Видео | Онигоо | Хуулийн сан | Англи хэл | Санал асуулга | Лого цуглуулга | Тоглоом | Вирусээс хамгаалах | iPad & iPhone | Танилцая | Дуу хөгжим | Эротик

 

   он   


Улс тєрийн мэдээ : » Н.Алтанхуяг: Манай Засгийн газрын хувьд мөн ч их хусуулж, хуниуллаа

2014-05-07 11:37:03 , Мэдээний дугаар: #1246667

Өнөөдрийн чуулганы хуралдаан ийн өндөрлөлөө. УИХ-ын чуулганы хуралдаанаар Эдийн засгийг эрчимжүүлэх тогтоолын төслийг хэлэлцсэн юм. Тогтоолын төсөлд "Хэвлэл мэдээллийн сурталчилгаа хийх, хаалтын гэрээ байгуулахыг хориглоно" гэсэн цөөнхийн саналыг хэлэлцэж байна. Энэ асуудлын хүрээнд гишүүд ямар байр сууриа илэрхийлсэн талаар хүргэе.

УИХ-ын гишүүн Д.Оюунбаатар: Эдийн засгийг эрчимжүүлэх шинэчлэлийн бодлого иргэдэд, татвар төлөгчдөд хэр нөлөөлөх вэ. Гишүүд асуудалд зарчимч хандах хэрэгтэй. Бас хаалтын гэрээ байгаа шүү дээ. Авлига ч байгаа. Шударга байх зарчмаар төрийн бодлогын хүрээнд хандъя. Татварын хуулийг шинчлэх шаардлагатай. НӨАТ, үл хөдөлөх хөрөнгийн тухай хуульд шинэчлэл хүргэх хэрэгтэй.

УИХ-ын гишүүн Д.Дэмбэрэл: МҮОНРТ-д мөнгө өгдөг шиг ил тод болго! Ерөнхий сайд энэ асуудлаа ил тод болгоод оруулаад ир. Хэвлэлийн эрх чөлөөг хүндэтгэж энэ "хаалтын гэрээ" гэдэг юмаа больсон нь дээр.
УИХ-ын гишүүн Д.Сарангэрэл: Хаалтын гэрээний тухайд өөрийн нүдээр үзэж харсан зүйл алга. Яг хараагүй учраас мэдэхгүй байна.

УИХ-ын дэд дарга Л.Цог: Амьдрал дээр энэ асуудал байгаа юм билээ. Орхон аймагт энэ асуудал надтай тулсан. "Тантай 10 сая төгрөгийн хаалтын гэрээ хийе. Ингээд таныг болоод танай гэр бүлийг хөндөхгүй. Саяхан манайд Ерөнхий сайд ирээд ГОК-ийнхныг дайлсан. Хаалтын гэрээ хийсэн юм шиг билээ" гэсэн. Саран гишүүн энэ талаар учраагүй гэдэгт гайхаж байна. Харин Д.Дэмбэрэл гишүүнийг гайхаж байна. Ерөнхий сайд танд хэлэхгүй шүү дээ. Та гэнэн байна гэлээ.

УИХ-ын гишүүн М.Батчимэг: Өнөөдөр хэвлэлийн дайн явж байна. Хэвлэлийн эрх чөлөөг боомилж байгаа ноцтой асуудал. Хэвлэлийн эрх чөлөөний тухай хуулийг яаралтай батлах ёстой.

Ерөнхий сайд Н.Алтанхуяг: Хаалтын гэрээний тухай асуудлыг УИХ хаалттай хуралдаж шийдэх хэрэгтэй. Хэвлэл мэдээлэлд мөнгө өгөөд хүний нэр төрийг гутаах, доромжлох асуудлыг хийж ирсэн. Манай Засгийн газрын хувьд мөн ч их хусуулж, хуниуллаа. Манай Засгийн газар хэнтэй ч хаалтын гэрээ хийгээгүй, хийх ч үгүй.

УИХ-ын дарга З.Энхболд: Хэвлэлийн эрх чөлөөний тухай хуулиа яаралтай оруулж ирэх хэрэгтэй.

Ийнхүү өнөөдрийн хуралдаанаар Эдийн засгийг эрчимжүүлэх тогтоолын төсөлтэй холбогдсон зарчмын зөрүүтэй саналаар санал хураалт явуулж дууслаа. Уг тогтоолын төслийг Эдийн засгийн байнгын хороонд эцсийн хэлэлцүүлэгт бэлтгүүлэхээр болов.

П.УНДРАМ
Оллоо.мн

URL:
Энэ мэдээг Bookmark-д хадгалах бол Ctrl+D

Таньд энэ мэдээ таалагдаж байвал Tweet, Like хийгээрэй.


Манай сайт танд таалагдаж байвал LIKE, Follow хийгээрэй. Танд баярлалаа.



Буцах | Хуудасны эхэнд | Хэвлэх  Хэвлэх |   Сэтгэгдэл нэмэх | Сэтгэгдэлийн журам | [ RSS хэрэглэх ]

« Ємнөх мэдээ Холбоотой мэдээ ( бусад ) Дараах мэдээ »
Төрийн яамд агаарын бохирдлыг бууруулж чадах уу 2014-05-07 11:21
.............................................................
Машинтай болсноор өрхийн эмнэлгүүдийн чанар сайжрах уу 2014-05-07 10:53
.............................................................
Ц.Нямдорж: Н.Батбаярын үгээр явбал та нар сүйрнэ шүү 2014-05-07 10:46
Тайландын ерөнхий сайд хатагтай Инглик Шинаватра шүүхэд дуудагджээ 2014-05-07 08:15
.............................................................
Ерөнхий сайд мэдээлэл хийлээ 2014-05-02 15:32
.............................................................
Залуучуудын соёлын төвийг засварлахад Ерөнхий сайдын 2013 оны багцаас хоёр тэрбумыг зарцуулжээ 2014-05-01 16:03
Төрийн өмчит компанийн ТУЗ-д хэн шургалдаг вэ 2014-05-07 11:38
.............................................................
Өмнөговьчууд 3000 гаруй мод суулгав 2014-05-07 11:55
.............................................................
''Хатан туул'', ''МҮҮН'' хамтлагийнхан ДАШТ-д оролцох эрхээ өвөртөлжээ 2014-05-07 12:07
Кевин Дурант улирлын үнэ цэнэтэй тоглогч боллоо (19:32)
Анжелина Жоли, Брэд Питт дахин хамтарч кинонд тоглоно (19:29)
Төрөөс боловсролын талаар баримтлах бодлогын төслийг хэлэлцэх асуудлыг долоо хоногоор хойшлууллаа (18:54)
Ашигт малтмалын хуулийг дэмжлээ (18:03)
Нийслэлийн хэмжээнд таван хэсэгт зам хаажээ (17:45)
НШГА-аас шүүхийн шийдвэрийг албадан гүйцэтгэж, Лениний музейг чөлөөллөө (17:07)
Энхтайваны өргөн чөлөөнд 25 мянган мод тарьжээ (17:03)
Бразилчууд цэнгэлдэх хүрээлэнгүүдээ амжиж ашиглалтад оруулах нь эргэлзээтэй байна (16:43)
Оршуулгын газрын хамгаалалтыг сайжруулах асуудлуудыг хэлэлцэнэ (16:19)
Ц.Оюунгэрэл сайд “хэрээ” биш (16:11)
Дэлхийн залуучуудын чуулган нээлтээ хийлээ (16:09)
Бурхан багшийн их дүйчин өдөр энэ сарын 14-нд тохионо (16:05)
Хороор “занималдагч” (15:55)
Ч.Баттуулын ялыг хэвээр үлдээлээ (15:51)
Зочид давамгайлсан хоёрдугаар шат (15:39)
Одесст 116 хүн амь үрэгдсэн гэжээ (15:36)
Даварсаар даварсаар Давгын оронд (15:32)
Л.Эрдэнэчимэг бүлгийн даргадаа хариуцлага тооцуулахыг хүсчээ (15:29)
Арьс ширний боловсруулах үйлдвэрийг 2016 онд ашиглалтанд оруулахаар төлөвлөжээ (15:27)
“Төрөөс хүмүүнлэгийн талаар баримтлах бодлого” сэдэвт нээлттэй хэлэлцүүлэг болов (14:11)
“Улаанбаатар-Марафон” олон улсын гүйлтийн тэмцээн ирэх сарын 07-нд болно (13:53)
Зөвхөн сайд нарын давхар дээлийг тайлмааргүй байна (13:51)
Тасганы овооноос МҮОНТВ рүү өгсдөг уулзварт явган зорчигчийн замыг гүйцээн тавих үүрэг өглөө (13:50)
Энэ сарын 9-нд цэрэг татлага эхэлнэ (13:34)
Хамгаалалтын зурваст зөрчил илрүүлжээ (13:30)
Чөлөөт бөхийн шинэчлэгдсэн чансаагаар манай бөхчүүд дээгүүр бичигджээ (13:15)
Жинхэнэ “Уолл стритийн чоно” Монголд ирнэ (12:15)
''Хатан туул'', ''МҮҮН'' хамтлагийнхан ДАШТ-д оролцох эрхээ өвөртөлжээ (12:07)
Өмнөговьчууд 3000 гаруй мод суулгав (11:55)
Төрийн өмчит компанийн ТУЗ-д хэн шургалдаг вэ (11:38)
Н.Алтанхуяг: Манай Засгийн газрын хувьд мөн ч их хусуулж, хуниуллаа (11:37)
Төрийн яамд агаарын бохирдлыг бууруулж чадах уу (11:21)
Машинтай болсноор өрхийн эмнэлгүүдийн чанар сайжрах уу (10:53)
Ц.Нямдорж: Н.Батбаярын үгээр явбал та нар сүйрнэ шүү (10:46)
Бондыг хянах бодлогын зөвлөл юу хийж байсан хэрэг вэ (10:21)
Хийморийн овооны хадаг яндрыг цэвэрлэнэ (10:17)
МИАТ дахин шинэ онгоцтой болно (10:17)
Тээврийн хэрэгслийн татвар хураалт энэ сарыг дуустал үргэлжилнэ (10:17)
Д.Эрдэнэбат гишүүн МАН-ынхны картыг сугалж “дэггүйтэв” (10:15)
ДЭМБ онц байдал зарлажээ (10:13)
Татвар төлөгчдөд зориулсан ухаалаг гар утасны программтай болно (10:04)
Сурталчилгаанаас болж хүн үхэх вий (09:57)
Д.Буянбал: Монголын төмөр нүүрснээс илүү үнэлэгдэнэ (09:50)
УИХ-ын чуулганы хуралдаан эхэллээ (09:48)
Хятад тоглоомуудыг хураажээ (09:42)
Будлиу Р.Бурмаа юу, мэдрэмжтэй Б.Мэдрээ юу? (09:38)
Өнөөдөр дараах газруудад цахилгааны хязгаарлалт хийнэ (09:33)
Соёмбот ууланд гарсан түймэр гадны нөлөөтэй байсан нь тогтоогджээ (09:32)
Ажилласан жил, нийгмийн даатгалын шимтгэл нөхөн тооцуулах иргэдийг ирэх сар хүртэл бүртгэнэ (09:29)
Канадын хөрөнгө оруулалтыг нэмэгдүүлэх чиглэлээр ажиллана (09:25)
LG-ийн ухаалаг гар утасны гол загварууд нь программ хангамжийн шинэчлэлтэй хамтаар KNOCK CODE™ функцийг хүлээн авна (09:18)
Цочир хүйтэрнэ (09:14)
Д.Эрдэнэтуул: Бид өдөрт 10 минут нар үздэг (09:09)
Нусаа гоожуулсан орос бакалтай жаалыг мундаг тамирчин болно гэж бодоогүй биз (08:59)
Д.Батмөнх: Эмийн бохир бизнесийг үндсээр нь таслан зогсооно (08:52)
Алдарт Г.Буяндоржид амьдралаа сүйтгүүлсэн хүмүүс (08:48)
Энэ жил 15 мянган өрхөд хүнсний талон олгожээ (08:44)
Ч.Хурц: Үндсэн хуульд оруулсан “Дордуулсан долоон заалт” төрийн дампуурлыг эхлүүлсэн (08:41)
Өнөөдөр болох үйл явдал (08:41)
BVO гэж бас юу вэ? (08:29)
Корнелус Гурлит 81 насандаа өөд боллоо (08:24)
Хууль бусаар мөнгө авдаг авто зогсоолуудыг хяналтандаа авъя (08:21)
Тайландын ерөнхий сайд хатагтай Инглик Шинаватра шүүхэд дуудагджээ (08:15)
Б.Бүлтэн:Манайд хяналтанд байсан нь үнэн (08:11)
Нохой жилтнээ аливаа үйлийг хийхэд эерэг сайн (07:50)
Банкууд дахь ам.долларын хадгаламж таван их наядад хүрчээ (07:49)
Улаанбаатарт 4-6 градус дулаан байна (07:48)


Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэлд olloo.mn хариуцлага хvлээхгvй болно.
ХХЗХ-ны журмын дагуу зvй зохисгvй зарим vг, хэллэгийг хязгаарласан тул ТА сэтгэгдэл бичихдээ хууль зvйн болон ёс суртахууны хэм хэмжээг хvндэтгэнэ vv. Хэм хэмжээг зөрчсөн сэтгэгдэлийг админ устгах эрхтэй. Сэтгэгдэлтэй холбоотой санал гомдолыг 772-01100 утсаар хvлээн авна.

Сэтгэгдэл Нэмэх
Таны Нэр:

Cэтгэгдэл: бичсэн: тэмдэгт / нэмж бичих боломжтой: тэмдэгт





зочин 202.72.243.66, 2014-05-07 14:31:20
Алтанхуяг гэж нэг худалч, зальтай нөхөр хаширахгүй худлаа авах юмаа. Болиочээ. Ичиж үхэх нь бн. Огцроод марш. Огцорвол ч мөн ч их юм болно доо. Хөөрхий ард түмэн бид ч сөхөрч, зөхөрч бн даа.

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


irgen 202.70.44.46, 2014-05-07 14:37:17
yrunhii said hun baij hellegendee anhaarmaar yma gudamjnii huligaanuud l naad HUSUULSH HUNIULAH gedg ugiig chn heregledg baih shu, 4-hn nastai byatshan huu min NOVSH gedg ugiig helsendee gemshij uuchlal hussiin, nyalh huuhdees l dor bna da setgehui n. Iim hund buh yma daatgasandaa gutarch bna.

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


zochin 202.70.46.205, 2014-05-07 15:43:48
dampuu ug yariatai,hul garaa savchsan tun ch uudgui hunii baraa haragdah um daa.mongoluud yaana daa.

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


Дампуурав 182.160.0.13, 2014-05-07 16:53:37
Энэ алиалагч одоо болох байлгүй. Нөхдийнх нь хэлдэгээр засгийг бүлэглэлд хувьчилсан нөхөр. Бүх талын хорон үйл ажиллагааг засагт оруулах технологи бий болгосон нь эргээд төрийн дампууралд хүргэв.

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


pkx 103.26.194.9, 2014-05-07 17:56:15
АН-ын жинхэнэ төрх юм даа 90 ээд онд ч бас балласан шүү хэтэрхий муухай хүмүүст эх орныхоо хувь заяаг атгуулаад л баларсан юм энэ чигээрээ л яваад байна даа Монголыг элгээр нь хэвтүүлчихээд хусуулж хуниулаад чадсангүй гээд сууж байна шүү худлаа ярьж эргүү балай юм шиг царай гаргаж байгаад болно гэж бодоод байгаа юм байхдаа сөрөг хүчнээ маллаж байна гэвэл үгүй дээ ард түмэн нөгөө ядарсан ард түмэн чинь хараад хэлэх үг ч олдохгүй байна 2016 онд монгол л хэцүүхэн үлдэх нээ дээ энэ 3 хан сая хүнийг гялалзтал нь аваад явчих 50 залуу байхгүй байна гэж үү

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


Зориг 27.123.213.4, 2014-05-07 19:44:07
Юу ч хийгүй байгаа юм чинь хусуулж хуниулах юу ч биш шүү. Долларын ханш, Үнийн өсөлт, ажилгүдэл, ядуурал, төсвийн хяналтгүй зарцуулалт гээд бүх тохироо чинь бүрдчихээд байхад ичихгүй суугаад байх юм. Эр хүн шиг би чадахгүй нь ээ гэж үнэнээ хэлээд холдох хэрэгтэй шүү дээ. Зоригтой бай л даа.

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


Зориг 27.123.213.4, 2014-05-07 19:45:45
Юу ч хийгүй байгаа юм чинь хусуулж хуниулах юу ч биш шүү. Долларын ханш, Үнийн өсөлт, ажилгүдэл, ядуурал, төсвийн хяналтгүй зарцуулалт гээд бүх тохироо чинь бүрдчихээд байхад ичихгүй суугаад байх юм. Эр хүн шиг би чадахгүй нь ээ гэж үнэнээ хэлээд холдох хэрэгтэй шүү дээ. Зоригтой бай л даа.

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


Bayar 98.206.12.210, 2014-05-07 19:50:04
Gudamjnii , magadgui ovgontiin arhichinii ug helleg heregleh yum daa. Arai bishee. Iim ch eronhii said tai baih gej. Mongol moholruugee tunch oirtoj bna daa.

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


Олуулаа 203.194.116.104, 2014-05-07 20:20:49
Олуулаа хувааж идээд хүрэлцээ муу байна шүү дээ. 11 яам байсныг 17 болгож 19 сайдтай ажиллаад ч ажил унаж эдийн засаг сүйрсэн, Монгол улсын гадаад нэр хүндийг шаварт хутгаж орхилоо. Өр юу болсон сураг алдарсан.

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


tesver aldagch 59.84.243.95, 2014-05-07 20:52:53
ene khudalch nohor zailj mongol tumniig miny amraagaasai. Iim khuniig eronhii saidaar taviad AN oor bolovson khuchingui bolchihloo gej uu?Uls oron elgeeree molhohchoo aydaj baisan bol odoo khodolgoongui khevtchihlee sh dee! Tegeed baihad marliital ineechiheed khudlaa buraad l baih yum!!!!

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


Өнөрөө 112.72.13.95, 2014-05-07 21:40:26
Танай засгийн газар чинь ёстой авах юм байхгүй, усан тэнэг, эргүү дагзнуудын цуглуулга юм чинь. Монголын түүхэнд хамгийн адгийн, хогийн гэсэн нэрээр л орох засгийн газар.

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]