Видео | Онигоо | Хуулийн сан | Англи хэл | Санал асуулга | Лого цуглуулга | Тоглоом | Вирусээс хамгаалах | iPad & iPhone | Танилцая | Дуу хөгжим | Эротик

 

   он   


Мэдээ : » Машинтай болсноор өрхийн эмнэлгүүдийн чанар сайжрах уу

2014-05-07 10:53:04 , Мэдээний дугаар: #1246665

Хүн амд хамгийн ойр үйлчилдэг өрхийн эмнэлгүүдийн үйлчилгээг иргэд маш ихээр шүүмжилдэг. Иргэдэд түргэн шуурхай эрүүл мэндийн анхан шатны тусламж үйлчилгээ үзүүлэх ёстой эмнэлгүүд маш их чирэгэдлэтэй иргэдэд бараг үйлчилдэггүй бөгөөд дараагийн шатны эмнэлэг рүү хөөж явуулдаг нь нууц биш. Харин өөрсдөө энэ байдлаа тайлбарлахдаа хангамж муутай ачаалал ихтэй ажилладагаас болдог хэмээдэг.

Тэгвэл тэдний ажлыг хөнгөвчилж хүн амд хүртээмжтэй ажиллуулахаар өрхийн эмнэлгүүдийг машин унаагаар хангах ажил хийгдэж байгаа аж. Ингэвэл тэдний ажлын бүтээмж өндөр болно хэмээн үзэж байгаа юм байна. Дашрамд дуулгахад иргэд өрхийн эмч нарыг чадавхижуулах тал дээр Эрүүл мэндийн яамнаас анхаарал хандуулах ёстойг байнга сануулдаг билээ.

Б.Сансартуяа
Оллоо.мн

URL:
Энэ мэдээг Bookmark-д хадгалах бол Ctrl+D

Таньд энэ мэдээ таалагдаж байвал Tweet, Like хийгээрэй.


Манай сайт танд таалагдаж байвал LIKE, Follow хийгээрэй. Танд баярлалаа.



Буцах | Хуудасны эхэнд | Хэвлэх  Хэвлэх |   Сэтгэгдэл нэмэх | Сэтгэгдэлийн журам | [ RSS хэрэглэх ]

« Ємнөх мэдээ Холбоотой мэдээ ( бусад ) Дараах мэдээ »
Ц.Нямдорж: Н.Батбаярын үгээр явбал та нар сүйрнэ шүү 2014-05-07 10:46
.............................................................
Бондыг хянах бодлогын зөвлөл юу хийж байсан хэрэг вэ 2014-05-07 10:21
.............................................................
Хийморийн овооны хадаг яндрыг цэвэрлэнэ 2014-05-07 10:17
Нэрнээс цаашгүй өрхийн эмнэлэг 2014-04-18 10:16
.............................................................
Өрхийн эмнэлэгүүд цагаан сараар 10-16 цагийн хооронд ажиллана 2014-01-31 13:43
.............................................................
Төрийн яамд агаарын бохирдлыг бууруулж чадах уу 2014-05-07 11:21
.............................................................
Н.Алтанхуяг: Манай Засгийн газрын хувьд мөн ч их хусуулж, хуниуллаа 2014-05-07 11:37
.............................................................
Төрийн өмчит компанийн ТУЗ-д хэн шургалдаг вэ 2014-05-07 11:38
Кевин Дурант улирлын үнэ цэнэтэй тоглогч боллоо (19:32)
Анжелина Жоли, Брэд Питт дахин хамтарч кинонд тоглоно (19:29)
Төрөөс боловсролын талаар баримтлах бодлогын төслийг хэлэлцэх асуудлыг долоо хоногоор хойшлууллаа (18:54)
Ашигт малтмалын хуулийг дэмжлээ (18:03)
Нийслэлийн хэмжээнд таван хэсэгт зам хаажээ (17:45)
НШГА-аас шүүхийн шийдвэрийг албадан гүйцэтгэж, Лениний музейг чөлөөллөө (17:07)
Энхтайваны өргөн чөлөөнд 25 мянган мод тарьжээ (17:03)
Бразилчууд цэнгэлдэх хүрээлэнгүүдээ амжиж ашиглалтад оруулах нь эргэлзээтэй байна (16:43)
Оршуулгын газрын хамгаалалтыг сайжруулах асуудлуудыг хэлэлцэнэ (16:19)
Ц.Оюунгэрэл сайд “хэрээ” биш (16:11)
Дэлхийн залуучуудын чуулган нээлтээ хийлээ (16:09)
Бурхан багшийн их дүйчин өдөр энэ сарын 14-нд тохионо (16:05)
Хороор “занималдагч” (15:55)
Ч.Баттуулын ялыг хэвээр үлдээлээ (15:51)
Зочид давамгайлсан хоёрдугаар шат (15:39)
Одесст 116 хүн амь үрэгдсэн гэжээ (15:36)
Даварсаар даварсаар Давгын оронд (15:32)
Л.Эрдэнэчимэг бүлгийн даргадаа хариуцлага тооцуулахыг хүсчээ (15:29)
Арьс ширний боловсруулах үйлдвэрийг 2016 онд ашиглалтанд оруулахаар төлөвлөжээ (15:27)
“Төрөөс хүмүүнлэгийн талаар баримтлах бодлого” сэдэвт нээлттэй хэлэлцүүлэг болов (14:11)
“Улаанбаатар-Марафон” олон улсын гүйлтийн тэмцээн ирэх сарын 07-нд болно (13:53)
Зөвхөн сайд нарын давхар дээлийг тайлмааргүй байна (13:51)
Тасганы овооноос МҮОНТВ рүү өгсдөг уулзварт явган зорчигчийн замыг гүйцээн тавих үүрэг өглөө (13:50)
Энэ сарын 9-нд цэрэг татлага эхэлнэ (13:34)
Хамгаалалтын зурваст зөрчил илрүүлжээ (13:30)
Чөлөөт бөхийн шинэчлэгдсэн чансаагаар манай бөхчүүд дээгүүр бичигджээ (13:15)
Жинхэнэ “Уолл стритийн чоно” Монголд ирнэ (12:15)
''Хатан туул'', ''МҮҮН'' хамтлагийнхан ДАШТ-д оролцох эрхээ өвөртөлжээ (12:07)
Өмнөговьчууд 3000 гаруй мод суулгав (11:55)
Төрийн өмчит компанийн ТУЗ-д хэн шургалдаг вэ (11:38)
Н.Алтанхуяг: Манай Засгийн газрын хувьд мөн ч их хусуулж, хуниуллаа (11:37)
Төрийн яамд агаарын бохирдлыг бууруулж чадах уу (11:21)
Машинтай болсноор өрхийн эмнэлгүүдийн чанар сайжрах уу (10:53)
Ц.Нямдорж: Н.Батбаярын үгээр явбал та нар сүйрнэ шүү (10:46)
Бондыг хянах бодлогын зөвлөл юу хийж байсан хэрэг вэ (10:21)
Хийморийн овооны хадаг яндрыг цэвэрлэнэ (10:17)
МИАТ дахин шинэ онгоцтой болно (10:17)
Тээврийн хэрэгслийн татвар хураалт энэ сарыг дуустал үргэлжилнэ (10:17)
Д.Эрдэнэбат гишүүн МАН-ынхны картыг сугалж “дэггүйтэв” (10:15)
ДЭМБ онц байдал зарлажээ (10:13)
Татвар төлөгчдөд зориулсан ухаалаг гар утасны программтай болно (10:04)
Сурталчилгаанаас болж хүн үхэх вий (09:57)
Д.Буянбал: Монголын төмөр нүүрснээс илүү үнэлэгдэнэ (09:50)
УИХ-ын чуулганы хуралдаан эхэллээ (09:48)
Хятад тоглоомуудыг хураажээ (09:42)
Будлиу Р.Бурмаа юу, мэдрэмжтэй Б.Мэдрээ юу? (09:38)
Өнөөдөр дараах газруудад цахилгааны хязгаарлалт хийнэ (09:33)
Соёмбот ууланд гарсан түймэр гадны нөлөөтэй байсан нь тогтоогджээ (09:32)
Ажилласан жил, нийгмийн даатгалын шимтгэл нөхөн тооцуулах иргэдийг ирэх сар хүртэл бүртгэнэ (09:29)
Канадын хөрөнгө оруулалтыг нэмэгдүүлэх чиглэлээр ажиллана (09:25)
LG-ийн ухаалаг гар утасны гол загварууд нь программ хангамжийн шинэчлэлтэй хамтаар KNOCK CODE™ функцийг хүлээн авна (09:18)
Цочир хүйтэрнэ (09:14)
Д.Эрдэнэтуул: Бид өдөрт 10 минут нар үздэг (09:09)
Нусаа гоожуулсан орос бакалтай жаалыг мундаг тамирчин болно гэж бодоогүй биз (08:59)
Д.Батмөнх: Эмийн бохир бизнесийг үндсээр нь таслан зогсооно (08:52)
Алдарт Г.Буяндоржид амьдралаа сүйтгүүлсэн хүмүүс (08:48)
Энэ жил 15 мянган өрхөд хүнсний талон олгожээ (08:44)
Ч.Хурц: Үндсэн хуульд оруулсан “Дордуулсан долоон заалт” төрийн дампуурлыг эхлүүлсэн (08:41)
Өнөөдөр болох үйл явдал (08:41)
BVO гэж бас юу вэ? (08:29)
Корнелус Гурлит 81 насандаа өөд боллоо (08:24)
Хууль бусаар мөнгө авдаг авто зогсоолуудыг хяналтандаа авъя (08:21)
Тайландын ерөнхий сайд хатагтай Инглик Шинаватра шүүхэд дуудагджээ (08:15)
Б.Бүлтэн:Манайд хяналтанд байсан нь үнэн (08:11)
Нохой жилтнээ аливаа үйлийг хийхэд эерэг сайн (07:50)
Банкууд дахь ам.долларын хадгаламж таван их наядад хүрчээ (07:49)
Улаанбаатарт 4-6 градус дулаан байна (07:48)


Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэлд olloo.mn хариуцлага хvлээхгvй болно.
ХХЗХ-ны журмын дагуу зvй зохисгvй зарим vг, хэллэгийг хязгаарласан тул ТА сэтгэгдэл бичихдээ хууль зvйн болон ёс суртахууны хэм хэмжээг хvндэтгэнэ vv. Хэм хэмжээг зөрчсөн сэтгэгдэлийг админ устгах эрхтэй. Сэтгэгдэлтэй холбоотой санал гомдолыг 772-01100 утсаар хvлээн авна.

Сэтгэгдэл Нэмэх
Таны Нэр:

Cэтгэгдэл: бичсэн: тэмдэгт / нэмж бичих боломжтой: тэмдэгт





demii 202.131.236.246, 2014-05-07 11:50:53
demii

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


иргэн 27.123.213.245, 2014-05-07 12:20:37
машин өрхийн эмнэлэгт ямар хэрэгтэй юм бэ? дахиад л зарлага, зарлага шүү дээ. үүнийгээ боль боль боль??????

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


Irgen 103.26.194.11, 2014-05-07 12:25:58
Emchleh bish horlodog ted nar machinaar yahiin. Tertei tergui niigemd yamar ch tusgui baij tusviin mungiig urgui ursgaj baigaa sht.

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


unshigch 182.160.0.116, 2014-05-07 14:18:49
demii haanaas haa hureh gej urhiin emnelegt unaa heregtei bhavdee hu ternii orond turgend ug tegeed dan turgenii uilchilgee uzuuldeg tom emnelegtei bolson ni deer bizdee

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


Монгол улсын иргэн 183.81.169.66, 2014-05-07 16:35:00
Б. Сансартуяа! Зөвхөн нэг талын мэдээлэл оруулахаа болимоор байна. Өрхийн эмнэлгийн нэг эмчид хэдэн хүн ноогдож байгаа, ямар цалин авдагийг нь судлаж үзсэн үү? Тэгээд дээр нь бичиг цаасаар дээд
нь дарна. Энэ бол арай хэтэрч байгаа шүү! Бодлогын түвшинд асуудлыг зөв тавиач. Нохойд баридаг мод шиг өрхийн эмнэлгүүдийг муулж байх юм.

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


    GG 183.81.169.66, 2014-05-07 16:35:49
    Б. Сансартуяа! Зөвхөн нэг талын мэдээлэл оруулахаа болимоор байна. Өрхийн эмнэлгийн нэг эмчид хэдэн хүн ноогдож байгаа, ямар цалин авдагийг нь судлаж үзсэн үү? Тэгээд дээр нь бичиг цаасаар дээд нь дарна. Энэ бол арай хэтэрч байгаа шүү! Бодлогын түвшинд асуудлыг зөв тавиач. Нохойд баридаг мод шиг өрхийн эмнэлгүүдийг муулж байх юм.

    [ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


Аnimois 183.81.169.66, 2014-05-07 16:37:15
Б. Сансартуяа! Зөвхөн нэг талын мэдээлэл оруулахаа болимоор байна. Өрхийн эмнэлгийн нэг эмчид хэдэн хүн ноогдож байгаа, ямар цалин авдагийг нь судлаж үзсэн үү? Тэгээд дээр нь бичиг цаасаар дээд нь дарна. Энэ бол арай хэтэрч байгаа шүү! Бодлогын түвшинд асуудлыг зөв тавиач. Нохойд баридаг мод шиг өрхийн эмнэлгүүдийг муулж байх юм.

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


баясаа 182.160.3.243, 2014-05-07 17:34:46
машин хэрэггүй л байхгүй юу. одоо тэгээд шатахуун, жолоочийн цалин гээд л явж өгнө. тэгээд ч өрхийн эмнэлгийн эмч нар хийх зүйл маш багатай шүү дээ. Зүгээр л улс төрчдөд үйлчилдэг хүмүүс байдаг, ялангуяа хөдөө аймгийн төв дээр их тодорхой байдаг даа.

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]