Видео | Онигоо | Хуулийн сан | Англи хэл | Санал асуулга | Лого цуглуулга | Тоглоом | Вирусээс хамгаалах | iPad & iPhone | Танилцая | Дуу хөгжим | Эротик

 

   он   


Шар хуудас : » Д.Эрдэнэбат гишүүн МАН-ынхны картыг сугалж “дэггүйтэв”

2014-05-07 10:15:12 , Мэдээний дугаар: #1246659

УИХ-ын чуулганы хуралдаанаар Засгийн газар 2014.4.18-ны өдөр нэн яаралтай хэлэлцүүлэхээр өргөн мэдүүлсэн Эдийн засгийг эрчимжүүлэх зарим арга хэмжээний тухай төслийн анхны хэлэлцүүлгийг хийж байна.

Энэ үеэр "Чингис", "Самурай" бондын хуваарилагдаагүй болон зарцуулагдаагүй мөнгийг бодитой үйлдвэрлэлд хөрөнгө оруулах саналыг хэлэлцэх үед АН-ын бүлгийн дарга Д.Эрдэнэбат дарга чуулганы танхимд ирээгүй МАН-ын бүлгийн карт сугаллаа.

Харин түүний энэ үйлдэлд МАН-ын бүлгийн дарга С.Бямбацогт “УИХ-ын дарга аа, Д.Эрдэнэбат дарга манай гишүүдийн картыг сугалаад байна. Байхгүй гишүүдийн саналыг нь өмнөөс нь өгдөг санал давтагдаад байдаг болох нь. Өнөөдөр хэлэлцэж байгаа санал өөрт нь ашиггүй тул сугалаад байна. Бид энэ талаар хуулийн төсөл өргөн барьсан байгаа” гэв.

Харин УИХ-ын дарга “Та хоёр хурууны хээгээр бүртгүүлэх тухай хуулийн төслөө татаад авчихсан шүү дээ" гэснээр асуудлыг намжаалаа.

Харин санал хураахад "Чингис", "Самурай" бондын хуваарилагдаагүй болон зарцуулагдаагүй мөнгийг бодитой үйлдвэрлэлд хөрөнгө оруулах МАН-ын санал дэмжигдлээ.



П.УНДРАМ
Оллоо.мн

URL:
Энэ мэдээг Bookmark-д хадгалах бол Ctrl+D

Таньд энэ мэдээ таалагдаж байвал Tweet, Like хийгээрэй.


Манай сайт танд таалагдаж байвал LIKE, Follow хийгээрэй. Танд баярлалаа.



Буцах | Хуудасны эхэнд | Хэвлэх  Хэвлэх |   Сэтгэгдэл нэмэх | Сэтгэгдэлийн журам | [ RSS хэрэглэх ]

« Ємнөх мэдээ Холбоотой мэдээ ( бусад ) Дараах мэдээ »
ДЭМБ онц байдал зарлажээ 2014-05-07 10:13
.............................................................
Татвар төлөгчдөд зориулсан ухаалаг гар утасны программтай болно 2014-05-07 10:04
.............................................................
Сурталчилгаанаас болж хүн үхэх вий 2014-05-07 09:57
УИХ-ын чуулганы хуралдаан эхэллээ 2014-05-07 09:48
.............................................................
УИХ-ын гишүүн бол ард түмний элч... 2014-05-06 09:21
.............................................................
Ашигт малтмалын тухай хуулийн төсөлд УИХ-ын бүрэн эрхэнд халдсан заалт байна гэлээ 2014-05-05 14:27
Тээврийн хэрэгслийн татвар хураалт энэ сарыг дуустал үргэлжилнэ 2014-05-07 10:17
.............................................................
МИАТ дахин шинэ онгоцтой болно 2014-05-07 10:17
.............................................................
Хийморийн овооны хадаг яндрыг цэвэрлэнэ 2014-05-07 10:17
Кевин Дурант улирлын үнэ цэнэтэй тоглогч боллоо (19:32)
Анжелина Жоли, Брэд Питт дахин хамтарч кинонд тоглоно (19:29)
Төрөөс боловсролын талаар баримтлах бодлогын төслийг хэлэлцэх асуудлыг долоо хоногоор хойшлууллаа (18:54)
Ашигт малтмалын хуулийг дэмжлээ (18:03)
Нийслэлийн хэмжээнд таван хэсэгт зам хаажээ (17:45)
НШГА-аас шүүхийн шийдвэрийг албадан гүйцэтгэж, Лениний музейг чөлөөллөө (17:07)
Энхтайваны өргөн чөлөөнд 25 мянган мод тарьжээ (17:03)
Бразилчууд цэнгэлдэх хүрээлэнгүүдээ амжиж ашиглалтад оруулах нь эргэлзээтэй байна (16:43)
Оршуулгын газрын хамгаалалтыг сайжруулах асуудлуудыг хэлэлцэнэ (16:19)
Ц.Оюунгэрэл сайд “хэрээ” биш (16:11)
Дэлхийн залуучуудын чуулган нээлтээ хийлээ (16:09)
Бурхан багшийн их дүйчин өдөр энэ сарын 14-нд тохионо (16:05)
Хороор “занималдагч” (15:55)
Ч.Баттуулын ялыг хэвээр үлдээлээ (15:51)
Зочид давамгайлсан хоёрдугаар шат (15:39)
Одесст 116 хүн амь үрэгдсэн гэжээ (15:36)
Даварсаар даварсаар Давгын оронд (15:32)
Л.Эрдэнэчимэг бүлгийн даргадаа хариуцлага тооцуулахыг хүсчээ (15:29)
Арьс ширний боловсруулах үйлдвэрийг 2016 онд ашиглалтанд оруулахаар төлөвлөжээ (15:27)
“Төрөөс хүмүүнлэгийн талаар баримтлах бодлого” сэдэвт нээлттэй хэлэлцүүлэг болов (14:11)
“Улаанбаатар-Марафон” олон улсын гүйлтийн тэмцээн ирэх сарын 07-нд болно (13:53)
Зөвхөн сайд нарын давхар дээлийг тайлмааргүй байна (13:51)
Тасганы овооноос МҮОНТВ рүү өгсдөг уулзварт явган зорчигчийн замыг гүйцээн тавих үүрэг өглөө (13:50)
Энэ сарын 9-нд цэрэг татлага эхэлнэ (13:34)
Хамгаалалтын зурваст зөрчил илрүүлжээ (13:30)
Чөлөөт бөхийн шинэчлэгдсэн чансаагаар манай бөхчүүд дээгүүр бичигджээ (13:15)
Жинхэнэ “Уолл стритийн чоно” Монголд ирнэ (12:15)
''Хатан туул'', ''МҮҮН'' хамтлагийнхан ДАШТ-д оролцох эрхээ өвөртөлжээ (12:07)
Өмнөговьчууд 3000 гаруй мод суулгав (11:55)
Төрийн өмчит компанийн ТУЗ-д хэн шургалдаг вэ (11:38)
Н.Алтанхуяг: Манай Засгийн газрын хувьд мөн ч их хусуулж, хуниуллаа (11:37)
Төрийн яамд агаарын бохирдлыг бууруулж чадах уу (11:21)
Машинтай болсноор өрхийн эмнэлгүүдийн чанар сайжрах уу (10:53)
Ц.Нямдорж: Н.Батбаярын үгээр явбал та нар сүйрнэ шүү (10:46)
Бондыг хянах бодлогын зөвлөл юу хийж байсан хэрэг вэ (10:21)
Хийморийн овооны хадаг яндрыг цэвэрлэнэ (10:17)
МИАТ дахин шинэ онгоцтой болно (10:17)
Тээврийн хэрэгслийн татвар хураалт энэ сарыг дуустал үргэлжилнэ (10:17)
Д.Эрдэнэбат гишүүн МАН-ынхны картыг сугалж “дэггүйтэв” (10:15)
ДЭМБ онц байдал зарлажээ (10:13)
Татвар төлөгчдөд зориулсан ухаалаг гар утасны программтай болно (10:04)
Сурталчилгаанаас болж хүн үхэх вий (09:57)
Д.Буянбал: Монголын төмөр нүүрснээс илүү үнэлэгдэнэ (09:50)
УИХ-ын чуулганы хуралдаан эхэллээ (09:48)
Хятад тоглоомуудыг хураажээ (09:42)
Будлиу Р.Бурмаа юу, мэдрэмжтэй Б.Мэдрээ юу? (09:38)
Өнөөдөр дараах газруудад цахилгааны хязгаарлалт хийнэ (09:33)
Соёмбот ууланд гарсан түймэр гадны нөлөөтэй байсан нь тогтоогджээ (09:32)
Ажилласан жил, нийгмийн даатгалын шимтгэл нөхөн тооцуулах иргэдийг ирэх сар хүртэл бүртгэнэ (09:29)
Канадын хөрөнгө оруулалтыг нэмэгдүүлэх чиглэлээр ажиллана (09:25)
LG-ийн ухаалаг гар утасны гол загварууд нь программ хангамжийн шинэчлэлтэй хамтаар KNOCK CODE™ функцийг хүлээн авна (09:18)
Цочир хүйтэрнэ (09:14)
Д.Эрдэнэтуул: Бид өдөрт 10 минут нар үздэг (09:09)
Нусаа гоожуулсан орос бакалтай жаалыг мундаг тамирчин болно гэж бодоогүй биз (08:59)
Д.Батмөнх: Эмийн бохир бизнесийг үндсээр нь таслан зогсооно (08:52)
Алдарт Г.Буяндоржид амьдралаа сүйтгүүлсэн хүмүүс (08:48)
Энэ жил 15 мянган өрхөд хүнсний талон олгожээ (08:44)
Ч.Хурц: Үндсэн хуульд оруулсан “Дордуулсан долоон заалт” төрийн дампуурлыг эхлүүлсэн (08:41)
Өнөөдөр болох үйл явдал (08:41)
BVO гэж бас юу вэ? (08:29)
Корнелус Гурлит 81 насандаа өөд боллоо (08:24)
Хууль бусаар мөнгө авдаг авто зогсоолуудыг хяналтандаа авъя (08:21)
Тайландын ерөнхий сайд хатагтай Инглик Шинаватра шүүхэд дуудагджээ (08:15)
Б.Бүлтэн:Манайд хяналтанд байсан нь үнэн (08:11)
Нохой жилтнээ аливаа үйлийг хийхэд эерэг сайн (07:50)
Банкууд дахь ам.долларын хадгаламж таван их наядад хүрчээ (07:49)
Улаанбаатарт 4-6 градус дулаан байна (07:48)


Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэлд olloo.mn хариуцлага хvлээхгvй болно.
ХХЗХ-ны журмын дагуу зvй зохисгvй зарим vг, хэллэгийг хязгаарласан тул ТА сэтгэгдэл бичихдээ хууль зvйн болон ёс суртахууны хэм хэмжээг хvндэтгэнэ vv. Хэм хэмжээг зөрчсөн сэтгэгдэлийг админ устгах эрхтэй. Сэтгэгдэлтэй холбоотой санал гомдолыг 772-01100 утсаар хvлээн авна.

Сэтгэгдэл Нэмэх
Таны Нэр:

Cэтгэгдэл: бичсэн: тэмдэгт / нэмж бичих боломжтой: тэмдэгт





h 202.179.20.226, 2014-05-07 10:32:00
mash bydyyleg hyn shig haragdaad baiag yum 1937 onii do yamniihan iim baisan baih daa gej bodogdood baih bolson.

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


Тунгаа 103.26.194.1, 2014-05-07 10:41:42
Hүүрсчин өгөр толгой хоцрогдсон фашистаас АН салах болоогүй юу чөлөөнд гаргаж Бага нуурын нүүрс шуудайлуулж
ичээч,,,

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


Би 202.170.67.19, 2014-05-07 10:46:15
Эрдэнэбат гээч нөхөр
зөөж амь зууж явсан шүү дээ. Энэ бүдүүлэг нөхрөөс салахгүй бол Ардчилсан намын нэр хүнд өсөхгүйг хатуу ахаарах хэрэгтэй.

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


гишүүн 202.72.245.122, 2014-05-07 10:46:34
Энэ хүн АН-ыг ч баллаж байна даа.

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


erdenebat 103.23.51.9, 2014-05-07 10:51:20
өөө муу дурак минь болиоч ээээ ... бас дарга марга гээд байгаа юмаа, ойр зуурын ёс суртхуунгүй байж яаж явнаа? Ийм муу сайн юмнуудаар их хурлаа дүүргээд МОНГОЛчууд яана даа...бүрхэг байна шүү

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]