Видео | Онигоо | Хуулийн сан | Англи хэл | Санал асуулга | Лого цуглуулга | Тоглоом | Вирусээс хамгаалах | iPad & iPhone | Танилцая | Дуу хөгжим | Эротик

 

   он   


Улс тєрийн мэдээ : » Зөвхөн сайд нарын давхар дээлийг тайлмааргүй байна

2014-05-07 13:51:08 , Мэдээний дугаар: #1246676

Улсын Их хурал, Засгийн газрын гишүүдийн давхар дээлийг тайлах тухай асуудал яригдаад удаж байна. Гэхдээ хэн нэгний олон давхарлаж өмссөн хувцас биш гэдгийг наян настай буурлаас найман настай жаал хүртэл бүгд төвөггүйхэн тайлбарлах хэмжээний мэдээ мэдээлэл хэвлэлээр бичигдэж, цацагдаж байна.

Ер нь төрийн албан тушаалтнуудын давхар албан тушаал хаших явдлыг таслан зогсоох гээд байна гэж ойлгоод байгаа. УИХ-ын гишүүн хүн давхар Засгийн газрын гишүүний албан тушаал хашихаар төрийн ажил цалгардаж байна гэж тайлбарласан. Үүнтэй холбоотойгоор давхар дээл тайлдаг асуудал гарч ирсэн болов уу.

Тэгвэл яам, агентлагийн дарга удирдлагууд давхар алба хашвал түүнийг дээрх ангилалд хамааруулах уу. Мөн НИТХ, дүүрэг, хороо, аймаг, сумын тэргүүлэгч, төлөөлөгчид давхар албан тушаал хашч байгааг тооцох уу.

Эдгээр хүмүүс ч гэсэн давхар албан тушаал хашиж байгаагаас төрийн болоод улс орны ажил цалгардаж байна.

Жишээ нь: Манай өрхийн эмнэлгийн дарга хорооны иргэдийн хурлын тэргүүлэгч хэмээн эрхэм хүндтэй албыг давхар хашдаг. Үүнээс болоод иргэдийн эрүүл мэндийг сахин хамгаалахаас илүүтэйгээр сонгуульт ажилдаа идэвх санаачлагатай оролцдог. Өөрөөр хэлбэл өрхийн эмнэлэг дээр үзэгдэх нь ховор байдаг. Гэвч улсын төсвөөс өрхийн эмнэлгийн даргын цалинг давхар авсаар байгаа юм.

Арай дээгүүр ярьвал Төрийн өмчийн оролцоотой компаниудад Төлөөлөн удирдах зөвлөлийн дарга, гишүүн хийгээд явж байгаа Төрийн нарийнууд олон байна. Эрүүл мэндийн дэд сайд гэхэд л НИТХ-ын төлөөлөгч. Энэ мэт давхар давхар албан тушаал хашч, улсын төсвөөс цалинжаад явж байгаа хүмүүсийг яах вэ. Аль нэг ажлаа гаргуунд гаргаж тэр чинээгээрээ хохирол учир ч л байгаа. Тэгэхээр энд л давхар дээл тайлах тухай ярьмаар юм шиг.

Т.Ами
Оллоо.мн

URL:
Энэ мэдээг Bookmark-д хадгалах бол Ctrl+D

Таньд энэ мэдээ таалагдаж байвал Tweet, Like хийгээрэй.


Манай сайт танд таалагдаж байвал LIKE, Follow хийгээрэй. Танд баярлалаа.



Буцах | Хуудасны эхэнд | Хэвлэх  Хэвлэх |   Сэтгэгдэл нэмэх | Сэтгэгдэлийн журам | [ RSS хэрэглэх ]

« Ємнөх мэдээ Холбоотой мэдээ ( бусад ) Дараах мэдээ »
Тасганы овооноос МҮОНТВ рүү өгсдөг уулзварт явган зорчигчийн замыг гүйцээн тавих үүрэг өглөө 2014-05-07 13:50
.............................................................
Энэ сарын 9-нд цэрэг татлага эхэлнэ 2014-05-07 13:34
.............................................................
Хамгаалалтын зурваст зөрчил илрүүлжээ 2014-05-07 13:30
Үндсэн хуулийн “дордуулсан долоон заалт”-ыг өөрчилж, “Давхар дээл”-ийг тайлах уу 2014-05-02 09:27
.............................................................
"Давхар дээл" тайлах хуулийг батлахыг дэмжээгүй гишүүд хэн хэн байв 2014-05-01 17:29
.............................................................
“Давхар дээл” тайлах хуулийн төслийг баталсангүй 2014-05-01 14:47
“Улаанбаатар-Марафон” олон улсын гүйлтийн тэмцээн ирэх сарын 07-нд болно 2014-05-07 13:53
.............................................................
“Төрөөс хүмүүнлэгийн талаар баримтлах бодлого” сэдэвт нээлттэй хэлэлцүүлэг болов 2014-05-07 14:11
.............................................................
Арьс ширний боловсруулах үйлдвэрийг 2016 онд ашиглалтанд оруулахаар төлөвлөжээ 2014-05-07 15:27
Кевин Дурант улирлын үнэ цэнэтэй тоглогч боллоо (19:32)
Анжелина Жоли, Брэд Питт дахин хамтарч кинонд тоглоно (19:29)
Төрөөс боловсролын талаар баримтлах бодлогын төслийг хэлэлцэх асуудлыг долоо хоногоор хойшлууллаа (18:54)
Ашигт малтмалын хуулийг дэмжлээ (18:03)
Нийслэлийн хэмжээнд таван хэсэгт зам хаажээ (17:45)
НШГА-аас шүүхийн шийдвэрийг албадан гүйцэтгэж, Лениний музейг чөлөөллөө (17:07)
Энхтайваны өргөн чөлөөнд 25 мянган мод тарьжээ (17:03)
Бразилчууд цэнгэлдэх хүрээлэнгүүдээ амжиж ашиглалтад оруулах нь эргэлзээтэй байна (16:43)
Оршуулгын газрын хамгаалалтыг сайжруулах асуудлуудыг хэлэлцэнэ (16:19)
Ц.Оюунгэрэл сайд “хэрээ” биш (16:11)
Дэлхийн залуучуудын чуулган нээлтээ хийлээ (16:09)
Бурхан багшийн их дүйчин өдөр энэ сарын 14-нд тохионо (16:05)
Хороор “занималдагч” (15:55)
Ч.Баттуулын ялыг хэвээр үлдээлээ (15:51)
Зочид давамгайлсан хоёрдугаар шат (15:39)
Одесст 116 хүн амь үрэгдсэн гэжээ (15:36)
Даварсаар даварсаар Давгын оронд (15:32)
Л.Эрдэнэчимэг бүлгийн даргадаа хариуцлага тооцуулахыг хүсчээ (15:29)
Арьс ширний боловсруулах үйлдвэрийг 2016 онд ашиглалтанд оруулахаар төлөвлөжээ (15:27)
“Төрөөс хүмүүнлэгийн талаар баримтлах бодлого” сэдэвт нээлттэй хэлэлцүүлэг болов (14:11)
“Улаанбаатар-Марафон” олон улсын гүйлтийн тэмцээн ирэх сарын 07-нд болно (13:53)
Зөвхөн сайд нарын давхар дээлийг тайлмааргүй байна (13:51)
Тасганы овооноос МҮОНТВ рүү өгсдөг уулзварт явган зорчигчийн замыг гүйцээн тавих үүрэг өглөө (13:50)
Энэ сарын 9-нд цэрэг татлага эхэлнэ (13:34)
Хамгаалалтын зурваст зөрчил илрүүлжээ (13:30)
Чөлөөт бөхийн шинэчлэгдсэн чансаагаар манай бөхчүүд дээгүүр бичигджээ (13:15)
Жинхэнэ “Уолл стритийн чоно” Монголд ирнэ (12:15)
''Хатан туул'', ''МҮҮН'' хамтлагийнхан ДАШТ-д оролцох эрхээ өвөртөлжээ (12:07)
Өмнөговьчууд 3000 гаруй мод суулгав (11:55)
Төрийн өмчит компанийн ТУЗ-д хэн шургалдаг вэ (11:38)
Н.Алтанхуяг: Манай Засгийн газрын хувьд мөн ч их хусуулж, хуниуллаа (11:37)
Төрийн яамд агаарын бохирдлыг бууруулж чадах уу (11:21)
Машинтай болсноор өрхийн эмнэлгүүдийн чанар сайжрах уу (10:53)
Ц.Нямдорж: Н.Батбаярын үгээр явбал та нар сүйрнэ шүү (10:46)
Бондыг хянах бодлогын зөвлөл юу хийж байсан хэрэг вэ (10:21)
Хийморийн овооны хадаг яндрыг цэвэрлэнэ (10:17)
МИАТ дахин шинэ онгоцтой болно (10:17)
Тээврийн хэрэгслийн татвар хураалт энэ сарыг дуустал үргэлжилнэ (10:17)
Д.Эрдэнэбат гишүүн МАН-ынхны картыг сугалж “дэггүйтэв” (10:15)
ДЭМБ онц байдал зарлажээ (10:13)
Татвар төлөгчдөд зориулсан ухаалаг гар утасны программтай болно (10:04)
Сурталчилгаанаас болж хүн үхэх вий (09:57)
Д.Буянбал: Монголын төмөр нүүрснээс илүү үнэлэгдэнэ (09:50)
УИХ-ын чуулганы хуралдаан эхэллээ (09:48)
Хятад тоглоомуудыг хураажээ (09:42)
Будлиу Р.Бурмаа юу, мэдрэмжтэй Б.Мэдрээ юу? (09:38)
Өнөөдөр дараах газруудад цахилгааны хязгаарлалт хийнэ (09:33)
Соёмбот ууланд гарсан түймэр гадны нөлөөтэй байсан нь тогтоогджээ (09:32)
Ажилласан жил, нийгмийн даатгалын шимтгэл нөхөн тооцуулах иргэдийг ирэх сар хүртэл бүртгэнэ (09:29)
Канадын хөрөнгө оруулалтыг нэмэгдүүлэх чиглэлээр ажиллана (09:25)
LG-ийн ухаалаг гар утасны гол загварууд нь программ хангамжийн шинэчлэлтэй хамтаар KNOCK CODE™ функцийг хүлээн авна (09:18)
Цочир хүйтэрнэ (09:14)
Д.Эрдэнэтуул: Бид өдөрт 10 минут нар үздэг (09:09)
Нусаа гоожуулсан орос бакалтай жаалыг мундаг тамирчин болно гэж бодоогүй биз (08:59)
Д.Батмөнх: Эмийн бохир бизнесийг үндсээр нь таслан зогсооно (08:52)
Алдарт Г.Буяндоржид амьдралаа сүйтгүүлсэн хүмүүс (08:48)
Энэ жил 15 мянган өрхөд хүнсний талон олгожээ (08:44)
Ч.Хурц: Үндсэн хуульд оруулсан “Дордуулсан долоон заалт” төрийн дампуурлыг эхлүүлсэн (08:41)
Өнөөдөр болох үйл явдал (08:41)
BVO гэж бас юу вэ? (08:29)
Корнелус Гурлит 81 насандаа өөд боллоо (08:24)
Хууль бусаар мөнгө авдаг авто зогсоолуудыг хяналтандаа авъя (08:21)
Тайландын ерөнхий сайд хатагтай Инглик Шинаватра шүүхэд дуудагджээ (08:15)
Б.Бүлтэн:Манайд хяналтанд байсан нь үнэн (08:11)
Нохой жилтнээ аливаа үйлийг хийхэд эерэг сайн (07:50)
Банкууд дахь ам.долларын хадгаламж таван их наядад хүрчээ (07:49)
Улаанбаатарт 4-6 градус дулаан байна (07:48)


Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэлд olloo.mn хариуцлага хvлээхгvй болно.
ХХЗХ-ны журмын дагуу зvй зохисгvй зарим vг, хэллэгийг хязгаарласан тул ТА сэтгэгдэл бичихдээ хууль зvйн болон ёс суртахууны хэм хэмжээг хvндэтгэнэ vv. Хэм хэмжээг зөрчсөн сэтгэгдэлийг админ устгах эрхтэй. Сэтгэгдэлтэй холбоотой санал гомдолыг 772-01100 утсаар хvлээн авна.

Сэтгэгдэл Нэмэх
Таны Нэр:

Cэтгэгдэл: бичсэн: тэмдэгт / нэмж бичих боломжтой: тэмдэгт





zochin 202.70.44.238, 2014-05-07 15:25:00
Энэ үнэн шүү.Давхар дээлийг тайлуулах нь туйлын зөв.Төрийн алба хашаад давхар хувийн байгууллагаа удирдаж яваа шуналтнууд байнаа.Гантөмөр сайд танил тал найз нөхөддөө албан тушаал бэлэглэсэн түүний нэг нь Багшийн Мэргэжил дээшлүүлэх институтийн захирал Сүглэгмаа юм.Багшилж үзээгүй байж багш нарыг удирдана гээд л бодохоор ойлгожтой.

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


    Зочин 27.123.214.110, 2014-05-07 17:23:37
    Оо! Тийм уу?! Яамаа олигтойхон аваад явчихаж чадахгуй байж муу юмыг нь болохоор аль эрт сурчихсан хэрэгжуулж эхэлсэн аан?! Ер нь АН-ын нэг хэдэн нохдоос авах барьцтай юм даанч алгаа?!

    [ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


ШДТ 180.235.179.232, 2014-05-07 21:27:56
Давхар дээлийг бүх шатанд тайлах нь зөв.Тэгэж байж өөрт оногдсон ажлаа ,хүлээсэн үүргээ доривтой
дээлтэй байна гэдэг бол хоёр ажлын дунд алцагнасан ажил цалгардуулсан хариуцлаггүй эрхмүүд олширч байгаа юм.

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


ШДТ 180.235.179.232, 2014-05-07 21:29:57
Давхар дээлийг бүх шатанд тайлах нь зөв.Тэгэж байж өөрт оногдсон ажлаа ,хүлээсэн үүргээ доривтой
дээлтэй байна гэдэг бол хоёр ажлын дунд алцагнасан ажил цалгардуулсан хариуцлаггүй эрхмүүд олширч байгаа юм.

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


ШДТ 180.235.179.232, 2014-05-07 21:31:01
Яагаад бичсэн үг хасагдаж гараад байна.

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


ШДТ 180.235.179.232, 2014-05-07 21:32:49
Давхар дээлийг бүх шатанд тайлах нь зөв. Тэгэж байж өөрт оногдсон ажлаа ,хүлээсэн үүргээ доривтой хэрэгжүүлнэ. Давхар дээлтэй байна гэдэг бол хоёр ажлын дунд алцагнасан ажил цалгардуулсан хариуцлаггүй эрхмүүд олширч байгаа юм.

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


Augustina 188.143.232.32, 2016-05-18 10:23:31
That's an inventive answer to an inetnestirg question

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]