Видео | Онигоо | Хуулийн сан | Англи хэл | Санал асуулга | Лого цуглуулга | Тоглоом | Вирусээс хамгаалах | iPad & iPhone | Танилцая | Дуу хөгжим | Эротик

 

   он   


Улс тєрийн мэдээ : » Төрийн өмчит компанийн ТУЗ-д хэн шургалдаг вэ

2014-05-07 11:38:27 , Мэдээний дугаар: #1246668

Хууль зүйн байнгын хорооны өчигдрийн хуралдаанаар Хотыг дахин хөгжүүлэх тухай хуулийн төслийг хэлэлцэж, санал дүгнэлтээ Эдийн засгийн байнгын хороонд хүргүүлэхээр боллоо. Үүний дараа Авлигатай тэмцэх газраас ирүүлсэн судалгааны дүнг хэлэлцсэн юм. Судалгааг хийхдээ Авлигын эсрэг хууль, Сонирхлын зөрчлийн тухай хуулийн үйлчлэлд хамаардаг этгээдийн хувийн ашиг сонирхол, хөрөнгө орлогын мэдүүлгийн бүрдүүлэлтийн цахим системийн мэдээлэлд үндэслэж, Төрийн өмчийн хорооноос холбогдох баримт материалуудыг гаргуулж авсны үндсэн дээр хийсэн байна. Судалгаагаар яамдын Төрийн нарийн бичгийн дарга нарын дийлэнх нь төрийн өмчит компанийн ТУЗ-ийн хараат бус гишүүнээр ажилладаг нь тогтоогджээ.

Хамгийн дээд тал нь тав хүртэлх төрийн өмчит компанийн ТУЗ-ийн хараат бус гишүүнээр ажиллаж байгаа бол хамгийн бага нь хоёр хүртэл төрийн өмчит компанийн ТУЗ-ийн хараат бус гишүүнээр ажилладаг байна. Түүнчлэн зарим албан тушаалтны төрийн өмчит компанийн ТУЗ-ийн хараат бус гишүүнээр ажиллаж байгааг нарийвчлан хянаж үзэхэд төрсөн хүүхдүүд нь тухайн чиглэлийих нь дагуу компани эрхэлдэг байсан тогтоогджээ. Тодруулбал, “Улаанбаатар цахилгаан сүлжээ” төрийн өмчит компанийн хараат бус гишүүн н.Хойлогийн хоёр охин нь тухайн чиглэлээр үйл ажиллагаа эрхэлдэг компанитай, мөн хүргэн нь уг компанид ажилладаг. Хөгжлийн банкны ТУЗ-ийн гишүүн н.Лхагвасүрэнгийн хүү нь тухайн банкиндаа ажилладаг, Оюутолгой компанийн Монголын талыг төлөөлсөн ТУЗ-ийн гишүүн нь ашигт малтмалтай холбоотой компанийн ТУЗ- ийн гишүүнээр сонгогдсон байгаа зэрэг нь өнөөдөр хүчин төгөлдөр үйлчилж байгаа зарим хуулиудыг илүү боловсронгуй болгож, зөрчлийг арилгах шаардлагатайг харуулж байгааг АТГ-ын холбогдох албан тушаалтан хэлсэн юм.

Уг мэдээлэлтэй холбогдуулан гишүүд асуулт асууж, саналаа хэлж байсан юм. Тухайлбал, УИХ-ын гишүүн Ж.Батзандан “АТГ УИХ-ын харьяа байгууллага, хөрөнгө орлогын мэдүүлэгт үндэслэн судалгаа гаргасан байна. Дунджаар Төрийн нарийн бичгийн дарга нар, захиргааны удирдах албан тушаал хашиж байгаа хүмүүс ойролцоогоор 2-3 компанид, хамгийн дээд талдаа таван компанийн ТУЗ-д гишүүнээр ажилладаг юм байна гэдэг нь судалгаанаас харагдаж байна. Авлигатай тэмцэх, утаатай тэмцэх ажил бол ганц байгууллагын хийдэг ажил биш. Авлигатай тэмцэх чиг үүргийг ганцхан АТГ биш бүх төрийн байгууллагууд, төрийн болон орон нутгийн байгууллагууд, салбарын яамдууд хүлээж байгаа. АТГ-ын санал санаачилга, хүсэлтийг хангаж ажиллахгүй байгаа байгууллагууд байвал мэдэгдэх хэрэгтэй. Судалгаагаар шийдэх асуудлуудыг тодорхой оновчтой харсан байна. Иймд Засгийн газарт тодорхой чиглэл өгөх нь зүйтэй” гэсэн юм.

Харин УИХ-ын гишүүн З.Энхболд “Энэ судалгаа, мэдээллийг ирүүлэх нь АТГ-ын хүлээсэн нэг гол үүрэг. Хараат бус гэдгээр төрийн албан хаагч биш хүмүүс аваад, тэр хүмүүс нь ашиг сонирхлын зөрчилтэй хүмүүс ороод ирчихсэн байна. Түүнийг нь Төрийн өмчийн хороо томилж байгаа нь буруу. Иймд нэн даруй ашиг сонирхолын хуулийг зөрчөөгүй томилгоо хийх үүргийг Засгийн газарт өгөх хэрэгтэй. Тийм сонирхолтой хүмүүсийг төрийн өмчийн зүгээс ч хувийн зүгээс ч оруулж болохгүй. Мөн намын гишүүн төрийн албан xaaгч байдаг бол тэр хүн нам, төр хоёрынхоо аль нэгийг сонгох хэрэгтэй. Энэ асуудлыг 2004 оны хуулиар хориглосон. ТУЗ-д төрийн төлөөлөл болж намын гишүүн байх боломжгүй. Хууль зөрчсөн зүйлээ нэн даруй өөрчлөх бичгийг нэн даруй явуулах нь зүйтэй” хэмээсэн юм.

Ингээд судалгааны дүнг хэлэлцэж Байнгын хорооны хуралдааны тэмдэглэлээр Засгийн газарт үүрэг, чиглэл өгөхөөр боллоо. Мөн хуралдаанаар Гэмт хэргийн болон Зөрчлийн тухай хуулийн төслийг хэлэлцэх эсэхэд бэлтгэх үүрэг бүхий ажлын хэсэг байгуулах санал дэмжлээ.

URL:
Энэ мэдээг Bookmark-д хадгалах бол Ctrl+D

Таньд энэ мэдээ таалагдаж байвал Tweet, Like хийгээрэй.


Манай сайт танд таалагдаж байвал LIKE, Follow хийгээрэй. Танд баярлалаа.



Буцах | Хуудасны эхэнд | Хэвлэх  Хэвлэх |   Сэтгэгдэл нэмэх | Сэтгэгдэлийн журам | [ RSS хэрэглэх ]

« Ємнөх мэдээ Холбоотой мэдээ ( бусад ) Дараах мэдээ »
Н.Алтанхуяг: Манай Засгийн газрын хувьд мөн ч их хусуулж, хуниуллаа 2014-05-07 11:37
.............................................................
Төрийн яамд агаарын бохирдлыг бууруулж чадах уу 2014-05-07 11:21
.............................................................
Машинтай болсноор өрхийн эмнэлгүүдийн чанар сайжрах уу 2014-05-07 10:53
''Их өрийг тэглэсэн'' буюу улстөрчдийн худал пи арын нэгээхэн жишээ 2014-05-06 08:31
.............................................................
Д.Бат-Эрдэнэ: Сүүлийн үед Чалкогийн гэрээгээр улстөржиж байна 2014-05-05 09:39
.............................................................
Хэвлэл мэдээллийн зөвлөл байгуулвал улстөрчдөд “дөрлүүлэхгүй” 2014-04-10 09:52
Өмнөговьчууд 3000 гаруй мод суулгав 2014-05-07 11:55
.............................................................
''Хатан туул'', ''МҮҮН'' хамтлагийнхан ДАШТ-д оролцох эрхээ өвөртөлжээ 2014-05-07 12:07
.............................................................
Жинхэнэ “Уолл стритийн чоно” Монголд ирнэ 2014-05-07 12:15
Кевин Дурант улирлын үнэ цэнэтэй тоглогч боллоо (19:32)
Анжелина Жоли, Брэд Питт дахин хамтарч кинонд тоглоно (19:29)
Төрөөс боловсролын талаар баримтлах бодлогын төслийг хэлэлцэх асуудлыг долоо хоногоор хойшлууллаа (18:54)
Ашигт малтмалын хуулийг дэмжлээ (18:03)
Нийслэлийн хэмжээнд таван хэсэгт зам хаажээ (17:45)
НШГА-аас шүүхийн шийдвэрийг албадан гүйцэтгэж, Лениний музейг чөлөөллөө (17:07)
Энхтайваны өргөн чөлөөнд 25 мянган мод тарьжээ (17:03)
Бразилчууд цэнгэлдэх хүрээлэнгүүдээ амжиж ашиглалтад оруулах нь эргэлзээтэй байна (16:43)
Оршуулгын газрын хамгаалалтыг сайжруулах асуудлуудыг хэлэлцэнэ (16:19)
Ц.Оюунгэрэл сайд “хэрээ” биш (16:11)
Дэлхийн залуучуудын чуулган нээлтээ хийлээ (16:09)
Бурхан багшийн их дүйчин өдөр энэ сарын 14-нд тохионо (16:05)
Хороор “занималдагч” (15:55)
Ч.Баттуулын ялыг хэвээр үлдээлээ (15:51)
Зочид давамгайлсан хоёрдугаар шат (15:39)
Одесст 116 хүн амь үрэгдсэн гэжээ (15:36)
Даварсаар даварсаар Давгын оронд (15:32)
Л.Эрдэнэчимэг бүлгийн даргадаа хариуцлага тооцуулахыг хүсчээ (15:29)
Арьс ширний боловсруулах үйлдвэрийг 2016 онд ашиглалтанд оруулахаар төлөвлөжээ (15:27)
“Төрөөс хүмүүнлэгийн талаар баримтлах бодлого” сэдэвт нээлттэй хэлэлцүүлэг болов (14:11)
“Улаанбаатар-Марафон” олон улсын гүйлтийн тэмцээн ирэх сарын 07-нд болно (13:53)
Зөвхөн сайд нарын давхар дээлийг тайлмааргүй байна (13:51)
Тасганы овооноос МҮОНТВ рүү өгсдөг уулзварт явган зорчигчийн замыг гүйцээн тавих үүрэг өглөө (13:50)
Энэ сарын 9-нд цэрэг татлага эхэлнэ (13:34)
Хамгаалалтын зурваст зөрчил илрүүлжээ (13:30)
Чөлөөт бөхийн шинэчлэгдсэн чансаагаар манай бөхчүүд дээгүүр бичигджээ (13:15)
Жинхэнэ “Уолл стритийн чоно” Монголд ирнэ (12:15)
''Хатан туул'', ''МҮҮН'' хамтлагийнхан ДАШТ-д оролцох эрхээ өвөртөлжээ (12:07)
Өмнөговьчууд 3000 гаруй мод суулгав (11:55)
Төрийн өмчит компанийн ТУЗ-д хэн шургалдаг вэ (11:38)
Н.Алтанхуяг: Манай Засгийн газрын хувьд мөн ч их хусуулж, хуниуллаа (11:37)
Төрийн яамд агаарын бохирдлыг бууруулж чадах уу (11:21)
Машинтай болсноор өрхийн эмнэлгүүдийн чанар сайжрах уу (10:53)
Ц.Нямдорж: Н.Батбаярын үгээр явбал та нар сүйрнэ шүү (10:46)
Бондыг хянах бодлогын зөвлөл юу хийж байсан хэрэг вэ (10:21)
Хийморийн овооны хадаг яндрыг цэвэрлэнэ (10:17)
МИАТ дахин шинэ онгоцтой болно (10:17)
Тээврийн хэрэгслийн татвар хураалт энэ сарыг дуустал үргэлжилнэ (10:17)
Д.Эрдэнэбат гишүүн МАН-ынхны картыг сугалж “дэггүйтэв” (10:15)
ДЭМБ онц байдал зарлажээ (10:13)
Татвар төлөгчдөд зориулсан ухаалаг гар утасны программтай болно (10:04)
Сурталчилгаанаас болж хүн үхэх вий (09:57)
Д.Буянбал: Монголын төмөр нүүрснээс илүү үнэлэгдэнэ (09:50)
УИХ-ын чуулганы хуралдаан эхэллээ (09:48)
Хятад тоглоомуудыг хураажээ (09:42)
Будлиу Р.Бурмаа юу, мэдрэмжтэй Б.Мэдрээ юу? (09:38)
Өнөөдөр дараах газруудад цахилгааны хязгаарлалт хийнэ (09:33)
Соёмбот ууланд гарсан түймэр гадны нөлөөтэй байсан нь тогтоогджээ (09:32)
Ажилласан жил, нийгмийн даатгалын шимтгэл нөхөн тооцуулах иргэдийг ирэх сар хүртэл бүртгэнэ (09:29)
Канадын хөрөнгө оруулалтыг нэмэгдүүлэх чиглэлээр ажиллана (09:25)
LG-ийн ухаалаг гар утасны гол загварууд нь программ хангамжийн шинэчлэлтэй хамтаар KNOCK CODE™ функцийг хүлээн авна (09:18)
Цочир хүйтэрнэ (09:14)
Д.Эрдэнэтуул: Бид өдөрт 10 минут нар үздэг (09:09)
Нусаа гоожуулсан орос бакалтай жаалыг мундаг тамирчин болно гэж бодоогүй биз (08:59)
Д.Батмөнх: Эмийн бохир бизнесийг үндсээр нь таслан зогсооно (08:52)
Алдарт Г.Буяндоржид амьдралаа сүйтгүүлсэн хүмүүс (08:48)
Энэ жил 15 мянган өрхөд хүнсний талон олгожээ (08:44)
Ч.Хурц: Үндсэн хуульд оруулсан “Дордуулсан долоон заалт” төрийн дампуурлыг эхлүүлсэн (08:41)
Өнөөдөр болох үйл явдал (08:41)
BVO гэж бас юу вэ? (08:29)
Корнелус Гурлит 81 насандаа өөд боллоо (08:24)
Хууль бусаар мөнгө авдаг авто зогсоолуудыг хяналтандаа авъя (08:21)
Тайландын ерөнхий сайд хатагтай Инглик Шинаватра шүүхэд дуудагджээ (08:15)
Б.Бүлтэн:Манайд хяналтанд байсан нь үнэн (08:11)
Нохой жилтнээ аливаа үйлийг хийхэд эерэг сайн (07:50)
Банкууд дахь ам.долларын хадгаламж таван их наядад хүрчээ (07:49)
Улаанбаатарт 4-6 градус дулаан байна (07:48)


Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэлд olloo.mn хариуцлага хvлээхгvй болно.
ХХЗХ-ны журмын дагуу зvй зохисгvй зарим vг, хэллэгийг хязгаарласан тул ТА сэтгэгдэл бичихдээ хууль зvйн болон ёс суртахууны хэм хэмжээг хvндэтгэнэ vv. Хэм хэмжээг зөрчсөн сэтгэгдэлийг админ устгах эрхтэй. Сэтгэгдэлтэй холбоотой санал гомдолыг 772-01100 утсаар хvлээн авна.

Сэтгэгдэл Нэмэх
Таны Нэр:

Cэтгэгдэл: бичсэн: тэмдэгт / нэмж бичих боломжтой: тэмдэгт





dalan 202.180.216.226, 2014-05-07 13:36:10
УБ-ын Ц ахилгаан түгээх сүлжээ ТӨ ХК гэж бичвэл зөв

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


Zochin 103.26.192.146, 2014-05-07 13:45:19
Ygyi ee khariuts'san ajlaa khiij chaddag bol odoo yakhav. Daanch ene khymyys tiim chadvar baikhgyi. Uul n' TUZ-iin darga gishyyd gedeg chin' tukhain companiigaa strategiin udirdlagaar khangaj, companiig yr ashigtai udirdan ajilluulakh chig yyregtei baiguullaga yum bgaa yum. Daanch manaikhan zygeer l neg turiin baiguullagiin darga bolj bna gej oilgodog yum shig bgaan. Tegeed l asuudlaa ch medekhgyi ajlaa ch oilgokhgyi khymyys orj ireed nujignuulakh n' bujignuulj, idej uukh n' idej uuj ugnu duu khuurkhii.

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


Missy 188.143.232.27, 2017-01-16 08:34:31
I love these arstilec. How many words can a wordsmith smith?

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]