Видео | Онигоо | Хуулийн сан | Англи хэл | Санал асуулга | Лого цуглуулга | Тоглоом | Вирусээс хамгаалах | iPad & iPhone | Танилцая | Дуу хөгжим | Эротик

 

   он   


Намууд : » Даварсаар даварсаар Давгын оронд

2014-05-07 15:32:26 , Мэдээний дугаар: #1246683

УИХ-ын 2012 оны сон­гуулийн өмнө хуульдаа өөрч­лөлт оруулан байж улстөр дэх эмэгтэйчүүдийн тоог нэмэгдүүлсэн. Харамсалтай нь өдгөө нийгэмд эерэг нөлөө үзүүлэхэд тус дэм болох ёс­той эмэгтэйчүүд маань сан­дал суудлын хэрүүл хий­гээд сөхөө алга. Өөрөөр хэлбэл төрд олонхыг бүрдүүлж буй АН-ын бүсгүйчүүд өөр хоо­рондоо хэвлэлээр хэрүүл хийж эхэллээ. УИХ-ын гишүүн Р.Бурмаа “дав­хар дээл” тайлах эсэх асууд­лаар намынхаа эсрэг байр суурьтай байгаагаа илэр­хийлснээс хойш энэ бүх үйл явц олны өмнө дэлгэгдсэн гэхэд хилсдэхгүй. Ядахад түүнд өөрт нь ч хэлэлгүйгээр намынх нь Хяналтын зөвлөлийнхөн хуралдаж, “УИХ-д намын жагсаалтаар ги­­­шүүн болсон учраас наад нөхрөө хөөх нь зүйтэй” гэсэн шийдвэрийг гаргачихсан. Мэ­дээж парламентад ги­шүүн болж, бүр цаашлаад Өргөдөл гомдлын байнгын хороог тэргүүлж байгаа хүний хувьд Р.Бурмаа ги­шүүн өөрийнх асуудлыг эзгүйчилж, амралтын өд­рөөр шийдвэрлэсэнд ихэд бухимдсан. Асуудлыг нааш­­­тайгаар шийдэх биз хэ­­мээн харзнах зуурт нь АН-ын генсек Ц.Оюундарь “Жагсаалтаар орж ирсэн ги­шүүн намын шийдвэрээ л дагах ёстой” гэх мэдэглдийг хийж, цаад утгаараа яасан ч бидний зөв гэдэг санаагаа илэрхийлчихээд байгаа юм. Мэдээж түүний хувьд тө­­рийн эрх барьж намын буй намын гал тогоог барьж байгаа учраас аливаа асуу­далд гишүүдтэйгээ ха­­туухан хариуцлага тоо­цо­хоос аргагүй. Гэхдээ АН-ын хариуцлагын журамд заас­наар бол Р.Бурмаа ги­шүүний асуудлыг эхлээд Хяналтын ерөнхий хорооны шийдэж, дараа нь Үндэсний зөвлөлдөх хороо хуралдан баталгаажуулж, хүчин тө­гөлдөр болгох учиртай. Өөрөөр хэлбэл эцсийн шийд­вэр гараагүй байгаа гэсэн үг.

Гэтэл Р.Бурмаа гишүүн “УИХ-ын гишүүн, ард түм­ний элчийн хувьд нийт иргэн, улсын ашиг со­­нирхлыг эрхэмлэн, тө­рийн хуулийг дээдлэн са­хиж, гишүүний үүргээ чин шударгаар биелүүлнэ. Үндсэн хуулиас дээгүүр дав­сан намын дүрэм байдаг гэд­гийг би сая л мэдлээ” гэж мэдэгдээд байгаа.

Ёстой л гээнэ дээ ч бий, гооно доо ч бий гэгчээр хэн, хэн нь өөрийнхөө зөв болгож ойлгуулахаар зүтгэж байна. Хэдийгээр өнгөц харахад АН дотооддоо хагаралдаж байгаа мэт боловч “мал тэжээвэл ам тосдоно, хүн тэжээвэл толгой цусдана” гэдгийг бодитоор мэдрүүлэв. УИХ-д нэр дэвшихийн тулд намын гишүүд дотооддоо хэчнээн маргалдаж, мэт­гэл­цэж, их хэмжээний мөнгө төгрөгийн хандив өгч сүйд болдгийг ард түмэн аль хэдийн мэддэг болсон. Яг л энэ зарчмаар өнгөрсөн удаа­гийн сонгуульд нэр дэв­ших үйл явц өрнөж, АН эмэгтэйчүүддээ боломж ол­госон. Тиймдээ арай олон хүний санал авснаараа Р.Бурмаа УИХ-ын гишүүн бо­лох хувь тохиосон.

Тэр­бээр АН-ын анхдагч ги­шүүн ч биш, замын дундаас заяагаа холбогсодын нэг. Өөрөөр хэлбэл түүнийг олон нийт “Сонгогчдын бо­­ловсрол төв”-ийн тэр­гүүн гэдгээр нь л мэднэ. Тиймдээ ч мань гишүүн 2012 оны сонгуулийн хуульд орсон холимог сис­те­­мийг мэдэхийн дээдээр мэ­­дэж, намын жаг­саалтаар пар­ламентад орсон ги­шүү­ний толгойг “илэх” цоор­хой байгааг ажиг­лачихсан байсан гэсэн үг.

Р.Бурмаа гишүүн “давхар дээл” тайлахыг дэмжсэн нь Засгийн газрыг огцруулах шийдвэрт санал өгсөн гэсэн үг. Цаад утгаараа Засгийн газрыг тогтвортой байлгах сонирхол түүнд алга. Тэ­жээсэн бяруу тэрэг эвддэг гэгчээр 2012 оны сонгуулиас өнөөг хүртэл замнаж ирсэн амжилтаа өдгөө нурааж уна­гахад гар бие оролцохоор зэхэж байгаагаас ялгаагүй харагдаж байгаа юм. Тэгээгүйсэн бол асуудлын гол нь юундаа байгаад, Зас­гийн газрыг унагавал ямар ашигтай вэ гэдгийг тайл­барлах учиртай. Нэгэнт хөдөлчихсөн галт тэргийг замын дунд зогсоовол хэсэг хугацаанд хурдаа авах гэж цаг алддаг. Түүн шиг л Зас­гийн газрыг одоо “татаад уна­гачихлаа” гэхэд орных нь бүтцийг бүрдүүлэх болон хийж эхлүүлсэн ажлууд нь ч талаар өнгөрөх уршигтай. Үүнийг Р.Бурмаа гишүүн маш сайн мэдэж баймаар.

Харамсалтай нь Р.Бурмаа гишүүн эрсдлийг тоо­цохоос түрүүлж, “Тө­рийн сүлдэндээ тангараг өр­гө­сөн хүн. Жагсаалт, тойр­­гийн гишүүн гэсэн ял­гаа зааг байхгүй. УИХ-ын гишүүнийг эргүүлэн татах тодорхой заалт байдаг” хэ­мээн өөрийгөө өмгөөлж суугаа нь зүйд нийцнэ гэж үү.

Нөгөөтэйгүүр нам­даа элссэн түүнд итгэж, жаг­саалтын аравдугаарт баг­таасан АН-ынхны хохь ч юм шиг. Юутай ч Р.Бурмаа ги­шүүний энэхүү үйлдлийг харах нь ээ “Хойноос ирээд хот минийх, хотонд ороод хонь минийх” гэдэг үгийг эрхгүй сануулаад байх шиг.

Б.Төгөлдөр

URL:
Энэ мэдээг Bookmark-д хадгалах бол Ctrl+D

Таньд энэ мэдээ таалагдаж байвал Tweet, Like хийгээрэй.


Манай сайт танд таалагдаж байвал LIKE, Follow хийгээрэй. Танд баярлалаа.



Буцах | Хуудасны эхэнд | Хэвлэх  Хэвлэх |   Сэтгэгдэл нэмэх | Сэтгэгдэлийн журам | [ RSS хэрэглэх ]

« Ємнөх мэдээ Холбоотой мэдээ ( бусад ) Дараах мэдээ »
Л.Эрдэнэчимэг бүлгийн даргадаа хариуцлага тооцуулахыг хүсчээ 2014-05-07 15:29
.............................................................
Арьс ширний боловсруулах үйлдвэрийг 2016 онд ашиглалтанд оруулахаар төлөвлөжээ 2014-05-07 15:27
.............................................................
“Төрөөс хүмүүнлэгийн талаар баримтлах бодлого” сэдэвт нээлттэй хэлэлцүүлэг болов 2014-05-07 14:11
Эмэгтэй гишүүдийг ''элэг бариад'' байгаа юм биш үү 2014-05-05 08:50
.............................................................
УИХ-ын гишүүд Засгийн газрыг тогтвортой ажиллуулах сонирхолтой байна 2014-05-02 08:19
.............................................................
"Давхар дээл" тайлах хуулийг батлахыг дэмжээгүй гишүүд хэн хэн байв 2014-05-01 17:29
Одесст 116 хүн амь үрэгдсэн гэжээ 2014-05-07 15:36
.............................................................
Зочид давамгайлсан хоёрдугаар шат 2014-05-07 15:39
.............................................................
Ч.Баттуулын ялыг хэвээр үлдээлээ 2014-05-07 15:51
Кевин Дурант улирлын үнэ цэнэтэй тоглогч боллоо (19:32)
Анжелина Жоли, Брэд Питт дахин хамтарч кинонд тоглоно (19:29)
Төрөөс боловсролын талаар баримтлах бодлогын төслийг хэлэлцэх асуудлыг долоо хоногоор хойшлууллаа (18:54)
Ашигт малтмалын хуулийг дэмжлээ (18:03)
Нийслэлийн хэмжээнд таван хэсэгт зам хаажээ (17:45)
НШГА-аас шүүхийн шийдвэрийг албадан гүйцэтгэж, Лениний музейг чөлөөллөө (17:07)
Энхтайваны өргөн чөлөөнд 25 мянган мод тарьжээ (17:03)
Бразилчууд цэнгэлдэх хүрээлэнгүүдээ амжиж ашиглалтад оруулах нь эргэлзээтэй байна (16:43)
Оршуулгын газрын хамгаалалтыг сайжруулах асуудлуудыг хэлэлцэнэ (16:19)
Ц.Оюунгэрэл сайд “хэрээ” биш (16:11)
Дэлхийн залуучуудын чуулган нээлтээ хийлээ (16:09)
Бурхан багшийн их дүйчин өдөр энэ сарын 14-нд тохионо (16:05)
Хороор “занималдагч” (15:55)
Ч.Баттуулын ялыг хэвээр үлдээлээ (15:51)
Зочид давамгайлсан хоёрдугаар шат (15:39)
Одесст 116 хүн амь үрэгдсэн гэжээ (15:36)
Даварсаар даварсаар Давгын оронд (15:32)
Л.Эрдэнэчимэг бүлгийн даргадаа хариуцлага тооцуулахыг хүсчээ (15:29)
Арьс ширний боловсруулах үйлдвэрийг 2016 онд ашиглалтанд оруулахаар төлөвлөжээ (15:27)
“Төрөөс хүмүүнлэгийн талаар баримтлах бодлого” сэдэвт нээлттэй хэлэлцүүлэг болов (14:11)
“Улаанбаатар-Марафон” олон улсын гүйлтийн тэмцээн ирэх сарын 07-нд болно (13:53)
Зөвхөн сайд нарын давхар дээлийг тайлмааргүй байна (13:51)
Тасганы овооноос МҮОНТВ рүү өгсдөг уулзварт явган зорчигчийн замыг гүйцээн тавих үүрэг өглөө (13:50)
Энэ сарын 9-нд цэрэг татлага эхэлнэ (13:34)
Хамгаалалтын зурваст зөрчил илрүүлжээ (13:30)
Чөлөөт бөхийн шинэчлэгдсэн чансаагаар манай бөхчүүд дээгүүр бичигджээ (13:15)
Жинхэнэ “Уолл стритийн чоно” Монголд ирнэ (12:15)
''Хатан туул'', ''МҮҮН'' хамтлагийнхан ДАШТ-д оролцох эрхээ өвөртөлжээ (12:07)
Өмнөговьчууд 3000 гаруй мод суулгав (11:55)
Төрийн өмчит компанийн ТУЗ-д хэн шургалдаг вэ (11:38)
Н.Алтанхуяг: Манай Засгийн газрын хувьд мөн ч их хусуулж, хуниуллаа (11:37)
Төрийн яамд агаарын бохирдлыг бууруулж чадах уу (11:21)
Машинтай болсноор өрхийн эмнэлгүүдийн чанар сайжрах уу (10:53)
Ц.Нямдорж: Н.Батбаярын үгээр явбал та нар сүйрнэ шүү (10:46)
Бондыг хянах бодлогын зөвлөл юу хийж байсан хэрэг вэ (10:21)
Хийморийн овооны хадаг яндрыг цэвэрлэнэ (10:17)
МИАТ дахин шинэ онгоцтой болно (10:17)
Тээврийн хэрэгслийн татвар хураалт энэ сарыг дуустал үргэлжилнэ (10:17)
Д.Эрдэнэбат гишүүн МАН-ынхны картыг сугалж “дэггүйтэв” (10:15)
ДЭМБ онц байдал зарлажээ (10:13)
Татвар төлөгчдөд зориулсан ухаалаг гар утасны программтай болно (10:04)
Сурталчилгаанаас болж хүн үхэх вий (09:57)
Д.Буянбал: Монголын төмөр нүүрснээс илүү үнэлэгдэнэ (09:50)
УИХ-ын чуулганы хуралдаан эхэллээ (09:48)
Хятад тоглоомуудыг хураажээ (09:42)
Будлиу Р.Бурмаа юу, мэдрэмжтэй Б.Мэдрээ юу? (09:38)
Өнөөдөр дараах газруудад цахилгааны хязгаарлалт хийнэ (09:33)
Соёмбот ууланд гарсан түймэр гадны нөлөөтэй байсан нь тогтоогджээ (09:32)
Ажилласан жил, нийгмийн даатгалын шимтгэл нөхөн тооцуулах иргэдийг ирэх сар хүртэл бүртгэнэ (09:29)
Канадын хөрөнгө оруулалтыг нэмэгдүүлэх чиглэлээр ажиллана (09:25)
LG-ийн ухаалаг гар утасны гол загварууд нь программ хангамжийн шинэчлэлтэй хамтаар KNOCK CODE™ функцийг хүлээн авна (09:18)
Цочир хүйтэрнэ (09:14)
Д.Эрдэнэтуул: Бид өдөрт 10 минут нар үздэг (09:09)
Нусаа гоожуулсан орос бакалтай жаалыг мундаг тамирчин болно гэж бодоогүй биз (08:59)
Д.Батмөнх: Эмийн бохир бизнесийг үндсээр нь таслан зогсооно (08:52)
Алдарт Г.Буяндоржид амьдралаа сүйтгүүлсэн хүмүүс (08:48)
Энэ жил 15 мянган өрхөд хүнсний талон олгожээ (08:44)
Ч.Хурц: Үндсэн хуульд оруулсан “Дордуулсан долоон заалт” төрийн дампуурлыг эхлүүлсэн (08:41)
Өнөөдөр болох үйл явдал (08:41)
BVO гэж бас юу вэ? (08:29)
Корнелус Гурлит 81 насандаа өөд боллоо (08:24)
Хууль бусаар мөнгө авдаг авто зогсоолуудыг хяналтандаа авъя (08:21)
Тайландын ерөнхий сайд хатагтай Инглик Шинаватра шүүхэд дуудагджээ (08:15)
Б.Бүлтэн:Манайд хяналтанд байсан нь үнэн (08:11)
Нохой жилтнээ аливаа үйлийг хийхэд эерэг сайн (07:50)
Банкууд дахь ам.долларын хадгаламж таван их наядад хүрчээ (07:49)
Улаанбаатарт 4-6 градус дулаан байна (07:48)


Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэлд olloo.mn хариуцлага хvлээхгvй болно.
ХХЗХ-ны журмын дагуу зvй зохисгvй зарим vг, хэллэгийг хязгаарласан тул ТА сэтгэгдэл бичихдээ хууль зvйн болон ёс суртахууны хэм хэмжээг хvндэтгэнэ vv. Хэм хэмжээг зөрчсөн сэтгэгдэлийг админ устгах эрхтэй. Сэтгэгдэлтэй холбоотой санал гомдолыг 772-01100 утсаар хvлээн авна.

Сэтгэгдэл Нэмэх
Таны Нэр:

Cэтгэгдэл: бичсэн: тэмдэгт / нэмж бичих боломжтой: тэмдэгт





энэ үү 103.26.194.2, 2014-05-07 15:37:50
түмэн олон энэ бурмаа гэдэг нөхрийг урд нь сонгодоггүй байсан нь ийм л нөхөр байсныг мэдээд байж.

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


сара 202.21.118.98, 2014-05-07 16:09:53
Бурмаа гишүүны зөвөө

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


zocin 83.11.180.67, 2014-05-07 16:14:57
iim hubia hiceesen bertegczingyydees ardczilsan nam salmaar um,hubia bodson deegyr tolgoityyd uls ornihoo erh aszgiig hezee bodoz bailaa,uureer helwel urwagcz gesen yg,odoo iimerhyy heryylcz awgai gaas eh ornoo geh setgeltei ulsaa hugzuulie gesen zorilgotoi hyniig ih huraldaa suulgaz baimaar um.hudlaa meden budilagcz nar hereggyi ,ulsiin hugzild teeg sadaa bolz baina

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


АН-ын гишүүн 202.170.69.196, 2014-05-07 16:26:48
АН-ыг үүсгэлцсэн Бурмаагийн орон дээр зуурдын амраг Оюундарь гараад суучихсан юм бишүү.

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


BBD 202.179.10.34, 2014-05-07 17:50:36
Davarsaar ch bish dee.AN-d tegeed dahij hun elsej ter elessen hun n namiin zaaguuraar hodlohgui bol bolohgui n ee. Hoid solongos yum bish uu ene AN chin. Ehnii 4-n jildee namaa dahival mongoliig iim bolgoh n ee aimaar yum medlee.

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


зөв 103.26.194.27, 2014-05-07 21:15:57
Бурмаа чинь харин ухаан орсон юм биш үү зөв хө

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]