Видео | Онигоо | Хуулийн сан | Англи хэл | Санал асуулга | Лого цуглуулга | Тоглоом | Вирусээс хамгаалах | iPad & iPhone | Танилцая | Дуу хөгжим | Эротик

 

   он   


Бусад : » НШГА-аас шүүхийн шийдвэрийг албадан гүйцэтгэж, Лениний музейг чөлөөллөө

2014-05-07 17:07:29 , Мэдээний дугаар: #1246694

Чингэлтэй дүүргийн шүүхийн 2013 оны 06 дугаар сарын 12-ны өдрийн 869 дүгээр шийдвэрээр Төрийн өмчийн хороог Чингэлтэй дүүргийн 5 дугаар хороо 6 дугаар хороолол, Тусгаар тогтнолын талбай 1 тоот хаягт байрлах Лениний музейн барилгын өмчлөгч болохыг тогтоож, Лениний музейн барилгыг чөлөөлж, Төрийн өмчийн хороонд шилжүүлэхийг хариуцагч Монгол Ардын Намд үүрэг болгон шийдвэрлэсэн. Дээрх шийдвэрийг Нийслэлийн шүүхийн 2013 оны 08 дугаар сарын 09-ний өдрийн 645 дугаар магадлал, Улсын Дээд шүүхийн 2013 оны 11 дүгээр сарын 21-ний өдрийн 689 дүгээр тогтоолоор хэвээр үлдээн шийдвэрлэж, Дүүргийн иргэний хэргийн анхан шатны нэгдүгээр шүүхийн шүүгчийн 2014 оны 04 дүгээр сарын 07-ны өдрийн 7313/2 дугаар шүүхийн шийдвэрийг албадан гүйцэтгүүлэх тухай захирамж тус албанд 2014 оны 04 дүгээр сарын 09-ний өдөр бичигдэн ирснээр шийдвэр гүйцэтгэх ажиллагаа үүсгэсэн.

Тус албанаас шүүхийн шийдвэрийг сайн дураар биелүүлж, В.И.Лениний музейн барилгыг сайн дураараа чөлөөлж, Төрийн өмчийн хороонд шилжүүлэх тухай мэдэгдлийг Монгол Ардын Намд удаа дараа хүргүүлсэн болно.

Шүүхийн шийдвэрийг хариуцагч МАН сайн дураар биелүүлээгүй тул 2014 оны 05 дугаар сарын 07-ны өдөр Нийслэлийн шийдвэр гүйцэтгэх алба шүүхийн шийдвэрийг албадан гүйцэтгэж Лениний музейн барилгыг чөлөөлж, Төрийн өмчийн хороонд шилжүүлэн өглөө.




URL:
Энэ мэдээг Bookmark-д хадгалах бол Ctrl+D

Таньд энэ мэдээ таалагдаж байвал Tweet, Like хийгээрэй.


Манай сайт танд таалагдаж байвал LIKE, Follow хийгээрэй. Танд баярлалаа.



Буцах | Хуудасны эхэнд | Хэвлэх  Хэвлэх |   Сэтгэгдэл нэмэх | Сэтгэгдэлийн журам | [ RSS хэрэглэх ]

« Ємнөх мэдээ Холбоотой мэдээ ( бусад ) Дараах мэдээ »
Энхтайваны өргөн чөлөөнд 25 мянган мод тарьжээ 2014-05-07 17:03
.............................................................
Бразилчууд цэнгэлдэх хүрээлэнгүүдээ амжиж ашиглалтад оруулах нь эргэлзээтэй байна 2014-05-07 16:43
.............................................................
Оршуулгын газрын хамгаалалтыг сайжруулах асуудлуудыг хэлэлцэнэ 2014-05-07 16:19
МАН Лениний музейг хүлээлгэн өгнө 2014-04-05 12:23
.............................................................
МАН-ынхан В.И.Лениний музейг хүлээлгэж өгсөнгүй 2014-03-19 16:11
.............................................................
ОХУ-аас МАН-д Лениний музейг бэлэглэсэн шинэ нотлох баримтууд ирсэн гэнэ 2014-03-19 11:45
Нийслэлийн хэмжээнд таван хэсэгт зам хаажээ 2014-05-07 17:45
.............................................................
Ашигт малтмалын хуулийг дэмжлээ 2014-05-07 18:03
.............................................................
Төрөөс боловсролын талаар баримтлах бодлогын төслийг хэлэлцэх асуудлыг долоо хоногоор хойшлууллаа 2014-05-07 18:54
Кевин Дурант улирлын үнэ цэнэтэй тоглогч боллоо (19:32)
Анжелина Жоли, Брэд Питт дахин хамтарч кинонд тоглоно (19:29)
Төрөөс боловсролын талаар баримтлах бодлогын төслийг хэлэлцэх асуудлыг долоо хоногоор хойшлууллаа (18:54)
Ашигт малтмалын хуулийг дэмжлээ (18:03)
Нийслэлийн хэмжээнд таван хэсэгт зам хаажээ (17:45)
НШГА-аас шүүхийн шийдвэрийг албадан гүйцэтгэж, Лениний музейг чөлөөллөө (17:07)
Энхтайваны өргөн чөлөөнд 25 мянган мод тарьжээ (17:03)
Бразилчууд цэнгэлдэх хүрээлэнгүүдээ амжиж ашиглалтад оруулах нь эргэлзээтэй байна (16:43)
Оршуулгын газрын хамгаалалтыг сайжруулах асуудлуудыг хэлэлцэнэ (16:19)
Ц.Оюунгэрэл сайд “хэрээ” биш (16:11)
Дэлхийн залуучуудын чуулган нээлтээ хийлээ (16:09)
Бурхан багшийн их дүйчин өдөр энэ сарын 14-нд тохионо (16:05)
Хороор “занималдагч” (15:55)
Ч.Баттуулын ялыг хэвээр үлдээлээ (15:51)
Зочид давамгайлсан хоёрдугаар шат (15:39)
Одесст 116 хүн амь үрэгдсэн гэжээ (15:36)
Даварсаар даварсаар Давгын оронд (15:32)
Л.Эрдэнэчимэг бүлгийн даргадаа хариуцлага тооцуулахыг хүсчээ (15:29)
Арьс ширний боловсруулах үйлдвэрийг 2016 онд ашиглалтанд оруулахаар төлөвлөжээ (15:27)
“Төрөөс хүмүүнлэгийн талаар баримтлах бодлого” сэдэвт нээлттэй хэлэлцүүлэг болов (14:11)
“Улаанбаатар-Марафон” олон улсын гүйлтийн тэмцээн ирэх сарын 07-нд болно (13:53)
Зөвхөн сайд нарын давхар дээлийг тайлмааргүй байна (13:51)
Тасганы овооноос МҮОНТВ рүү өгсдөг уулзварт явган зорчигчийн замыг гүйцээн тавих үүрэг өглөө (13:50)
Энэ сарын 9-нд цэрэг татлага эхэлнэ (13:34)
Хамгаалалтын зурваст зөрчил илрүүлжээ (13:30)
Чөлөөт бөхийн шинэчлэгдсэн чансаагаар манай бөхчүүд дээгүүр бичигджээ (13:15)
Жинхэнэ “Уолл стритийн чоно” Монголд ирнэ (12:15)
''Хатан туул'', ''МҮҮН'' хамтлагийнхан ДАШТ-д оролцох эрхээ өвөртөлжээ (12:07)
Өмнөговьчууд 3000 гаруй мод суулгав (11:55)
Төрийн өмчит компанийн ТУЗ-д хэн шургалдаг вэ (11:38)
Н.Алтанхуяг: Манай Засгийн газрын хувьд мөн ч их хусуулж, хуниуллаа (11:37)
Төрийн яамд агаарын бохирдлыг бууруулж чадах уу (11:21)
Машинтай болсноор өрхийн эмнэлгүүдийн чанар сайжрах уу (10:53)
Ц.Нямдорж: Н.Батбаярын үгээр явбал та нар сүйрнэ шүү (10:46)
Бондыг хянах бодлогын зөвлөл юу хийж байсан хэрэг вэ (10:21)
Хийморийн овооны хадаг яндрыг цэвэрлэнэ (10:17)
МИАТ дахин шинэ онгоцтой болно (10:17)
Тээврийн хэрэгслийн татвар хураалт энэ сарыг дуустал үргэлжилнэ (10:17)
Д.Эрдэнэбат гишүүн МАН-ынхны картыг сугалж “дэггүйтэв” (10:15)
ДЭМБ онц байдал зарлажээ (10:13)
Татвар төлөгчдөд зориулсан ухаалаг гар утасны программтай болно (10:04)
Сурталчилгаанаас болж хүн үхэх вий (09:57)
Д.Буянбал: Монголын төмөр нүүрснээс илүү үнэлэгдэнэ (09:50)
УИХ-ын чуулганы хуралдаан эхэллээ (09:48)
Хятад тоглоомуудыг хураажээ (09:42)
Будлиу Р.Бурмаа юу, мэдрэмжтэй Б.Мэдрээ юу? (09:38)
Өнөөдөр дараах газруудад цахилгааны хязгаарлалт хийнэ (09:33)
Соёмбот ууланд гарсан түймэр гадны нөлөөтэй байсан нь тогтоогджээ (09:32)
Ажилласан жил, нийгмийн даатгалын шимтгэл нөхөн тооцуулах иргэдийг ирэх сар хүртэл бүртгэнэ (09:29)
Канадын хөрөнгө оруулалтыг нэмэгдүүлэх чиглэлээр ажиллана (09:25)
LG-ийн ухаалаг гар утасны гол загварууд нь программ хангамжийн шинэчлэлтэй хамтаар KNOCK CODE™ функцийг хүлээн авна (09:18)
Цочир хүйтэрнэ (09:14)
Д.Эрдэнэтуул: Бид өдөрт 10 минут нар үздэг (09:09)
Нусаа гоожуулсан орос бакалтай жаалыг мундаг тамирчин болно гэж бодоогүй биз (08:59)
Д.Батмөнх: Эмийн бохир бизнесийг үндсээр нь таслан зогсооно (08:52)
Алдарт Г.Буяндоржид амьдралаа сүйтгүүлсэн хүмүүс (08:48)
Энэ жил 15 мянган өрхөд хүнсний талон олгожээ (08:44)
Ч.Хурц: Үндсэн хуульд оруулсан “Дордуулсан долоон заалт” төрийн дампуурлыг эхлүүлсэн (08:41)
Өнөөдөр болох үйл явдал (08:41)
BVO гэж бас юу вэ? (08:29)
Корнелус Гурлит 81 насандаа өөд боллоо (08:24)
Хууль бусаар мөнгө авдаг авто зогсоолуудыг хяналтандаа авъя (08:21)
Тайландын ерөнхий сайд хатагтай Инглик Шинаватра шүүхэд дуудагджээ (08:15)
Б.Бүлтэн:Манайд хяналтанд байсан нь үнэн (08:11)
Нохой жилтнээ аливаа үйлийг хийхэд эерэг сайн (07:50)
Банкууд дахь ам.долларын хадгаламж таван их наядад хүрчээ (07:49)
Улаанбаатарт 4-6 градус дулаан байна (07:48)


Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэлд olloo.mn хариуцлага хvлээхгvй болно.
ХХЗХ-ны журмын дагуу зvй зохисгvй зарим vг, хэллэгийг хязгаарласан тул ТА сэтгэгдэл бичихдээ хууль зvйн болон ёс суртахууны хэм хэмжээг хvндэтгэнэ vv. Хэм хэмжээг зөрчсөн сэтгэгдэлийг админ устгах эрхтэй. Сэтгэгдэлтэй холбоотой санал гомдолыг 772-01100 утсаар хvлээн авна.

Сэтгэгдэл Нэмэх
Таны Нэр:

Cэтгэгдэл: бичсэн: тэмдэгт / нэмж бичих боломжтой: тэмдэгт





irgen 202.70.36.198, 2014-05-07 18:10:01
МАН-ын новшнууд балгас болгочихсон юм биш үү!!!

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


зочин 103.26.194.2, 2014-05-07 18:18:29
балгас үлдээсэн нь их юм муу хүний балгасууд МАН

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


зочин 103.10.22.22, 2014-05-07 18:30:16
Монголын ард түмний өмч хөрөнгийг ингэж балгас болгох гэж. Арай ч дээ. Энэ МАН гэдэг байгууллагыг зөвхөн энэ хэргийн х нь төлөө үйл ажиллагааг нь хаасан ч багадана. Хууль хяналтын байгууллагынхан энэ хорлон сүйтгэх ажиллагааг шалгаж гэм буруутай этгээдүүдэд нь хариуцлага тооцох хэрэгтэй. Хувь хүнийг ийм үйлдэл хийсэн бол аль хэдийнээ шоронд хийчихсэн байх байлгүй. Эрх барьж байсан намыг яадгийг харж байя.

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


Зочин 180.149.78.26, 2014-05-07 18:57:18
Лениний музей ч гэх шиг алуурчины vзмэрээ тавьж öгöхгvй байгаа нь баас хатавч öмхийгöö тавихгvй гэдэг л болж

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


zocin 83.11.180.67, 2014-05-07 19:26:34
man ha gedeg zinhene teneg ulsuud bainaa,yahaaraa ingej nuraadag bainaa,man aas mungu hurengee negej away ,hymyysee yaz doromjildog uls be,mal czig haricdag ulstai mal czig haricay,hohirloo tylyyleh heregtei

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


ПӨӨХ ПААХ 202.72.245.194, 2014-05-07 19:47:33
энэ музейн барилга яг ху нам шиг болжээ гаднаа гяланцаг дотороо паланцаг

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


tanar 103.26.194.27, 2014-05-07 20:40:44
uuu\rsduu l zowlongoo uureni todorhoi ene chi ni bidnii hurungu

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]


Jazlyn 188.143.234.155, 2016-05-18 06:17:56
Son of a gun, this is so heupllf!

[ Хариулах ] [ Мэдэгдэх ]