Видео | Онигоо | Хуулийн сан | Англи хэл | Санал асуулга | Лого цуглуулга | Тоглоом | Вирусээс хамгаалах | iPad & iPhone | Танилцая | Дуу хөгжим | Эротик

 

   он   


Шар хуудас : » Ц.Оюунгэрэл сайд “хэрээ” биш

2014-05-07 16:11:54 , Мэдээний дугаар: #1246690

ҮХАА-н сайд Х.Баттулга “давхар дээл”-ээ тайлах хүсэлтээ өгсөн биш, эргэн тойрны зарим хүнийг хөлдөө чирээд сүйд болох нь. Олон нийтийн дунд Зам тээврийн сайд тэргүүтэй хүмүүс Х.Баттулга гишүүнтэй адил өөрсдөө хүсэлтээ өгнө хэмээн учиргүй саймшрах болсон. Тэдний нэг нь ССАЖ-ын сайд Ц.Оюунгэрэл. Ёстой л унаад байхаар унжаад ирээсэй гэдэг шиг нэгэнт огцруулж чадахгүй болохоор өөрсдөөр нь хүсэлтийг нь өгүүлж, дан дээлтнүүд болгохоор “онгироож” байгаа бололтой.

Тиймдээ ч Ц.Оюунгэрэл сайдыг олон нийтийн мэдээллийн хэрэгсэлээр ч, цахим сүлжээгээр ч тайван суулгахаа байсан гэнэ. Хүсэлтээ хэ­зээ өгөх юм бэ, өгчихсөн юм уу гэх зэргээр байнга шахам асуух болжээ.

Арга ядсан Ц.Оюунгэрэл сайд “би заавал өгөх ёстой юу” хэмээн бусдаас асуусан сурагтай. Эрхээ биш “Батаарын яам”-ны сайд “Галууг дуурайж хэрээ хөлөө хөлдөөнө” гэдгийг санаж, өөрөө Х.Баттулга сайдыг дуурайвал эвгүйтэнэ гэдгээ мэдэх байлгүй дээ.

URL:
Энэ мэдээг Bookmark-д хадгалах бол Ctrl+D

Таньд энэ мэдээ таалагдаж байвал Tweet, Like хийгээрэй.


Манай сайт танд таалагдаж байвал LIKE, Follow хийгээрэй. Танд баярлалаа.



Буцах | Хуудасны эхэнд | Хэвлэх  Хэвлэх |   Сэтгэгдэл нэмэх | Сэтгэгдэлийн журам | [ RSS хэрэглэх ]

« Ємнөх мэдээ Холбоотой мэдээ ( бусад ) Дараах мэдээ »
Дэлхийн залуучуудын чуулган нээлтээ хийлээ 2014-05-07 16:09
.............................................................
Бурхан багшийн их дүйчин өдөр энэ сарын 14-нд тохионо 2014-05-07 16:05
.............................................................
Хороор “занималдагч” 2014-05-07 15:55
Хүүхдэд зориулсан садар самуун цувралуудыг болиулаач, Ц.Оюунгэрэл сайд аа 2014-03-19 08:59
.............................................................
Ц.Оюунгэрэл сайдын хэрүүлч дүү 2014-03-06 08:27
.............................................................
Ц.Оюунгэрэл сайдын жиргээч, инженер дүүг ажлаас нь халжээ 2014-03-03 08:21
Оршуулгын газрын хамгаалалтыг сайжруулах асуудлуудыг хэлэлцэнэ 2014-05-07 16:19
.............................................................
Бразилчууд цэнгэлдэх хүрээлэнгүүдээ амжиж ашиглалтад оруулах нь эргэлзээтэй байна 2014-05-07 16:43
.............................................................
Энхтайваны өргөн чөлөөнд 25 мянган мод тарьжээ 2014-05-07 17:03
Кевин Дурант улирлын үнэ цэнэтэй тоглогч боллоо (19:32)
Анжелина Жоли, Брэд Питт дахин хамтарч кинонд тоглоно (19:29)
Төрөөс боловсролын талаар баримтлах бодлогын төслийг хэлэлцэх асуудлыг долоо хоногоор хойшлууллаа (18:54)
Ашигт малтмалын хуулийг дэмжлээ (18:03)
Нийслэлийн хэмжээнд таван хэсэгт зам хаажээ (17:45)
НШГА-аас шүүхийн шийдвэрийг албадан гүйцэтгэж, Лениний музейг чөлөөллөө (17:07)
Энхтайваны өргөн чөлөөнд 25 мянган мод тарьжээ (17:03)
Бразилчууд цэнгэлдэх хүрээлэнгүүдээ амжиж ашиглалтад оруулах нь эргэлзээтэй байна (16:43)
Оршуулгын газрын хамгаалалтыг сайжруулах асуудлуудыг хэлэлцэнэ (16:19)
Ц.Оюунгэрэл сайд “хэрээ” биш (16:11)
Дэлхийн залуучуудын чуулган нээлтээ хийлээ (16:09)
Бурхан багшийн их дүйчин өдөр энэ сарын 14-нд тохионо (16:05)
Хороор “занималдагч” (15:55)
Ч.Баттуулын ялыг хэвээр үлдээлээ (15:51)
Зочид давамгайлсан хоёрдугаар шат (15:39)
Одесст 116 хүн амь үрэгдсэн гэжээ (15:36)
Даварсаар даварсаар Давгын оронд (15:32)
Л.Эрдэнэчимэг бүлгийн даргадаа хариуцлага тооцуулахыг хүсчээ (15:29)
Арьс ширний боловсруулах үйлдвэрийг 2016 онд ашиглалтанд оруулахаар төлөвлөжээ (15:27)
“Төрөөс хүмүүнлэгийн талаар баримтлах бодлого” сэдэвт нээлттэй хэлэлцүүлэг болов (14:11)
“Улаанбаатар-Марафон” олон улсын гүйлтийн тэмцээн ирэх сарын 07-нд болно (13:53)
Зөвхөн сайд нарын давхар дээлийг тайлмааргүй байна (13:51)
Тасганы овооноос МҮОНТВ рүү өгсдөг уулзварт явган зорчигчийн замыг гүйцээн тавих үүрэг өглөө (13:50)
Энэ сарын 9-нд цэрэг татлага эхэлнэ (13:34)
Хамгаалалтын зурваст зөрчил илрүүлжээ (13:30)
Чөлөөт бөхийн шинэчлэгдсэн чансаагаар манай бөхчүүд дээгүүр бичигджээ (13:15)
Жинхэнэ “Уолл стритийн чоно” Монголд ирнэ (12:15)
''Хатан туул'', ''МҮҮН'' хамтлагийнхан ДАШТ-д оролцох эрхээ өвөртөлжээ (12:07)
Өмнөговьчууд 3000 гаруй мод суулгав (11:55)
Төрийн өмчит компанийн ТУЗ-д хэн шургалдаг вэ (11:38)
Н.Алтанхуяг: Манай Засгийн газрын хувьд мөн ч их хусуулж, хуниуллаа (11:37)
Төрийн яамд агаарын бохирдлыг бууруулж чадах уу (11:21)
Машинтай болсноор өрхийн эмнэлгүүдийн чанар сайжрах уу (10:53)
Ц.Нямдорж: Н.Батбаярын үгээр явбал та нар сүйрнэ шүү (10:46)
Бондыг хянах бодлогын зөвлөл юу хийж байсан хэрэг вэ (10:21)
Хийморийн овооны хадаг яндрыг цэвэрлэнэ (10:17)
МИАТ дахин шинэ онгоцтой болно (10:17)
Тээврийн хэрэгслийн татвар хураалт энэ сарыг дуустал үргэлжилнэ (10:17)
Д.Эрдэнэбат гишүүн МАН-ынхны картыг сугалж “дэггүйтэв” (10:15)
ДЭМБ онц байдал зарлажээ (10:13)
Татвар төлөгчдөд зориулсан ухаалаг гар утасны программтай болно (10:04)
Сурталчилгаанаас болж хүн үхэх вий (09:57)
Д.Буянбал: Монголын төмөр нүүрснээс илүү үнэлэгдэнэ (09:50)
УИХ-ын чуулганы хуралдаан эхэллээ (09:48)
Хятад тоглоомуудыг хураажээ (09:42)
Будлиу Р.Бурмаа юу, мэдрэмжтэй Б.Мэдрээ юу? (09:38)
Өнөөдөр дараах газруудад цахилгааны хязгаарлалт хийнэ (09:33)
Соёмбот ууланд гарсан түймэр гадны нөлөөтэй байсан нь тогтоогджээ (09:32)
Ажилласан жил, нийгмийн даатгалын шимтгэл нөхөн тооцуулах иргэдийг ирэх сар хүртэл бүртгэнэ (09:29)
Канадын хөрөнгө оруулалтыг нэмэгдүүлэх чиглэлээр ажиллана (09:25)
LG-ийн ухаалаг гар утасны гол загварууд нь программ хангамжийн шинэчлэлтэй хамтаар KNOCK CODE™ функцийг хүлээн авна (09:18)
Цочир хүйтэрнэ (09:14)
Д.Эрдэнэтуул: Бид өдөрт 10 минут нар үздэг (09:09)
Нусаа гоожуулсан орос бакалтай жаалыг мундаг тамирчин болно гэж бодоогүй биз (08:59)
Д.Батмөнх: Эмийн бохир бизнесийг үндсээр нь таслан зогсооно (08:52)
Алдарт Г.Буяндоржид амьдралаа сүйтгүүлсэн хүмүүс (08:48)
Энэ жил 15 мянган өрхөд хүнсний талон олгожээ (08:44)
Ч.Хурц: Үндсэн хуульд оруулсан “Дордуулсан долоон заалт” төрийн дампуурлыг эхлүүлсэн (08:41)
Өнөөдөр болох үйл явдал (08:41)
BVO гэж бас юу вэ? (08:29)
Корнелус Гурлит 81 насандаа өөд боллоо (08:24)
Хууль бусаар мөнгө авдаг авто зогсоолуудыг хяналтандаа авъя (08:21)
Тайландын ерөнхий сайд хатагтай Инглик Шинаватра шүүхэд дуудагджээ (08:15)
Б.Бүлтэн:Манайд хяналтанд байсан нь үнэн (08:11)
Нохой жилтнээ аливаа үйлийг хийхэд эерэг сайн (07:50)
Банкууд дахь ам.долларын хадгаламж таван их наядад хүрчээ (07:49)
Улаанбаатарт 4-6 градус дулаан байна (07:48)


Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэлд olloo.mn хариуцлага хvлээхгvй болно.
ХХЗХ-ны журмын дагуу зvй зохисгvй зарим vг, хэллэгийг хязгаарласан тул ТА сэтгэгдэл бичихдээ хууль зvйн болон ёс суртахууны хэм хэмжээг хvндэтгэнэ vv. Хэм хэмжээг зөрчсөн сэтгэгдэлийг админ устгах эрхтэй. Сэтгэгдэлтэй холбоотой санал гомдолыг 772-01100 утсаар хvлээн авна.

Сэтгэгдэл Нэмэх
Таны Нэр:

Cэтгэгдэл: бичсэн: тэмдэгт / нэмж бичих боломжтой: тэмдэгт





оюун 203.194.115.31, 2014-05-07 16:41:29
оюун гэрлээ чи суудлаа өгчих чамааг хүмүүс урлагын хэдэн хүнээ бодохгүй яс хөөцөлдлөөгээд бөөн ям болоо биз дээ одоо нэрээ бодоод өгчих яадаг юм . зөндөө ашиг олоо биз

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


оюун 203.194.115.31, 2014-05-07 16:41:46
оюун гэрлээ чи суудлаа өгчих чамааг хүмүүс урлагын хэдэн хүнээ бодохгүй яс хөөцөлдлөөгээд бөөн ям болоо биз дээ одоо нэрээ бодоод өгчих яадаг юм . зөндөө ашиг олоо биз

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


Өвгөн 182.160.34.149, 2014-05-07 16:43:04
Унжаад байхаар унаад ирээсэй гэдэг юм аа. Хүүхэд ээ

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


unshigch 182.160.0.113, 2014-05-07 16:52:48
MAH iin nuhduud uursduu olonh bhdaa eniigee sanaad hiichij chadaagui hernee zoduulchihaad aav eejdee heldeg huuhed shig archaagui garuud shuu tuuhen hugatsaandaa hor nairuulj negniigee hoinoos hutgalsaar irsen odoo ch tsus ulamjlald ni buh shingee blgui dee

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


zochin 112.72.11.67, 2014-05-07 17:09:41
soyl, sportiin said bj salbariinhniigaa bodohgui tsaling ni guitsed nemuulj chadahgui ym chin tatgalzaa tatgalz urlagiinhan bayn bish shdee setgeleeree l ingej ywj bn. oyungerel ch bish zasgiin gazriinhan teneg

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


Тэрбиш 27.123.214.110, 2014-05-07 17:31:50
Энэнд хэрээ хоч гоедоно оо?! Намгийн мэлхий гэвэл таарах байх.

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


Тэрбиш 27.123.214.110, 2014-05-07 17:31:50
Энэнд хэрээ хоч гоедоно оо?! Намгийн мэлхий гэвэл таарах байх.

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


Тэрбиш 27.123.214.110, 2014-05-07 17:31:51
Энэнд хэрээ хоч гоедоно оо?! Намгийн мэлхий гэвэл таарах байх.

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


    Зочин 103.26.194.24, 2014-05-07 20:35:40
    хэрээ мэлхийгээр яах вэ. Харин Батаар бол үнэхээр хэний ч биш, түүнийх.

    [ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


АН ын гишүүн 202.179.11.34, 2014-05-07 20:14:30
Шударга ёс ярисаар байгаад УИХ ын гишүүн болсон. Шийдвэр гаргах түвшиний хүмүүсийг шүүмжилдэг байсан. Одоо өөрөө шийдвэр гаргах түвшинд оччихоод яаж байна. Юун шударга ёс нэг муу албан тушаалтайгаа зууралдсан алай амьтан болох ч гэж дээ. Монголын эмэгтэйчүүд ээжүүд яаж
уг нь боловсролтой ухаантай эмэгтэй гэж бодож байсан юм.Гадаад хүнтэй суусаныг нь ч бодсон ер нь монголын төрд яг хэрэг болж харагдаач. Бас нэг гай.

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


үгүй за 103.26.194.1, 2014-05-07 20:54:10
оюунгэрэлээ суудлаа бүү өг. батаарын музейгээ байгуулна, горьдсон баагийнуудад салаавч өг

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


хоньчин хөвгүүн 103.26.194.11, 2014-05-07 21:25:43
үюунгэрэл минь ээ монголоо бодоод дан дээлээ тайлчих аа. чамд ирээдүйд хэрэг болно шүү. ард түмэн ухаантай.

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


зочин 202.21.113.138, 2014-05-07 21:53:40
ӨӨРӨӨ АЖЛАА ӨГӨХГҮЙ БОЛ АМЕРИК МОНГОЛ 2 АРАГ ЯС МУЗЕЙД ТАВИГДАХ БАЙХАА

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]