Видео | Онигоо | Хуулийн сан | Англи хэл | Санал асуулга | Лого цуглуулга | Тоглоом | Вирусээс хамгаалах | iPad & iPhone | Танилцая | Дуу хөгжим | Эротик

 

   он   


Шар хуудас : » Ц.Нямдорж: Н.Батбаярын үгээр явбал та нар сүйрнэ шүү

2014-05-07 10:46:46 , Мэдээний дугаар: #1246664

АН-ынхан Ерөнхийлөгчийн санаачилсан “Давхар дээл” тайлах тухай хуулийн төслийг унагасан. Энэ үйл яцыг “Монголын түүхэнд анх удаа эцсийн хэлэлцүүлгээр орсон хуулийн төсөл унаж байгаа тохиолдол нь энэ” хэмээн УИХ-ын дарга З.Энхболд онцлон тэмдэглэсэн юм. Тэрбээр бүр дахин дахин хэлж байсан нь энэ асуудлыг олны анхаарлын төвд хэвээр үлдээх гэсэн санаа биз. Ямартай ч Засгийн газрын болон улс төрийн нөхцөл байдлын талаар УИХ дахь намын бүлгийн лидерүүд байр сууриа илэрхийлээд байгаа аж.

Тухайлбал, УИХ-ын гишүүн Ц.Нямдорж “АН-ынхан урвуулдаг. Урвасантай нь нийлдэг. Жаахан шүүмжлээд ирэхээр нь ад үздэг. Ж.Батзандан, Р.Амаржаргал, Д.Ганбат нар “Засгийн ажил хүндэрлээ. Улс орон уруудаж байна” гэж ярихаар мөнгө төлж байгаад бүгдийг нь муулуулсан. Дарга нар нь захиалгатай юм хийлгэдэг. Эдийн засаг унаад тартагтаа тулчихлаа. Ийм болгосон сайд нартайгаа хариуцлага тооцохгүй юм уу. Ингэж байгаад та нар нэг суудалтай болтлоо унадаг шүү. Унана даа, үзээгүй биш дээ. Нэг жилийн дотор дайн тулаан дайрсан мэт эдийн засгийн дүр зураг хүндэрлээ. Энэ бол Засгийн газар ажил хийх чадваргүй гэдгийг л харуулж байгаа юм. Өнгөрсөн жилийн төсөв баталж байх үед тендерийг гурван тийш нь булаацалдсан. Хэлсээр байхад эвслийн нөхдүүдэд хувааж өгсөн. Дээрээс нь Нямжавын Батбаяр гал, тэнгэр, буян заяа гэж ярьсаар байгаад та нарыг сайн ховсджээ. Энэ хүний үгээр явбал сүйрдэг юм шүү. Нүүрэн дээр чинь хэлье” хэмээн анхааруулжээ.

URL:
Энэ мэдээг Bookmark-д хадгалах бол Ctrl+D

Таньд энэ мэдээ таалагдаж байвал Tweet, Like хийгээрэй.


Манай сайт танд таалагдаж байвал LIKE, Follow хийгээрэй. Танд баярлалаа.



Буцах | Хуудасны эхэнд | Хэвлэх  Хэвлэх |   Сэтгэгдэл нэмэх | Сэтгэгдэлийн журам | [ RSS хэрэглэх ]

« Ємнөх мэдээ Холбоотой мэдээ ( бусад ) Дараах мэдээ »
Бондыг хянах бодлогын зөвлөл юу хийж байсан хэрэг вэ 2014-05-07 10:21
.............................................................
Хийморийн овооны хадаг яндрыг цэвэрлэнэ 2014-05-07 10:17
.............................................................
МИАТ дахин шинэ онгоцтой болно 2014-05-07 10:17
Ганбаа гишүүн Ц.Нямдоржийн насыг бодов 2014-05-05 09:32
.............................................................
Ц.Нямдорж: "Шударга ёс" эвсэл ард түмэнд үнэнээ хэл 2014-05-02 11:52
.............................................................
Ц.Нямдорж: Х.Тэмүүжин дэндүү их алдаа гаргасан 2014-04-26 14:03
Машинтай болсноор өрхийн эмнэлгүүдийн чанар сайжрах уу 2014-05-07 10:53
.............................................................
Төрийн яамд агаарын бохирдлыг бууруулж чадах уу 2014-05-07 11:21
.............................................................
Н.Алтанхуяг: Манай Засгийн газрын хувьд мөн ч их хусуулж, хуниуллаа 2014-05-07 11:37
Кевин Дурант улирлын үнэ цэнэтэй тоглогч боллоо (19:32)
Анжелина Жоли, Брэд Питт дахин хамтарч кинонд тоглоно (19:29)
Төрөөс боловсролын талаар баримтлах бодлогын төслийг хэлэлцэх асуудлыг долоо хоногоор хойшлууллаа (18:54)
Ашигт малтмалын хуулийг дэмжлээ (18:03)
Нийслэлийн хэмжээнд таван хэсэгт зам хаажээ (17:45)
НШГА-аас шүүхийн шийдвэрийг албадан гүйцэтгэж, Лениний музейг чөлөөллөө (17:07)
Энхтайваны өргөн чөлөөнд 25 мянган мод тарьжээ (17:03)
Бразилчууд цэнгэлдэх хүрээлэнгүүдээ амжиж ашиглалтад оруулах нь эргэлзээтэй байна (16:43)
Оршуулгын газрын хамгаалалтыг сайжруулах асуудлуудыг хэлэлцэнэ (16:19)
Ц.Оюунгэрэл сайд “хэрээ” биш (16:11)
Дэлхийн залуучуудын чуулган нээлтээ хийлээ (16:09)
Бурхан багшийн их дүйчин өдөр энэ сарын 14-нд тохионо (16:05)
Хороор “занималдагч” (15:55)
Ч.Баттуулын ялыг хэвээр үлдээлээ (15:51)
Зочид давамгайлсан хоёрдугаар шат (15:39)
Одесст 116 хүн амь үрэгдсэн гэжээ (15:36)
Даварсаар даварсаар Давгын оронд (15:32)
Л.Эрдэнэчимэг бүлгийн даргадаа хариуцлага тооцуулахыг хүсчээ (15:29)
Арьс ширний боловсруулах үйлдвэрийг 2016 онд ашиглалтанд оруулахаар төлөвлөжээ (15:27)
“Төрөөс хүмүүнлэгийн талаар баримтлах бодлого” сэдэвт нээлттэй хэлэлцүүлэг болов (14:11)
“Улаанбаатар-Марафон” олон улсын гүйлтийн тэмцээн ирэх сарын 07-нд болно (13:53)
Зөвхөн сайд нарын давхар дээлийг тайлмааргүй байна (13:51)
Тасганы овооноос МҮОНТВ рүү өгсдөг уулзварт явган зорчигчийн замыг гүйцээн тавих үүрэг өглөө (13:50)
Энэ сарын 9-нд цэрэг татлага эхэлнэ (13:34)
Хамгаалалтын зурваст зөрчил илрүүлжээ (13:30)
Чөлөөт бөхийн шинэчлэгдсэн чансаагаар манай бөхчүүд дээгүүр бичигджээ (13:15)
Жинхэнэ “Уолл стритийн чоно” Монголд ирнэ (12:15)
''Хатан туул'', ''МҮҮН'' хамтлагийнхан ДАШТ-д оролцох эрхээ өвөртөлжээ (12:07)
Өмнөговьчууд 3000 гаруй мод суулгав (11:55)
Төрийн өмчит компанийн ТУЗ-д хэн шургалдаг вэ (11:38)
Н.Алтанхуяг: Манай Засгийн газрын хувьд мөн ч их хусуулж, хуниуллаа (11:37)
Төрийн яамд агаарын бохирдлыг бууруулж чадах уу (11:21)
Машинтай болсноор өрхийн эмнэлгүүдийн чанар сайжрах уу (10:53)
Ц.Нямдорж: Н.Батбаярын үгээр явбал та нар сүйрнэ шүү (10:46)
Бондыг хянах бодлогын зөвлөл юу хийж байсан хэрэг вэ (10:21)
Хийморийн овооны хадаг яндрыг цэвэрлэнэ (10:17)
МИАТ дахин шинэ онгоцтой болно (10:17)
Тээврийн хэрэгслийн татвар хураалт энэ сарыг дуустал үргэлжилнэ (10:17)
Д.Эрдэнэбат гишүүн МАН-ынхны картыг сугалж “дэггүйтэв” (10:15)
ДЭМБ онц байдал зарлажээ (10:13)
Татвар төлөгчдөд зориулсан ухаалаг гар утасны программтай болно (10:04)
Сурталчилгаанаас болж хүн үхэх вий (09:57)
Д.Буянбал: Монголын төмөр нүүрснээс илүү үнэлэгдэнэ (09:50)
УИХ-ын чуулганы хуралдаан эхэллээ (09:48)
Хятад тоглоомуудыг хураажээ (09:42)
Будлиу Р.Бурмаа юу, мэдрэмжтэй Б.Мэдрээ юу? (09:38)
Өнөөдөр дараах газруудад цахилгааны хязгаарлалт хийнэ (09:33)
Соёмбот ууланд гарсан түймэр гадны нөлөөтэй байсан нь тогтоогджээ (09:32)
Ажилласан жил, нийгмийн даатгалын шимтгэл нөхөн тооцуулах иргэдийг ирэх сар хүртэл бүртгэнэ (09:29)
Канадын хөрөнгө оруулалтыг нэмэгдүүлэх чиглэлээр ажиллана (09:25)
LG-ийн ухаалаг гар утасны гол загварууд нь программ хангамжийн шинэчлэлтэй хамтаар KNOCK CODE™ функцийг хүлээн авна (09:18)
Цочир хүйтэрнэ (09:14)
Д.Эрдэнэтуул: Бид өдөрт 10 минут нар үздэг (09:09)
Нусаа гоожуулсан орос бакалтай жаалыг мундаг тамирчин болно гэж бодоогүй биз (08:59)
Д.Батмөнх: Эмийн бохир бизнесийг үндсээр нь таслан зогсооно (08:52)
Алдарт Г.Буяндоржид амьдралаа сүйтгүүлсэн хүмүүс (08:48)
Энэ жил 15 мянган өрхөд хүнсний талон олгожээ (08:44)
Ч.Хурц: Үндсэн хуульд оруулсан “Дордуулсан долоон заалт” төрийн дампуурлыг эхлүүлсэн (08:41)
Өнөөдөр болох үйл явдал (08:41)
BVO гэж бас юу вэ? (08:29)
Корнелус Гурлит 81 насандаа өөд боллоо (08:24)
Хууль бусаар мөнгө авдаг авто зогсоолуудыг хяналтандаа авъя (08:21)
Тайландын ерөнхий сайд хатагтай Инглик Шинаватра шүүхэд дуудагджээ (08:15)
Б.Бүлтэн:Манайд хяналтанд байсан нь үнэн (08:11)
Нохой жилтнээ аливаа үйлийг хийхэд эерэг сайн (07:50)
Банкууд дахь ам.долларын хадгаламж таван их наядад хүрчээ (07:49)
Улаанбаатарт 4-6 градус дулаан байна (07:48)


Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэлд olloo.mn хариуцлага хvлээхгvй болно.
ХХЗХ-ны журмын дагуу зvй зохисгvй зарим vг, хэллэгийг хязгаарласан тул ТА сэтгэгдэл бичихдээ хууль зvйн болон ёс суртахууны хэм хэмжээг хvндэтгэнэ vv. Хэм хэмжээг зөрчсөн сэтгэгдэлийг админ устгах эрхтэй. Сэтгэгдэлтэй холбоотой санал гомдолыг 772-01100 утсаар хvлээн авна.

Сэтгэгдэл Нэмэх
Таны Нэр:

Cэтгэгдэл: бичсэн: тэмдэгт / нэмж бичих боломжтой: тэмдэгт





Baatar 24.22.208.132, 2014-05-07 11:33:15
Ene unen ug shuu daraagiin songuuli udahgui bolloo doo

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


    Зочин 202.179.14.33, 2014-05-07 13:06:42
    "Н.Батбаярын үгээр явбал та нар сүйрнэ шүү" гэдэг үнэн, гэхдээ зөвхөн "та нар" ч биш, Монгол Улс бүхлээрээ сүйрнэ шүү дээ. /Түүн дотор ман ч сүйрнэ/

    [ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


Baatar 24.22.208.132, 2014-05-07 11:33:17
Ene unen ug shuu daraagiin songuuli udahgui bolloo doo

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


Irgen 124.158.111.65, 2014-05-07 11:41:20
Nyamdorj guai bol shudarga bas sain hun taniig demjij yawdag shuu muu muuhai zuiltei sain temzeerei tand amjilt husie!

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


Ulzii 202.131.236.246, 2014-05-07 11:45:29
BATBAYAR iin huvid uneniig sain heljee. hehehe Altanhuyag hovsduulsan baihoo. Jenkotoi hel amaa ololtsood makro tusluudee haraad yavsan bol ireeduid MGL d mini l hereg bailaa

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


ARD TUMEN 183.177.98.26, 2014-05-07 12:01:57
esreg nam ch bai daisan ch bai uul ni uls oron ni tuildaa hurj bhad hamtraad bosgoj boldogui ym bolovuu?ideed l ideedl bas dahin ideedl avsandaa avch oroh gesiin bhdaa

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


zochin 202.72.245.122, 2014-05-07 13:02:52
Neeren unen shuu Odoo zasgiin gazar ajilmaar baina Amdral ard tumend hund baina shdee. Amaar ajil hiideg saiduudaa soli

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


ажажаж 180.149.97.77, 2014-05-07 13:19:45
Нямдорж гуай яг үнэн үг хэлжээ. угаасаа худлаа ярьж байхыг нь сонсоогүй юм байна. төмөр замын асуудлыг түрүүний засгаас хойш Баттулгатай муудалцаж хамгаалсан, эцсийн эцэст Нямдорж гуайн зөв л байсан байна лээ шдээ. Ардчилсан нэртэй хамгийн фашист нам манайд шүүрэлчихээд байна. шудрага үг хэлсэн хүнийг захиалгат юмсаар элдвээр гоочилж нэр төрийг нь гутаадаг, хууль хүчний байгууллагаар дарамтлуулдаг. бүр хүчний байгууллагыг улс төрийн зорилгоор эрээ цээргүй ашигладаг болсон байна. хүссэн шийдвэр нь гарсангүй гэж бүхэл бүтэн тагнуулын даргыг ажилгүй болгосон үйлдэл нь маш аюултай зам руу явж байгаагийн шинж. ардчилсан намыг арай шудрага 4 хүнийг хэдлэн зуун сая төгрөг хэвлэлд хаяж байгаад муучлуулсан. З.Энхболд даргыг арай чадахгүй байгаа болохоос цаагуураа хорложл ява

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


ppppppppppppppp 182.160.35.233, 2014-05-07 14:42:35
uneee ulas oron ard tumen mongui bolood ulam yaduurch baina,ajil hiigeedch avah yumniihaa ard garch chadahgui baina. Z.. Gazar ajilaa oligtoihin ard tumend medregdeheer hiigeechee ulas oron ard tumen suirch duuslaa. dampuurliin baidaltai bolood baina.ard tumen harjil suuj baina shuu negel nartai odor ard tumen bosoh viiiiii enees alj baina shuu 76 gishuunee archuulvaa bolgoomjtoi baigaaraidaa olsoj tuilaa hurheer yadag bileeedeee???????????

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


ppppppppppppppp 182.160.35.233, 2014-05-07 14:42:35
uneee ulas oron ard tumen mongui bolood ulam yaduurch baina,ajil hiigeedch avah yumniihaa ard garch chadahgui baina. Z.. Gazar ajilaa oligtoihin ard tumend medregdeheer hiigeechee ulas oron ard tumen suirch duuslaa. dampuurliin baidaltai bolood baina.ard tumen harjil suuj baina shuu negel nartai odor ard tumen bosoh viiiiii enees alj baina shuu 76 gishuunee archuulvaa bolgoomjtoi baigaaraidaa olsoj tuilaa hurheer yadag bileeedeee???????????

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


ppppppppppppppp 182.160.35.233, 2014-05-07 14:42:36
uneee ulas oron ard tumen mongui bolood ulam yaduurch baina,ajil hiigeedch avah yumniihaa ard garch chadahgui baina. Z.. Gazar ajilaa oligtoihin ard tumend medregdeheer hiigeechee ulas oron ard tumen suirch duuslaa. dampuurliin baidaltai bolood baina.ard tumen harjil suuj baina shuu negel nartai odor ard tumen bosoh viiiiii enees alj baina shuu 76 gishuunee archuulvaa bolgoomjtoi baigaaraidaa olsoj tuilaa hurheer yadag bileeedeee???????????

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


ppppppppppppppp 182.160.35.233, 2014-05-07 14:42:37
uneee ulas oron ard tumen mongui bolood ulam yaduurch baina,ajil hiigeedch avah yumniihaa ard garch chadahgui baina. Z.. Gazar ajilaa oligtoihin ard tumend medregdeheer hiigeechee ulas oron ard tumen suirch duuslaa. dampuurliin baidaltai bolood baina.ard tumen harjil suuj baina shuu negel nartai odor ard tumen bosoh viiiiii enees alj baina shuu 76 gishuunee archuulvaa bolgoomjtoi baigaaraidaa olsoj tuilaa hurheer yadag bileeedeee???????????

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


ppppppppppppppp 182.160.35.233, 2014-05-07 14:42:37
uneee ulas oron ard tumen mongui bolood ulam yaduurch baina,ajil hiigeedch avah yumniihaa ard garch chadahgui baina. Z.. Gazar ajilaa oligtoihin ard tumend medregdeheer hiigeechee ulas oron ard tumen suirch duuslaa. dampuurliin baidaltai bolood baina.ard tumen harjil suuj baina shuu negel nartai odor ard tumen bosoh viiiiii enees alj baina shuu 76 gishuunee archuulvaa bolgoomjtoi baigaaraidaa olsoj tuilaa hurheer yadag bileeedeee???????????

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


ppppppppppppppp 182.160.35.233, 2014-05-07 14:42:38
uneee ulas oron ard tumen mongui bolood ulam yaduurch baina,ajil hiigeedch avah yumniihaa ard garch chadahgui baina. Z.. Gazar ajilaa oligtoihin ard tumend medregdeheer hiigeechee ulas oron ard tumen suirch duuslaa. dampuurliin baidaltai bolood baina.ard tumen harjil suuj baina shuu negel nartai odor ard tumen bosoh viiiiii enees alj baina shuu 76 gishuunee archuulvaa bolgoomjtoi baigaaraidaa olsoj tuilaa hurheer yadag bileeedeee???????????

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


ppppppppppppppp 182.160.35.233, 2014-05-07 14:44:06
uneee ulas oron ard tumen mongui bolood ulam yaduurch baina,ajil hiigeedch avah yumniihaa ard garch chadahgui baina. Z.. Gazar ajilaa oligtoihin ard tumend medregdeheer hiigeechee ulas oron ard tumen suirch duuslaa. dampuurliin baidaltai bolood baina.ard tumen harjil suuj baina shuu negel nartai odor ard tumen bosoh viiiiii enees aij baina shuu 76 gishuunee archuulvaa bolgoomjtoi baigaaraidaa olsoj tuildaa hurheer yadag bileeedeee???????????

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


Батэрдэнэ 202.21.106.170, 2014-05-07 17:05:39
Нямдорж, МАН 2 салшгуй амь нэгтэй, адилхан умхий амалсан хорлон суйтгэгчид. Олж ирсэн бондных нь монгоноос идуулэхгуй байгаа болохоор Фортунаг узэн ядаад байгаа. Фортуна Бондоор монго олж ирж Монголыг хямралд орохоос аварсан. Оох огсон хунтэй оглоо оройгуй заргалдана гэдэг чинь л болж байна.

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


    Зочин 103.26.194.2, 2014-05-07 21:20:12
    Бат-Эрдэнээ. Бондын ерее дийлэхээ болиод хямраад ирэхэд усан толгойтнууд хамгийн туруунд гудамжинд гарна шуу. Хамгаалаад байгаа Батбаяр чинь энэ насандаа барахгүй херенге хураасан. Энэ цаг үед бегсийг нь долоож байсан гэж чамайг тэр цагт санаж илүүчилж гялайлгах нь хаа л болдоо.

    [ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


p 203.91.117.4, 2014-05-07 19:51:52
нямдорж гуай хэтэрхий манж хүндээ мултрахгүй явсаар байгаал тэтгэвэр боллоо доо хөөрхий урт наслаарай

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


p 203.91.117.4, 2014-05-07 19:52:05
нямдорж гуай хэтэрхий манж хүндээ мултрахгүй явсаар байгаал тэтгэвэр боллоо доо хөөрхий урт наслаарай

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


GH 103.26.194.17, 2014-05-07 20:23:48
ESMEL HIMDOR

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


Kathy 188.143.232.27, 2017-01-16 06:30:01
We've areirvd at the end of the line and I have what I need!

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


Kathy 188.143.232.27, 2017-01-16 06:30:02
We've areirvd at the end of the line and I have what I need!

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


Kathy 188.143.232.27, 2017-01-16 06:30:03
We've areirvd at the end of the line and I have what I need!

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]