10:21)
Хийморийн овооны хадаг яндрыг цэвэрлэнэ (10:17)
МИАТ дахин шинэ онгоцтой болно (10:17)
Тээврийн хэрэгслийн татвар хураалт энэ сарыг дуустал үргэлжилнэ (10:17)
Д.Эрдэнэбат гишүүн МАН-ынхны картыг сугалж “дэггүйтэв” (10:15)
ДЭМБ онц байдал зарлажээ (10:13)
Татвар төлөгчдөд зориулсан ухаалаг гар утасны программтай болно (10:04)
Сурталчилгаанаас болж хүн үхэх вий (09:57)
Д.Буянбал: Монголын төмөр нүүрснээс илүү үнэлэгдэнэ (09:50)
УИХ-ын чуулганы хуралдаан эхэллээ (09:48)
Хятад тоглоомуудыг хураажээ (09:42)
Будлиу Р.Бурмаа юу, мэдрэмжтэй Б.Мэдрээ юу? (09:38)
Өнөөдөр дараах газруудад цахилгааны хязгаарлалт хийнэ (09:33)
Соёмбот ууланд гарсан түймэр гадны нөлөөтэй байсан нь тогтоогджээ (09:32)
Ажилласан жил, нийгмийн даатгалын шимтгэл нөхөн тооцуулах иргэдийг ирэх сар хүртэл бүртгэнэ (09:29)
Канадын хөрөнгө оруулалтыг нэмэгдүүлэх чиглэлээр ажиллана (09:25)
LG-ийн ухаалаг гар утасны гол загварууд нь программ хангамжийн шинэчлэлтэй хамтаар KNOCK CODE™ функцийг хүлээн авна (09:18)
Цочир хүйтэрнэ (09:14)
Д.Эрдэнэтуул: Бид өдөрт 10 минут нар үздэг (09:09)
Нусаа гоожуулсан орос бакалтай жаалыг мундаг тамирчин болно гэж бодоогүй биз (08:59)
Д.Батмөнх: Эмийн бохир бизнесийг үндсээр нь таслан зогсооно (08:52)
Алдарт Г.Буяндоржид амьдралаа сүйтгүүлсэн хүмүүс (08:48)
Энэ жил 15 мянган өрхөд хүнсний талон олгожээ (08:44)
Ч.Хурц: Үндсэн хуульд оруулсан “Дордуулсан долоон заалт” төрийн дампуурлыг эхлүүлсэн (08:41)
Өнөөдөр болох үйл явдал (08:41)
BVO гэж бас юу вэ? (08:29)
Корнелус Гурлит 81 насандаа өөд боллоо (08:24)
Хууль бусаар мөнгө авдаг авто зогсоолуудыг хяналтандаа авъя (08:21)
Тайландын ерөнхий сайд хатагтай Инглик Шинаватра шүүхэд дуудагджээ (08:15)
Б.Бүлтэн:Манайд хяналтанд байсан нь үнэн (08:11)
Нохой жилтнээ аливаа үйлийг хийхэд эерэг сайн (07:50)
Банкууд дахь ам.долларын хадгаламж таван их наядад хүрчээ (07:49)
Улаанбаатарт 4-6 градус дулаан байна (07:48)


Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэлд olloo.mn хариуцлага хvлээхгvй болно.
ХХЗХ-ны журмын дагуу зvй зохисгvй зарим vг, хэллэгийг хязгаарласан тул ТА сэтгэгдэл бичихдээ хууль зvйн болон ёс суртахууны хэм хэмжээг хvндэтгэнэ vv. Хэм хэмжээг зөрчсөн сэтгэгдэлийг админ устгах эрхтэй. Сэтгэгдэлтэй холбоотой санал гомдолыг 772-01100 утсаар хvлээн авна.

Сэтгэгдэл Нэмэх
Таны Нэр:

Cэтгэгдэл: бичсэн: тэмдэгт / нэмж бичих боломжтой: тэмдэгт





вакцин 202.72.245.122, 2014-05-07 10:52:22
"ДЭМБ" гэж вакциныг ядуу буурай оронд хүчээр шахдаг дэлхийг дамнасан мафийн байгууллага. Бид ч бас 2009 онд 2 сая тун ханиадны вакцин аваад хаясан санагдах юм.

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


Graceland 188.143.232.27, 2016-05-18 12:11:56
Adam,Is that really you?? Seriously, that was very touching. Its like I could feel your pain. I know that my heart would have been beating out of my chest walking up to your (their) front door. I’m happy that you were able to find closure when you least expected it. Just don’t use this as part of your comedy ac;&t8211t#hat would be a downer!

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]